Ga naar inhoud

Broertje The Shrike


BlackJag

Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ben het jongere en snellere broertje van The Shrike en ben benieuwd

wat jullie hier zoal bespreken!

Cheers,

Fast little brother

Praatjes heb je al, maar je bent ook de jongere uitvoering die alles nadoet en dan met de overtreffende trap :rolleyes:

Maar in ieder geval welkom hier :huh:

Waarom neem jij de QPE van je BB niet over, hoor je er tenminste voor vol bij :huh:

Link naar reactie

Onlangs is een E46 cabrio eigenaar als nieuw member hartelijk verwelkomd, nu een broertje met een Jaguar, nog even en elk merk in elke uitvoering is hier op z'n plaats. Met alle respect voor al die leuke auto's en al die aardige eigenaars, maar ik dacht toch echt dat de kracht van dit forum zit in het gegeven dat we allemaal Z3/Z4 liefhebbers/berijders zijn. Ik ben niet zo gecharmeerd van "vreemde" merken en/of types als members hier, wat ik eigenlijk ook al aangaf in de Gallery van BMWKONING. :rolleyes:

Nou, kom op maar met de kritiek op deze post. :huh:

Link naar reactie
Onlangs is een E46 cabrio eigenaar als nieuw member hartelijk verwelkomd, nu een broertje met een Jaguar, nog even en elk merk in elke uitvoering is hier op z'n plaats. Met alle respect voor al die leuke auto's en al die aardige eigenaars, maar ik dacht toch echt dat de kracht van dit forum zit in het gegeven dat we allemaal Z3/Z4 liefhebbers/berijders zijn. Ik ben niet zo gecharmeerd van "vreemde" merken en/of types als members hier, wat ik eigenlijk ook al aangaf in de Gallery van BMWKONING. :rolleyes:

Nou, kom op maar met de kritiek op deze post. :huh:

I agree... Het is heel gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar het moet natuurlijk wel over Z3/Z4 gaan. ;) :huh:

Link naar reactie

Begrijpelijk hoe jullie reageren op andere merken.

Ik kom ook alleen ff kijken wat mijn broer hier uitspookt en kom mijn collega

introduceren. Ben hier niet gekomen om af te geven op een BMW en al zeker niet op de Z3 coupe. De Z3 coupe was in mijn ogen al een klasieker bij zijn introductie.

Link naar reactie
Begrijpelijk hoe jullie reageren op andere merken.

Ik kom ook alleen ff kijken wat mijn broer hier uitspookt en kom mijn collega

introduceren. Ben hier niet gekomen om af te geven op een BMW en al zeker niet op de Z3 coupe. De Z3 coupe was in mijn ogen al een klasieker bij zijn introductie.

dussssssssssss waarom neem je 'm niet over?

Link naar reactie
Begrijpelijk hoe jullie reageren op andere merken.

Ik kom ook alleen ff kijken wat mijn broer hier uitspookt en kom mijn collega

introduceren. Ben hier niet gekomen om af te geven op een BMW en al zeker niet op de Z3 coupe. De Z3 coupe was in mijn ogen al een klasieker bij zijn introductie.

BMW forum of niet... zo'n jaguar rules!

jaguar_xk_cot_1.jpg

Link naar reactie
Begrijpelijk hoe jullie reageren op andere merken.

Ik kom ook alleen ff kijken wat mijn broer hier uitspookt en kom mijn collega

introduceren. Ben hier niet gekomen om af te geven op een BMW en al zeker niet op de Z3 coupe. De Z3 coupe was in mijn ogen al een klasieker bij zijn introductie.

Nou wat let je, van je broer kopen blijft hij toch nog in de family B) :muur:

Link naar reactie

Ik neem de Z3 coupe niet over omdat ik net de jaguar heb en wilde graag een

8 cilinder. De foto van napoje is een droom en zoals het nu lijkt ruil ik de sovereign volgend jaar in voor een XKR van een jaar of 5 a 6 oud.

Tevens is zwart wel mijn favo kleur en die van broerlief is silver.

Link naar reactie
Ik neem de Z3 coupe niet over omdat ik net de jaguar heb en wilde graag een

8 cilinder. De foto van napoje is een droom en zoals het nu lijkt ruil ik de sovereign volgend jaar in voor een XKR van een jaar of 5 a 6 oud.

Tevens is zwart wel mijn favo kleur en die van broerlief is silver.

xkr.jpg B)

Link naar reactie
nee nee dan blijft hij gewoon in de garage staan en kinderen van de crash halen kan ook in een Jag. Gewoon een tweede auto bijkopen voor als het hele gezin moet reizen.

Klinkt goed, maar huisie boompie beesie en kindjes kost wat B)

Maar ja wie het breedt heeft laat hem breedt hangen :muur:

Link naar reactie
Napoje

Ja dat is hem. Ergens volgend jaar wil ik eens kijken of ik er eentje kan vinden.

Als er dan eentje zoals op je foto te koop staat dan is het de mijne!

ik zag er woensdag een bij een AC staan. Vind het eerlijk gezegd een beetje ouwe lullenbak. B)

Hij is wel stoer, maar het heeft iets, tja, ouwe lulligs :muur:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.