Ga naar inhoud

Ander stuur(tje)


simca1999

Aanbevolen berichten

Heb me MSS verkeerd uitgedrukt, maar ik heb de omtrek van het stuur op diverse plaatsen gemeten.

1. bovenaan (gewoon lintmetertje eromheen) was : 9.5 cm

2. zijkanten aan de dwarsverbindingen (waar je je handen meestal plaatst ) : 10.5 cm

Effe ter vergelijking : het stuur van de Ford Focus C max (wat ik eigenlijk wel een goede feeling vind hebben, kwa design gaan we er niet over uitweiden ;) )

1. bovenaan : 10 cm

2. zijkant : 11 cm (is dus al een verschil van 1.5 cm tov ZZZ)

Zal de afmetingen van "achteraf" er nog wel even bijplaatsen ah einde van de week, if all goes well :blink:

Link naar reactie
  • Reacties 109
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zo, stuur zit terug in de ZZZ, alles is prima verlopen. Stuur was klaar op de afgesproken termijn, prijs 160 euro (zonder papieren :( ) en volgens mij ook netjes afgewerkt.

Heb me laten inspireren door dat duitse M stuur en de peddels ook laten overtrekken met leder.

Heeft volgens mij nu een andere look...

En nu the facts : zoals je hierboven reeds zag is het stuur van onze familycar dikker dan de ZZZ. Nu niet meer... :)

Focus C max : omtrek bovenaan : 10 cm omtrek zijkant : 11 cm

ZZZ : vroeger : omtrek bovenaan : 9.5 cm zijkant : 9.5 cm

ZZZ Nu ... : omtrek bovenaan : 10.5 cm zijkant : 11.5 cm

Hier een paar foto's van het herwerkte stuur :

mstuur005res8vx.jpg

mstuur0043nl.jpg

Nog geen tijd gehad voor een testrit te doen (die verdomde job ook...), maar eerste "voeltesten" waren ok.

Eindelijk een stuur in mijn handen... :lol:

Eén van mijn betere modificaties.

Link naar reactie
Nog geen tijd gehad voor een testrit te doen (die verdomde job ook...), maar eerste "voeltesten" waren ok.

Eindelijk een stuur in mijn handen... :lol:

Eén van mijn betere modificaties.

Ziet er goed uit, had je een ruilstuurtje?

Kan je ons de naam van het bedrijf geven?

Link naar reactie

Geen ruilstuur. Heb gewoon stuur gedemonteerd en naar ginds gebracht. Voor die paar dagen kon ik het wel missen. Ben trouwens toch een weekend-rijder...

gegevens bedrijf :

Autobekleding de Geet, Bilzersteenweg 36b, 3730 Hoeselt Belgie (ong. 15 km van Maastricht)

0032 89 41 30 97. Enkel namiddag geopend.

Heb gezien dat ze ook herstellingen doen aan cabriokappen, maar dat interesseerde me niet... :(

mstuur003res0vd.jpg

Nog een foto, zonder de airbag. Hadden alle aansluitingen maar met een stift gemarkeerd, kwestie van alles netjes terug aan te sluiten. Met de hulp van mijn zoon (moet ik zeker vermelden) ging alles vlotjes.

Of de airbag nog werkt, heb ik nog niet geprobeerd :lol:

Link naar reactie

Net terug van een tochtje over een paar rustige wegen, waar je nog lekker kan sturen. :D

Het verschil is merkelijk beter, je hebt eindelijk iets in handen en vooral aan de zijkanten (positie 10 voor 2) is het optimaal. Heb het baantje wel 10 maal afgereden, ik kreeg er maar niet genoeg van. Had het stuur veel eerder moeten doen.

@Pierrez : stiksel is gewoon zwart, geen ///M kleuren. Ik ken mijn plaats in de ZZZ wereld :D

Link naar reactie
je hebt eindelijk iets in handen en vooral aan de zijkanten

Dat Zei mijn vrouw ook gisteravond... :D

On topik: Dat Ziet er inderdaad Zeer goed uit...en de prijs... :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.