Ga naar inhoud

Bekeuringen

Andre

Aanbevolen berichten

Als je op deze manier in beroep gaat, dan hoef je de bekeuring voorlopig niet te betalen. Dat wordt in de brief van de Officier van Justitie ook nog eens bevestigd.

Zegt het voort, zegt het voort .....

D'r komen een paar zware boetes aan voor mij..... Ik ga dus zeker je briefje gebruiken. Als ik ook maar IETS kan doen om tegen hun schenen te schoppen zal ik daar ALLE moeite voor doen. God wat HAAT ik die lui :D Niet omdat ze niet gelijk hebben (want ze hebben WEL gelijk, je mag n.l. niet te hard rijden) maar omdat dit idd lekker makkelijk voor ze is. En maar lekker vijnzen dat ze de verkeersveiligheid zo belangrijk vinden :muur: HOU toch op!!!! :rant:

De ergste boete vond ik nog toen ik op de fiets (!) wegreed en m'n lampjes net d'r op wilde klikken (ik was net 2 meter onderweg) toen ik met m'n lampjes in m'n hand door 2 politie "kenaus" werd aangehouden en mij vervolgens een boete oplegden voor het fietsen zonder licht ;) Ik zeg nog:" ik rij net weg en heb ze in m'n hand!!!!"

:muur::muur::muur::muur::muur:

Hou toch op <_< Ga dan dubbelgeparkeerde vrachtwagens een boete geven die in de ochtendspits de enigste en belangrijke toegangsweg doodleuk de hele ochtend blokkeren zonder dat het ze IETS interesseert. :D Neu, dan zit oom agent lekker binnen aan de koffie. Want stel je toch eens voor dat ze IETS MOETEN GAAN DOEN. OH OH OH, dat kan toch niet want oom agent is wel een ambtenaar, dus die hoeft niet te werken voor de centen DIE IK HEM BETAAL.

Link naar reactie
  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Want stel je toch eens voor dat ze IETS MOETEN GAAN DOEN. OH OH OH, dat kan toch niet want oom agent is wel een ambtenaar, dus die hoeft niet te werken voor de centen DIE IK HEM BETAAL.

eens per maand een fuikje zetten en de quota zijn weer gehaald. wel in de buurt van het bureau graag wat voor de koffie weer binnen. Lachen? Nee... ik kijk hier op mijn werk op een politiebureau en zie dat het realiteit is! die <_< gebruikten er zelfs ongevraagd ons parkeerterrein voor.

Link naar reactie
Prive terrein?? Gewoon wegsturen............. <_< Heb dat meegemaakt bij benzinepomp KOK in Zaandam, de eigenaar kwam naar buiten en heeft ze gewoon weggestuurd......... en ja hoor daar gingen ze :schater::schater:

geeft alleen maar aan hoe zij met jouw rechten omgaan!

Link naar reactie

Mijn laatste bekeuring was in NL op de A2 bij Utrecht.

1 uur 's nachts, net nadat het van 120 naar 100 gaat. Geflitst vanonder een viaduct met 112.

Het was een huurauto - gehuurd door Mercedes, de klant die ik aan het bezoeken was. De bekeuring was ook betaald door hun - op de receptie was een apart doosje voor de dagelijkse bekeuringen. Kennelijk krijgen ze er ongeveer 50 per week die allemaal door het bedrijf betaald worden.

Leuk zo'n werkgever :rolleyes:

Link naar reactie
Politie bekeurt 60 procent automobilisten bij werk aan A2

Uitgegeven: 24 februari 2006 11:09

Laatst gewijzigd: 24 februari 2006 11:21

EVERDINGEN - De verkeerspolitie heeft donderdagavond bij wegwerkzaamheden op de A2 bij Everdingen 3390 bestuurders bekeurd voor te hard rijden. Het aantal komt overeen met 60 procent van de passanten, meldde een woordvoerder van het Korps landelijke politiediensten vrijdagochtend.

Op het weggedeelte werden tussen 19.00 en 22.00 uur in beide richtingen 5660 bestuurders gecontroleerd. De hoogste gemeten snelheid was 140 kilometer per uur. Op het punt bedraagt de maximumsnelheid 70 kilometer per uur omdat de drie rijstroken er zijn versmald en de vluchtstrook ontbreekt.

De politie kondigde voor de komende weken meer snelheidscontroles aan op locaties waar aan de weg wordt gewerkt.

Ook extra opletten bij werkzaamheden dus...... :(

Link naar reactie

Wij hebben er ook weer twee:

1) Ikzelf ga ff bij Rob op bezoek: flits dik 60 waar je 50 mag (geen idee dat je daar maar 50 mocht :D ) In blijde verwachting van de bekeuring :(

2) Janine parkeert de auto voor de oprit van haar eigen bedrijf, ff snel wat pakken, ja hoor 50 euro, Gij zult niet parkeren voor een oprit, maakt niet uit of het je eigen is :rant:

Geen Carneval dit jaar B)

Link naar reactie

En het gaat maar door.... :(

Volkskrant, donderdag 23 februari 2006:

BERLIJN - Nederlandse auto’s krijgen een sticker waaraan te zien is hoe vervuilend ze zijn. Gemeenten kunnen hiermee hun parkeerbeleid wijzigen, zodat vervuilende auto’s meer gaan betalen.

‘Het labelsysteem hebben we binnen enkele maanden al klaar’, aldus staatssecretaris Van Geel (Milieu). ‘Door alle auto’s een vignet te geven, kunnen gemeenten in 2007 aan de slag.’

Nog niet duidelijk is of het label op het nummerbord of achter de voorruit komt. ‘Als het maar goed zichtbaar is’, zegt Van Geel. Zijn ambtenaren werken nog aan de precieze indeling van de vervuilingscategorieën.

Van Geel kijkt met belangstelling naar een verdergaand plan dat woensdag werd aangenomen door de Duitse regering. Hiermee kunnen vervuilende dieselauto’s binnenkort via inrijverboden worden geweerd uit verontreinigde zones in steden en dorpen. Een groot deel van de 46miljoen Duitse auto’s en vier miljoen vrachtwagens komt binnenkort in aanmerking voor een ontheffingssticker met een cijfer waaraan te zien is hoe schoon ze zijn.

De zwart-witte vignetten, die op de voorruit komen, zijn een uitkomst voor het groeiend aantal Duitse gemeenten dat luchtverontreiniging te lijf gaat. Hoewel ook andere bronnen een rol spelen, veroorzaken vooral dieselauto’s zonder roetfilter langs drukke verkeersaders vervuiling die schadelijk is voor kinderen, ouderen en mensen met hart- en longproblemen.

In Nederland nemen veel gemeenten nog nauwelijks maatregelen, blijkt uit onderzoek dat de Stichting Natuur en Milieu woensdag presenteerde.

De Duitse maatregel komt erop neer dat voertuigen worden ingedeeld in de categorieën 0 tot 5. Deze corresponderen met de zogeheten Euro-normen voor uitlaatgassen. Duitse gemeenten mogen zelf bepalen waar en wanneer een bepaalde categorie auto’s mag rijden. Voorgeschreven is slechts dat, indien er een verbodsbord staat, de categoriën 0 en 1 in alle gevallen niet welkom zijn. Deze auto’s krijgen geen vignet. In de zijn dit auto’s die voor 1996 –toen de Euro-2-norm van kracht werd– op de markt zijn gekomen.

De stickers met de nummers 2 tot 4 zijn alleen voor minder vervuilende dieselauto’s. De schoonste dieselvoertuigen met de nieuwste roetfilters, en onder meer hybride benzineauto’s die reeds voldoen aan de toekomstige norm Euro-5, krijgen een apart vignet.

Burgers zijn niet verplicht de stickers te kopen. Indien ze dat niet doen, worden ze geweerd uit verboden zones als daar een zogenoemd Feinstaub-Alarm geldt.

De Bundesrat, waarin de Duitse deelstaten vertegenwoordigd zijn, moet de maatregel op 7april nog bekrachtigen. Problemen worden niet verwacht, omdat deelstaten nauw betrokken waren bij het opstellen van de regels.

Link naar reactie
En het gaat maar door.... :rant:

BERLIJN - Nederlandse auto’s krijgen een sticker waaraan te zien is hoe vervuilend ze zijn.    enz enz

Da's toch juist prima? B)

Ik woon in het meest vervuilde deel van Europa. n.l. vlak bij de ring van Amsterdam. Het is daar zo vervuild door Diesels en remstof (zeggen ze) Ik wil best wat schonere lucht om me heen.

Ik ben het hier heel erg mee eens. Gewoon de mensen pakken die het meest vervuilen. En als ik meer vervuil dan een Volkswagen Polo FSI of een Toyota Prius dan betaal ik iets meer. En als ik minder vervuil dan een Golf2 diesel of een vrachtwagen uit Polen dan betaal ik iets minder. Helmaal goed :(

Weet je wat ik helemaal tof zou vinden? Als de hele wereld over een paar jaar in electrische- of waterstof auto's rijdt. Lekker schoon. En d'r is meer benzine te verdelen onder de liefhebbers van een goeie ouwe verbrandings motor zoals Z3 rijders. Dan ben je ineens nog veel bijzonderderderder. :D Wellicht dat de benzineprijs dan ook weer omlaag gaat. :D

minder vraag->lagere prijs

Link naar reactie
En het gaat maar door....  :rant:

BERLIJN - Nederlandse auto’s krijgen een sticker waaraan te zien is hoe vervuilend ze zijn.    enz enz

Da's toch juist prima? :D

Ik woon in het meest vervuilde deel van Europa. n.l. vlak bij de ring van Amsterdam. Het is daar zo vervuild door Diesels en remstof (zeggen ze) Ik wil best wat schonere lucht om me heen.

Ik ben het hier heel erg mee eens. Gewoon de mensen pakken die het meest vervuilen. En als ik meer vervuil dan een Volkswagen Polo FSI of een Toyota Prius dan betaal ik iets meer. En als ik minder vervuil dan een Golf2 diesel of een vrachtwagen uit Polen dan betaal ik iets minder. Helmaal goed :(

Weet je wat ik helemaal tof zou vinden? Als de hele wereld over een paar jaar in electrische- of waterstof auto's rijdt. Lekker schoon. En d'r is meer benzine te verdelen onder de liefhebbers van een goeie ouwe verbrandings motor zoals Z3 rijders. Dan ben je ineens nog veel bijzonderderderder. :D Wellicht dat de benzineprijs dan ook weer omlaag gaat. :D

minder vraag->lagere prijs

Ben jij blij met een lelijke sticker op je ZZZ B)

Link naar reactie
Ben jij blij met een lelijke sticker op je ZZZ :(

Ik haat stickers op me auto,

en zeker als ze verplicht zijn en je voor betalen moet!!! B)

Leve die melkkoe die Auto heet. :rant:

Link naar reactie

Vrijdag bij de rechtbank in Hilversum geweest ivm een snelheidsovertreding in de bebouwde kom 89 km/h.

Wat een poppekast zeg met die lange gewaden gelukkig was ik de eerste die werd geholpen, gaan ze vragen waarom ik daar zo hard heb gereden en dat het levensgevaarlijk is blablabla, 10 min. later 240 euro lichter tja jammer.

André

Link naar reactie
Vrijdag bij de rechtbank in Hilversum geweest ivm een snelheidsovertreding in de bebouwde kom 89 km/h.

Wat een poppekast zeg met die lange gewaden gelukkig was ik de eerste die werd geholpen, gaan ze vragen waarom ik daar zo hard heb gereden en dat het levensgevaarlijk is blablabla, 10 min. later 240 euro lichter tja jammer.

André

Zonde van het geld weer Andre, :)

maar gelukkig werd je niet in verzekerde bewaring genomen

maar mocht je :

onpartijdigerechter0ui.jpg

Gr. Marvin.

Link naar reactie

Ik ken die plekjes ja.... B) In Zaandam is het ook zo lekker duidelijk. Rij je tussen de weilanden, blijkt evenlater dat het daar nog binnen de bebouwde kom is...flits! Ja, ze weten het wel slim aan te pakken. lekker nergens een bord neerzetten maar WEL een flitspaal. LEIERS zijn het!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in