Ga naar inhoud

Pimp my 2.8


Barendnovak

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds kort een trotse bezitter van een Z3 2.8 roadster.

Maar zoals iedereen loop ik tegen de gebruikelijke kleine minpuntjes aan: die binnenspiegel die veel van het zicht wegneemt, het standaard stuur dat net te groot is. Weet iemand waar ik het beste (nieuwe) M-onderdelen kan kopen, zoals een sportstuurtje (met airbag), versnellingspook, binnenspiegel, traanplaat vloermat etc? Ook evt. een nieuwe sprtuitlaat zodat deze 191pk sterke 2.8l 6-cylinder lijnmotor beter tot recht komt? Wie heeft connecties of internet sites?

Mvg,

Barend

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik ben sinds kort een trotse bezitter van een Z3 2.8 roadster.

Maar zoals iedereen loop ik tegen de gebruikelijke kleine minpuntjes aan: die binnenspiegel die veel van het zicht wegneemt, het standaard stuur dat net te groot is. Weet iemand waar ik het beste (nieuwe) M-onderdelen kan kopen, zoals een sportstuurtje (met airbag), versnellingspook, binnenspiegel, traanplaat vloermat  etc? Ook evt. een nieuwe sprtuitlaat zodat deze 191pk sterke 2.8l 6-cylinder lijnmotor beter tot recht komt? Wie heeft connecties of internet sites?

Mvg,

Barend

Welkom hier, Barend. Plaats je foto's van je 2.8 in de Members Gallery?

Link naar reactie
Ik ben sinds kort een trotse bezitter van een Z3 2.8 roadster.

Maar zoals iedereen loop ik tegen de gebruikelijke kleine minpuntjes aan: die binnenspiegel die veel van het zicht wegneemt, het standaard stuur dat net te groot is. Weet iemand waar ik het beste (nieuwe) M-onderdelen kan kopen, zoals een sportstuurtje (met airbag), versnellingspook, binnenspiegel, traanplaat vloermat etc? Ook evt. een nieuwe sprtuitlaat zodat deze 191pk sterke 2.8l 6-cylinder lijnmotor beter tot recht komt? Wie heeft connecties of internet sites?

Mvg,

Barend

Voor :D spullen en andere leuke dingen zijn te vinden op Ebay -_-

Had je niet beter een :blink: kunnen kopen :blush::o

Link naar reactie

- Sportstuurtje (met airbag), Het een en ander over stuurtjes

- Versnellingspook, Ebay

- Binnenspiegel, dit?, Of een Lotus spiegel

- Traanplaat, IMHO not done, maar wederom Ebay

- Sportuitlaat, leuk voor het geluid maar voor echte PK's geen goede optie. Er zijn op dit forum tientallen topics te vinden over tuning. De zoekfunctie helpt je verder.

Overigens welkom op het forum!!! :guitar:

Link naar reactie

Nee!!! :guitar: Dat had ik van jou nu nooit verwacht Rob. :banaan:

Als je echt traanplaat matten wilt, kies dan voor de dikste versie die je kunt vinden. Die kunnen tenmmiste nog iets verdragen, en zullen niet na een maand al verbogen zijn.

Of beter nog, langs een staalbedrijf gaan en zelf een set op maat laten snijden/zagen.

Link naar reactie

Barend, welkom op het forum........ natuurlijk willen we :drank::muur: van je 2.8 zien :guitar:

Pimpen/ upgraden is my life :banaan: ... en the sky is the limit als je er zelf maar happy mee bent. Soms kun je hier wat ongenuanceerde commentaren krijgen op je ideeën betreffende looks, als je maar onthoudt dat alles maar subjectief is en niet persoonlijk bedoeld wordt.

Uiteindelijk zijn we allemaal gek op de ZzZ in bijna alle vormen (zelfs de QP's) :ok:

Link naar reactie
Nee!!!  :banaan: Dat had ik van jou nu nooit verwacht Rob.  :muur:

Als je echt traanplaat matten wilt, kies dan voor de dikste versie die je kunt vinden. Die kunnen tenmmiste nog iets verdragen, en zullen niet na een maand al verbogen zijn.

Of beter nog, langs een staalbedrijf gaan en zelf een set op maat laten snijden/zagen.

Goed lezen, Sledge, ik moet die dingen helemaal niet!!!!! :guitar::drank: :ok:

Link naar reactie
Nee, maar dat je ooit SERIEUS overweegt hebt om ze in je auto te leggen!!! :schater:

No offence naar mensen met deze matten. :guitar:

Neehee, ik heb ze er niet in gelegd, ze zaten er in toen ik de ZZZ kocht en wist niet goed etc. Hallo, is post van 2004, ik was óók dolende.... :banaan: :drank:

Die alumatten deugen niet, dat klopt helemaal. IMHO, uiteraard. :muur:

Link naar reactie
die binnenspiegel die veel van het zicht wegneemt,

Als je nu de binnenspiegel al groot vindt moet je zeker geen :rolleyes: spiegel nemen deze zijn namelijk zo groot dat ze echt hinderlijk zijn.

Verder veel plezier met je nieuwe wagen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.