Ga naar inhoud

Chris vertelt uit eigen werk

DJLeonardo

Aanbevolen berichten

• Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Roken is ook slecht voor je gezondheid. En auto's slecht voor je bankbalans ;) Ik zou er rupsbanden onderzetten.

(jammer ik had dit ook over 3 mailtjes kunnen verdelen dan ben ik ook zo dubbel M)

Link naar reactie

En waarom zouden we die koos niet eerst vierendelen? ;)

en ik mis het stemitem "andere z3 fora zijn voor mensen met tijd teveel"

Link naar reactie
Snap er trouwens niks van hij zegt iedere keer dat ik al gestemd heb maar dat is niet zo ;) :D

BB, waar ben je................. :D

eerst even de resultaten bekeken zeker... is een bug. dus snel doneren want dan nieuwe software.

Link naar reactie
Ik heb al betaald wil nu wel waar voor mijn Euri ;)

ff een polletje starten, da's erg hip! :schater:

Link naar reactie

Ik zie er wel wat in , maar als je eens een klapband linksvoor heb mee gemaakt en OVERLEEFD dan ga je daar anders over denken ! :D

Statistisch komt het bijna niet voor hoor, gelukkig ! ;)

rftchart3hi.jpg

Link naar reactie

Plaatje zegt genoeg. Samen met de speciale velg (zorgt dat de band bij een lek niet aan de wandel gaat) zorgen de hardere wangen er voor dat, wanneer de lucht uit de band loopt, de band niet "plat" wordt maar zijn vorm houdt.

Deze dikkere wangen zorgen ook voor de stuggere vering, maar ook een strakkere wegligging daar bij bochtenwerk de band aanzienlijk minder vervormt.

Deze banden mogen volgens BMW alleen met een monitoring systeem gebruikt worden (samen met abs circus wordt de omtreksnelheid in de gaten gehouden, bij drukverlies veranderd deze, en volgt een melding. Na elke drukaanpassing moet dit systeem gereset worden)

volgens BMW en bandenleveranciers bij lekkage max 80 km/u over max 80-100 km.

Banden kunnen meestal niet meer gerepareerd worden, daar men na doorrijden deze niet meer vertrouwt. Maar dit geldt tenslotte ook voor "spuitbus" reparaties.

Moet zeggen, na 6 weken 1 serie rijden, dat de wegligging zeer goed is met deze banden. Alleen een beetje stug, maar opa wordt dan ook wat ouder :schater:

rob

Link naar reactie

klinkt mij niet slecht in de oren op zich. Voor een beetje veiligheid en comfort (van het naar huis kunnen rijden) heb ik best wat over. En dat het minder lekker rijdt..... tja, gordels om rijdt ook minder lekker, maar ik doe het wel... ;)

Link naar reactie

DJ, ik zei niet dat het minder lekker rijdt, alleen de naden in de snelweg "klappen" een beetje en op keitjes, steen is de vering stug.

Maar na een paar weken gewenning heb ik er geen probleem meer mee. Gisteren met de sneeuw was de wegligging perfect, van rijbaan verwisselen in de sneeuw geen probleem, je voelt precies wat de auto doet.

Jammer dat je speciale velgen nodig hebt, anders is het ook wel iets voor de zzz

gr rob

Link naar reactie

Dacht je? zit een soort extra rand in, om te zorgen dat de band er niet afloopt wanneer die leeg is. Staat een beetje slordig :schater:

Volgens mij is deze info ook op de BMW site te vinden

rob

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in