Ga naar inhoud

Zomer in de kop

pierrez101

Aanbevolen berichten

Vandaag Super weer hier in het zonnige zuiden,

moest ff het nieuwe Schnitzer stuurtje in de Z1 zetten, dat gaat beter met de kap open en dus gelijk maar een km of 20 open gereden, kwam al een Porsche 911 cabrio ook open tegen :D

Verder een druk dagje, touring gepoetst , e :D :D ie gepoetst en toen maar gelijk de zomerbandjes eronder.

Was ff testen met de spoorverbreders, voor eerst niks en toen 5mm, achter eerst 10mm, die waren ietsje te smal, wat nu, geen 15 mm meer liggen.

Oh schoot me ineens te binnen, die liggen nog op de touring met de winterbandjes.

Die dus maar snel ff vervangen voor 10mm exemplaren en de 15mm onder de B) . Wat een gesleutel en gepoets maar het heeft zich geloond B) B)

Achter nu 9,5*18 ET-6 voor 8,5 ET33 ;)

;) ;) volgen batterij leeg :)

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik haalde gisteren ook een open Audi in maar die man zat een beetje dood te gaan van de kou geloof ik!! ;)

Mag dan wel een mietje zijn met mijn hardtopje maar dit mietje zit wel lekker warm. :lmao:

Alhoewel.... IK KAN NIET WACHTEN DAT DIE OPEN KAN!!

Waar blijft de zon nou....???

Link naar reactie
Vandaag Super weer hier in het zonnige zuiden,

moest ff het nieuwe Schnitzer stuurtje in de Z1 zetten, dat gaat beter met de kap open en dus gelijk maar een km of 20 open gereden, kwam al een Porsche 911 cabrio ook open tegen :D

Verder een druk dagje, touring gepoetst , e :( B) ie gepoetst en toen maar gelijk de zomerbandjes eronder.

Was ff testen met de spoorverbreders, voor eerst niks en toen 5mm, achter eerst 10mm, die waren ietsje te smal, wat nu, geen 15 mm meer liggen.

Oh schoot me ineens te binnen, die liggen nog op de touring met de winterbandjes.

Die dus maar snel ff vervangen voor 10mm exemplaren en de 15mm onder de :m: . Wat een gesleutel en gepoets maar het heeft zich geloond B) B)

Achter nu 9,5*18 ET-6 voor 8,5 ET33 ;)

:lmao: :lmao: volgen batterij leeg :lmao:

B) Lees ik dat nu goed achter ET - 6 ?

Link naar reactie

Da's 10J ET -5 dus nog eens 5 mm meer, en bij mij staat ie net gelijk met de wielkast dus bij jou net erbuiten, de band wordt echter op de brede velg naar binnen getrokken dus loopt de band net niet aan als je de wielkasten omgerold hebt, had ik op de 10J velg ook :lmao: :lmao:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in