Ga naar inhoud

coupe in de prak gereden

Gast z3coupefreak

Aanbevolen berichten

Gast z3coupefreak

ik kreeg met de z een lekke band en knalde tegen betonnen blokken op helaas teveel schade.....ik heb er nog wel de M cockpit M pook en M binnenspiegel uit kunnen halen voordat hij naar de schadeboer ging die zijn dus nu alle 3 te koop! let op M teller is met mijlen maar de chip kun je over zetten zodat je weer kilometers hebt de prijs voor de teller chrome M pookknop en binnenspiegel is samen 250e een leuk prijsje dus je kunt me hiervoor bellen! verder kan ik nog niks te koop aanbieden M bumpers zijn nog goed alleen voorbumper heeft een klein scheurtje even afwachten wat de expert zegt als je de spullen wild hebben kun je me (snel) bellen 0642222366 gr patrick

Link naar reactie
  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast z3coupefreak

je kunt me nog bellen voor de stoelen M maar dan moet je wel sportstoelen inruilen en huub ik heb zelf helemaal niks alleen koppijn en ik ga geen z meer kopen maar misschien wel een 330d touring ik moet nu zoveel km rijden dat dat wel interessant is...... is de prijs van die spullen duur of niet?

Link naar reactie
je kunt me nog bellen voor de stoelen M maar dan moet je wel sportstoelen inruilen en huub ik heb zelf helemaal niks alleen koppijn en ik ga geen z meer kopen maar misschien wel een 330d touring ik moet nu zoveel km rijden dat dat wel interessant is...... is de prijs van die spullen duur of niet?

Hoeveel voor de stoelen? Toch wel incl stoel vervwarming?!

Mvrgr, Ben.

Link naar reactie
Patrick,

De binnenspiegel is bij deze verkocht.Mail of bel je wel.

Groeten Patrick

Gisteren hadden we 't bij Ruud nog over een M-binnenspiegel voor jouw ZZZ en hup, daar is 'ie al. Je bent nu mooi compleet, ook met de spiegels, Patrick! :)

Link naar reactie
Die komt na de grote beurt + apk en daarna weer lief zijn voor het vrouwtje  :lmao: (geld geld geld)

Gewoon je vrouw zeggen dat de rechterhelft van de armsteun voor haar bedoeld is. Misschien werkt het. ;) ;)

Link naar reactie
kofferbakdeksel

Van een QP??? (wat ben je van plan??? ;) )

Nee, het gaat Adopat niet om de armsteun, velgen of kofferbakdeksel van de QP van z3coupefreak, maar hij wil in het algemeen gesproken nog een kofferbakdeksel vervangen (gaten wegens rekje). :lmao:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in