Ga naar inhoud

Nog eens Angel eyes

Bugs

Aanbevolen berichten

hallo,

Mijn volgende ingreep aan mijn z3 zijn de lichten , daarom ben ik volop aan het kijken naar alle info omtrent angel eyes. Op ebay vind men genoeg aanbiedingen voor de ringen voor het ontwerpen van koplampen met angel eyes.

Nu wat onbreekt is de diameter die op het net verschilt van 8 mm tot 13 mm.

En ik vind het een beetje jammer om lamp al in de oven te steken om gewoon de diameter van de koplamp te meten.

Wie mij die info kan bezorgen is al op voorbaat bedankt.

Mij z3 is ééntje uit '98

Bugs

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• 3 weken later...

Heb eind vorig jaar een aantal vaste klanten met angel eyes op dit forum aangeschreven met een pb'tje, maar niemand die de moeite heeft gedaan zelfs maar ff kort te antwoorden waar ie die gevonden had. Jammer :rolleyes:

Heb ze ondertussen in de States gevonden bij Umnitza: http://www.umnitza.com/index.php?page=faq&language=en

BMW Z3 + H7 Xenon + Shipping $25 Amount : 475.00 (USD)

Groeten, Steven.

Link naar reactie

Ja, je moet wel goed uitkijken. Er worden CCFL ringen (zoals die van Huub) aangeboden, maar ook goedkope zelfbouw kitjes met losse staafjes acryl. Spul van marktplaats komt meestal direct van Ebay, maar dan met marge voor de tussenhandelaar.

@Mini me: De volgende keer gewoon de vraag op het forum stellen, krijg je meer response en op die manier heeft iedereen er wat aan. :rolleyes:

Link naar reactie
@Mini me: De volgende keer gewoon de vraag op het forum stellen, krijg je meer response en op die manier heeft iedereen er wat aan. ;)

Will do. Bedankt voor de tip :rolleyes:

Zal foto's posten wanneer de HID / angel eye conversie gebeurd is...

Greetz, Steven.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in