Ga naar inhoud

chroom line


Aanbevolen berichten

  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ziet er errug mooi uit! Ik heb wel een paar vraagjes:

1: Waar heb je dit alles gekocht? Ik heb wel een keer een nederlandse site gevonden die dit allemaal verkocht, maar die was vrij prijzig en had niet alles wat jij opnoemde.

2: Die tacho ringen, was dat een enorme klus?

Ik dacht zelf dat het er nogal kitch uit zou gaan zien door al dat chroom, maar als ik het bij jou zo zie, dan ziet her er echt heel gelikt uit!

Link naar reactie

Ziet er uitstekend uit! En de rand om de versnellingspook staat geweldig. Nog bedankt voor beantwoording van mijn vraag daarover; ik heb 'm nu ook besteld. :lmao:

Groet,

Rob.

Link naar reactie

Ik heb alles in Duitsland besteld. Kan op kantoor wel nakijken wat de firmanaam is.

Die Tacho ringen vielen mij 100 % mee. Er zitte twee schroefjes die de klokken op zijn plek houden. Als je die los haalt, kan je met een beetje geklooi je klokkenhuis eruit halen. Aan de achterkant zitten dan drie stekkers die je los moet halen. Vervolgens haal je de achterkant van het klokhuis af (met wat schroefjes) en dan ben je er bijna.

De wijzerplaat kan je erafhalen door drie "schroeven" een kwartslag te draaien (er staat op : zu en auf) en daarna kan je tachoringen plaatsen. Het beste om de ringen te plakken is ASLAN (te halen bij naaiwinkeltjes en dames doe het zelf stores). ASLAN is een soort supersterk dubbelzijdig plakband wat heeeel erg goed plakt en heel dun is. Natuurlijk kan je ook lijm gebruiken, maar dit heeft risico's (vind ik).

Het meeste geklooi was die ring om de schakelpook.

En een tip !!!!!!!! Mocht je een chrome handremknop bestellen.................. de originele moet je eraf DRAAIEN. Dit heb ik ontdekt na 20 minuten klooien met een tang !!!!

Mijn totaal prijs voor de hele bestelling (ex kieuwen en bagagerekje) 197.50 Euro.

Wel heb ik ongeveer 40 euro verdiend door te kopen op duitse E-bay en af te dingen op de verzendkosten. Ten slotte blijven we Nederlanders. :lmao:

C.g.u.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
En een tip !!!!!!!! Mocht je een chrome handremknop bestellen.................. de originele moet je eraf DRAAIEN. Dit heb ik ontdekt na 20 minuten klooien met een tang !!!!

:lol:

Een betere tip: de pookkknop moet je er af TREKKEN! Deze zit namelijk geklemd. Kijk wel uit voor je hoofd. Waarom dat merk je misschien wel van zelf :guitar:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.