Ga naar inhoud

Kan dit ook in mijn auto gezet worden?!?

*Nicole*

Aanbevolen berichten

• Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Planet.nl

Voor mensen die net als ik rustig 2 blokken om rijden voor een parkeerplaats waar je niet hoeft te fileparkeren. B)

Ik zou dit echt wel willen hebben...... :rant:

Er stond in de laatste autoweek een stukje over dit soort systemen, maar dan bij een japanner dacht ik. Het duurde een tijdje voordat je goed stond en het systeem zelf kon inparkeren, maar dan ging het tot op de mm perfect. Het systeem ging zelfs dichter langs een nabije auto dan de bestuurder eigenlijk lief was, maar raakte het niet.

Als je maar niet op de zijkanten van je auto ook van die oogjes krijgt, net als de PDC sensoren in je bumber :( Lelijk, met een hoofdletter.

Link naar reactie

zou ik de dames niet aanraden. Prius stuurt voor geen meter. ik kan het weten, heb hem na 1 jaar/27000 km omgeruild voor een 1 serie

vwb dat automatisch inparkeren, werkt nog niet echt soepel. wanneer de chauffeur geen ruimtelijk inzicht heeft = moeite met parkeren , dan werkt het Prius systeem ook niet goed, daar de monitor alleen een optie aangeeft en de bestuurder zelf op de display met de "lijnen" moet schuiven, om de optimale parkeer plaats/ruimte aan te geven.

voor dat je zover bent, heb je al een file van 10 km veroorzaakt. :schater:

Dus houdt het lekker by de zzz, die is stukken overzichtelijker en rijdt 10.000 keer beter dan een Prius

gr rob

Link naar reactie

Prius heeft trekkracht zat, 500 nm, meer dan een diesel. Maar by zwaar trekken (lichte benzinemotor) moet electromotor byspringen en de accu houdt dat niet zo lang vol, afgezien dat de helehandel dan misschien te warm wordt.

Tevens loopt verbruik enorm op, dus weg hybride effect .

Dus heeft de Prius geen trekhaak en mag die er ook niet opgezet worden.

Zoals ik al eens p het Prus forum zei: concept is interessant maar de uitwerking en verpakking is voor veel verbetering vatbaar.

rob

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in