Ga naar inhoud

alarm in z3


Gast Gast_rob

Aanbevolen berichten

Gast Gast_rob

Hallo,

Ik wil een z3 2.8 uit Duitsland invoeren, maar welke alarm zit daar standaard op.

Het moet volgens mij een klasse 3 zijn, anders doet de verzekering in Nederland moeilijk. Wie heeft ervaring hiermee? Gaarne uw reactie naar rhbaars@hotmail.com

alvast bedankt

rob baars

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

HEY ROB,

T'IS MAAR DE VRAAG IS HET EEN ORGINELE BMW INSTALLATIE?DAN ZAL HET WAARSCHIJNLIJK WEINIG PROBLEMEN GEVEN DENK IK.

INDERTIJD HEB IK MIJN WAGEN GEKOCHT MET EEN INSTALLATIE,IN BELGIE GEMONTEERD.

MET CERTIFICAAT IS DIT TOEN DOOR DE VERZEKERING GEACCEPTEERD.

NU OP ZOEK NAAR EEN NIEUWE INSTALLATIE IS MIJ TER ORE GEKOMEN DAT DAT HELEMAAL NIET ZOU KUNNEN.BIJ MOGELIJKE PROBLEMEN ZOU DAN DE VERZEKERING ZEGGEN "bekijk het maar".

IN NEDERLAND MOET JE SYSTEEM JAARLIJKS GEKEURD WORDEN(WAS VOOR MIJ DUS OOK NIEUW)

DA'S ALLES WAT IK ERVAN KAN ZEGGEN.

SUCCES

GROET WOUT

PS WIL ZELF OOK GRAAG MEER ERVARINGEN VAN MEMBERS HOREN

linkje voor infowww.scm.nl

Link naar reactie
Hallo,

Ik wil een z3 2.8 uit Duitsland invoeren, maar welke alarm zit daar standaard op.

Het moet volgens mij een klasse 3 zijn, anders doet de verzekering in Nederland moeilijk. Wie heeft ervaring hiermee? Gaarne uw reactie naar rhbaars@hotmail.com

alvast bedankt

rob baars

Standaard zit er geen alarm in, is een extra. Alleen startonderbreking.

Je kunt opzoeken met welke klasse dat dit gelijk staat op scm.nl.

Bij mij was het dacht ik klasse 2, heeft de verzekering geaccepteerd ;)

greetzzz,

Pierre

Link naar reactie
Hallo,

Ik wil een z3 2.8 uit Duitsland invoeren, maar welke alarm zit daar standaard op.

Het moet volgens mij een klasse 3 zijn, anders doet de verzekering in Nederland moeilijk. Wie heeft ervaring hiermee? Gaarne uw reactie naar rhbaars@hotmail.com

alvast bedankt

rob baars

De mijne was standaard uitgevoerd met een klasse 3 alarm (moest ook van e verzekering), e.e.a. kan je navragen bij de dealer, hij kan nagaan met wat voor opties de wagen de fabriek heeft verlaten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.