ChrisXL Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 Eerst maar eens ophalen morgen enne de velgjes komen nog wel een keer, zijn niet al te mooi , dus een velgen dokter is zeker nodig ;) Iedereen bedankt voor de wensen (en verwensingen ) Ik hoop hem binnenkort goed aan jullie te kunnen voorstellen. Quote Link naar reactie
leander Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 Gefeliciteerd Chris!Heel gaaf. maar wat zie ik nu binnenin? Zijn de hoofdsteunen van de stoelen bruin of camel?Of lijkt dat zo op de foto?Veel fun! Quote Link naar reactie
napoje Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 schreef Ivo: Gisteren ook nog lekker ff de uitlaat droog gereden, man ik was weer vergeten hoe snel dat ding is De OvJ niet hoor! Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 De stoelen zijn rood-zwart ;) Quote Link naar reactie
Mr. Jones Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 Gefeliciteerd Chris :ok: Ziet er een pracht van een uit Wanneer ik (jij) eens in de buurt ben(t) mag ik wel eens mee voor een ritje hé ? ;) Never felt de power of before.... Quote Link naar reactie
Gast Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 Hele mooie Chris, van harte. Quote Link naar reactie
Marvin Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2006 schreef ChrisXL: Wat dacht iedereen nou, ik zonder ZzZ????? Maar het is wel een engelse auto, geen engels merk dus................. Wat een misleiding, je kan zo bij de AIVD ! Maar een grote van Harte Chris (en Yvonne natuurlijk) !Ben erg benieuwd naar meerdere :ok: van de !En in het eggie natuurlijk ! ;) Quote Link naar reactie
Ivo Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 schreef napoje: schreef Ivo: Gisteren ook nog lekker ff de uitlaat droog gereden, man ik was weer vergeten hoe snel dat ding is ;)De OvJ niet hoor! tja, die heb ik inmiddels in telebankieren opgegeven, dus die was ik bijna vergeten.Fijn dat je het nog ff oprakelt :ok: Quote Link naar reactie
Ivo Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 schreef ChrisXL: enne de velgjes komen nog wel een keer, zijn niet al te mooi , dus een velgen dokter is zeker nodig ;) laat maar dan Zijn dan zeker puike wintervelgen :ok: Quote Link naar reactie
DJLeonardo Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 Nou, mooie kleur hoor Zo gaat de 1 hogerop en de ander..... lager ;) zal ik m'n nieuwe transportmiddel dan ook maar onthullen? :ok: Quote Link naar reactie
Edwin Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 schreef DJLeonardo: Nou, mooie kleur hoor Zo gaat de 1 hogerop en de ander..... lager ;) zal ik m'n nieuwe transportmiddel dan ook maar onthullen? :ok: gelukkig wel de goede kleur Quote Link naar reactie
pierrez101 Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 Ik wist het wel, alleen Engeland wel erg omslachtig, was ie zo goedkoop dan ;) Wat heeft ie gelopen Edit: heb hem al ontdekt Goedkoop maar wel al wat meer miles Een kopie van mijn Emmy, uiteraard een van de mooiste combi's zwart met zwart/imola B) Kun je dadelijk eindelijk eens keer met droge ogen aangeven dat een :ok: toch echt iets anders is dan een 2.8 getuned of niet Quote Link naar reactie
RobC Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 schreef DJLeonardo: Nou, mooie kleur hoor Zo gaat de 1 hogerop en de ander..... lager ;) zal ik m'n nieuwe transportmiddel dan ook maar onthullen? :ok: Zwart. Goede keuze. En mooie grote wielen. Quote Link naar reactie
Marvin Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2006 schreef DJLeonardo: Nou, mooie kleur hoor Zo gaat de 1 hogerop en de ander..... lager ;) zal ik m'n nieuwe transportmiddel dan ook maar onthullen? :ok: Je bent vergeten het kinderzitje er op te monteren DJ ! Quote Link naar reactie
Hen Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 Gefeliciteerd Chris,Mooie wagen, lijkt op de mijne ik heb ook rood zwart binnen veel plezier en geluk ermee. Quote Link naar reactie
pierrez101 Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 Ja nu rijden er al minstens drie dezelfde hier in het forum, toch maar een keer een mini-meeting houden :smart: :D Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 schreef pierrez101: Ik wist het wel, alleen Engeland wel erg omslachtig, was ie zo goedkoop dan :D Wat heeft ie gelopen Edit: heb hem al ontdekt ;) Goedkoop maar wel al wat meer miles :D Een kopie van mijn Emmy, uiteraard een van de mooiste combi's zwart met zwart/imola B) B) Kun je dadelijk eindelijk eens keer met droge ogen aangeven dat een toch echt iets anders is dan een 2.8 getuned of niet Zit alweer aan tunen van de te denken :smart: Eerst maar eens fatsoenlijke velgen............ -_-BTW.......voor die prijs ook niet in Duitsland te vinden.... Quote Link naar reactie
Michel#1 Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 Gefeliciteerd Chris!! Veilige en snelle km's toegewenst!!!!Blij dat je toch nog bij de zZz club blijft... :smart: Ehum Quote met de (nog) lelijke velgen eronderPas op he! Quote Link naar reactie
Jos Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 Chris en Yvonne, proficiat met jullie fantastische aanwinst :D :smart: Een droom is uitgekomen........... Of toch niet helemaal, want er valt nog e.e.a. te tunen Kon me niet indenken dat er geen ZZZ meer terug zou komen. Je zit immer zo verstrengeld in BMW clubs en organisaties.............. Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 schreef pierrez101: Ja nu rijden er al minstens drie dezelfde hier in het forum, toch maar een keer een mini-meeting houden Altijd een leuk idee.......... en biedt zeker mogelijkheden voor prachtige fotoshoots :smart: :D Quote Link naar reactie
Marvin Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2006 schreef ChrisXL: schreef pierrez101: Ja nu rijden er al minstens drie dezelfde hier in het forum, toch maar een keer een mini-meeting houden Altijd een leuk idee.......... en biedt zeker mogelijkheden voor prachtige fotoshoots :smart: :D Zit je nog niet op de boot of ga je met de plane ? Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 Vannacht om 3.00 :smart: Quote Link naar reactie
Anja Geplaatst: 9 maart 2006 Delen Geplaatst: 9 maart 2006 gefeliciteerd Chris met jullie nieuwe aanwinstik ben erg benieuwd naar de foto'salvast vele fijne, snelle en veilige km's toegewenst Quote Link naar reactie
pierrez101 Geplaatst: 10 maart 2006 Delen Geplaatst: 10 maart 2006 schreef ChrisXL: schreef pierrez101: Ik wist het wel, alleen Engeland wel erg omslachtig, was ie zo goedkoop dan Wat heeft ie gelopen Edit: heb hem al ontdekt :D Goedkoop maar wel al wat meer miles B) Een kopie van mijn Emmy, uiteraard een van de mooiste combi's zwart met zwart/imola B) B) Kun je dadelijk eindelijk eens keer met droge ogen aangeven dat een  toch echt iets anders is dan een 2.8 getuned of niet  Zit alweer aan tunen van de -_- te denken :smart: Eerst maar eens fatsoenlijke velgen............ ;)BTW.......voor die prijs ook niet in Duitsland te vinden.... Nee idd, beginnen ze pas bij 17500 B) Ga je wel de lagerschalen als veiligheidsmaatregel laten vervangen met die KM stand geen luxe zeker als je wil gaan tunen.Stond laatst weer eentje met 130.000 km bij de motorboer :D Quote Link naar reactie
bmwM-optic Geplaatst: 10 maart 2006 Delen Geplaatst: 10 maart 2006 Mooie Z3 :D Toch voor de charmes gegaan van een M Dit vraagt om een mini Black meeting :smart: Greetz Jeroen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.