Ga naar inhoud

Dagje ring met M-Optic

Aanbevolen berichten

Vandaag - zoals de titel al aangeeft - een dagje op de ring doorgebracht met nog enkele mensen van een Belgisch forum. Fantastisch weer gehad, de baan was vrij droog dus er werd flink door gereden. De M van Jeroen is echt een beest!!! :huh: Zoveel power is moeilijk te evenaren. Jeroen, bij deze nogmaals bedankt dat je deze ervaring met mij wilde delen. :mellow:

Foto album is hier te vinden.

Enkele favo's:

Optic door de Eschbach

DSC01466.jpg

Naar mijn mening de snelste auto van de dag, een hele dikke GT2RS, prachtig geluid!!!

DSC01440.jpg

Geinige sticker

DSC01361.jpg

Staat ook een Alpina Roadster S tussen uit Engeland, vast wel bekend bij Chris of PVR.

Link naar reactie
  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zoals sledge al zei was het een prachtige dag. Het lag er wel tricky bij maar dit kon de fun niet drukken. Hier nog 2 foto's. De auto zag smerig uit, maar heb hem net nog eens goed gepoetst (deze morgen ook al :) )

Op een circuit als dit voelt de M zich kip lekker, hier kun je onbezorgd eens een streep gas geven :mellow:

Het was amuzant, lig nu heel moe in de zetel, nekpijn van de G-krachten :huh:

sizeddsc04978mg.jpg

sizeddsc05006gu.jpg

Greetz M-optic

Link naar reactie

Er lag nog aardig wat sneeuw in de bermen !

Gaf misschien nog wel last met smeltwater op de baan ??? :lmao:

Verder fraaie foto's ! :lmao:

Link naar reactie
@bmwm-optic: Reed je bij de fotograaf nou zo langzaam of is er een héél snelle sluitertijd gebruikt? Deze vraag, omdat je wielen "stilstaan".

Lol; die kerel is proffesioneel fotograaf, kijk naar die foto van sledge, die is op hetzelfde punt getrokken :lmao:

Die man had een ferm toestel, spiegelreflex :lmao:

Link naar reactie
@bmwm-optic: Reed je bij de fotograaf nou zo langzaam of is er een héél snelle sluitertijd gebruikt? Deze vraag, omdat je wielen "stilstaan".

Lol; die kerel is proffesioneel fotograaf, kijk naar die foto van sledge, die is op hetzelfde punt getrokken :lmao:

Die man had een ferm toestel, spiegelreflex :lmao:

Duidelijk! :lmao:

Link naar reactie

Das Fraai ... Gaan de heren naar de Nordschleife zonder mij mee te vragen ;)

@ M Optic : je betrouwde het eerst niet om met je M op de NS te gaan, nu meteen maar op de eerste "openday" met sneeuw en toestanden op/naast de track. Respect Man... Moet je echt wel het hoofd erbij houden.

Op verschillende andere sites was men zich al wekenlang aan 't afvragen of men wel zou gaan rijden op deze baan. :m:

Anyway, je weet nu ook welk een kick het geeft om op "het grootste circuit ter wereld" te rijden.

Link naar reactie
Das Fraai ... Gaan de heren naar de Nordschleife zonder mij mee te vragen :rolleyes:

@ M Optic : je betrouwde het eerst niet om met je M op de NS te gaan, nu meteen maar op de eerste "openday" met sneeuw en toestanden op/naast de track. Respect Man... Moet je echt wel het hoofd erbij houden.

Op verschillende andere sites was men zich al wekenlang aan 't afvragen of men wel zou gaan rijden op deze baan. ;)

Anyway, je weet nu ook welk een kick het geeft om op "het grootste circuit ter wereld" te rijden.

Ik wist pas laat dat ik ging gaan. Het was wel glad op de baan maar dat is een extra motivatie om "rustig" aan te doen. De zzz heeft echt warme bandjes nodig om aan de weg te plakken, dit heb ik wel gemerkt :schater:

Volgende keer, als ik op voorhand weet dat ik ga dan laat ik iets weten :D

Greetz M-optic (Ringmeister ;) )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in