Ga naar inhoud

Broertje The Shrike


BlackJag

Aanbevolen berichten

FF buiten de discussie of de individuele merken van Ford het gaan halen ( er zal er vast wel 1 ten onder gaan), denk ik dat van de grote jongens uit de US ze wel de enige zijn die blijven bestaan. Ford is nu al consequent jaren achter elkaar goede producten aan het maken en dat gaat de consument een keer oppikken. GM zal over een paar jaar niet meer bestaan en Chrysler is al van DC. Ik denk dat de aandeeltjes van de jongens Ford het goed gaan doen uiteindelijk.

Keep on dreaming: Ford ist Mord ^_^

Wat is er verkeerd met Ford ?

Heb ter verandering (wilde het ook eens gedaan hebben) een aantal maanden als verkoper in een Ford - garage gewerkt. Ik kan jullie verzekeren, de wagens steken deftig in mekaar. Kwaliteitseisen van Ford naar produkt, verkoop, levering en service zijn er ook sterk op vooruit gegaan. Kwa design durven ze (af en toe) wel wat, kijk maar naar de nieuwe S - Max.

En we kunnen ons natuurlijk niet allemaal een aantal BMW's veroorloven... ;)

Link naar reactie
  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De touring is dus toch een C-Max geworden ^_^  ;)

What's wrong with that ?

Heb me vorig jaar een C - Max Ghia gekocht als gezinswagen. Met twee (opgroeiende) zonen kan je die variabele achterbank met extra - beenruimte best gebruiken. :D

Kwa design vind ik em net iets minder "busje" als zijn soortgenoten Zafira, Scenic en zeker de Touran.

maar om terug "on topic" te komen : Op het Autosalon van Brussel heb ik zowel de stand van Aston Martin als Jaguar (als Ford - zusterbedrijven) bezocht. En het valt me op dat zowel Jaguar als (in mindere mate) Aston Martin zich goed bedienen van schakelaars en hendels van het Ford gamma. En geloof me, na een paar maanden herken ik de knopjes van de Mondeo van ver.

Om dan te spreken van "exclusieve" wagens.... ;)

Link naar reactie
De touring is dus toch een C-Max geworden :rolleyes:  :blink:

What's wrong with that ?

Navigator,

ik denk dat je de commentaren van de heeren met een korreltje zout moet nemen. De discussie is hier belangrijker dan het onderwerp, dus ze hebben absoluut een genuanceerder mening dan hier geuit. Ik denk dat bij hun de trol modus ff actief is, maar de flag niet te zien is. ;)

Link naar reactie
De touring is dus toch een C-Max geworden :rolleyes:  :blink:

What's wrong with that ?

Navigator,

ik denk dat je de commentaren van de heeren met een korreltje zout moet nemen. De discussie is hier belangrijker dan het onderwerp, dus ze hebben absoluut een genuanceerder mening dan hier geuit. Ik denk dat bij hun de trol modus ff actief is, maar de flag niet te zien is. ;)

nou we toch aan het onderwijzen zijn... :D

Link naar reactie
Relax Guys.

Ben helemaal niet in mijn wiek geschoten en je moet nu niet gaan denken dat ik de ironie in vorgaande stukken niet begreep. 

Ik deed gewoon mijn duit in het zakje ...  :unsure:

Blijven doen! ;) En Shrike mag plaatsen wat 'ie wil, who the f*ck is me?! ;) :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.