Ga naar inhoud

Bekeuringen

Andre

Aanbevolen berichten

Ik denk laat ik eens een topic openen hoe het met de bekeuringen staat heren (en Dames)

Oké ik bijt de spits af.

89 km/h waar 50 is toegestaan>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

24 Februari kantongerecht Hilversum oeps........daar gaat weer een leuke accesoire voor de Z.

N11 even een Z bekijken die verderop rijdt op zaterdagmorgen 09.00 uur 100 euro

Weesp Amsterdam rijnkanaal politie motor ingehaald, o mocht ik hier niet inhalen? 95 euro

Gisteren 200 op de N11 (hahahahahahahahahha ) niemand heeft het gezien, tjonge die winterbanden zijn echt goed. :schater:

André

Eventueel 2005 laatste kwartaal erbij tellen

Link naar reactie
  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik denk laat ik eens een topic openen hoe het met de bekeuringen staat heren (en Dames)

Oké ik bijt de spits af.

24 Februari kantongerecht Hilversum oeps........daar gaat weer een leuke accesoire voor de Z.

Weesp Amsterdam rijnkanaal politie motor ingehaald, o mocht ik hier niet inhalen? 95 euro

Gisteren 200 op de N11 (hahahahahahahahahha ) niemand heeft het gezien, tjonge die winterbanden zijn echt goed. :schater:

André

Heb je winterbanden die 200 kunnen.. Pas je wel op dat je de goeie code hebt dan? Die van mij kunnen niet boven de 180..

En dan op de N11 waar ze wel heel regelmatig staan. Jij durft wel..

Ik heb dit jaar nog niets binnen.. :rolleyes:

Link naar reactie

Oké ik bijt de spits af.

André

Nee schatje echte niet.....ik rijd noooooooooooooit meer dan 50 km te hard,

want dan ben ik mijn rijbewijs kwijt!!!!

Dit hoor ik dus altijd als we blik op de weg kijken en 1 of andere eikel weer zijn rijbewijs kwijt raakt.

Bij deze dus Andre:

BETRAPT!!!!!!! :rolleyes:

Link naar reactie

Oké ik bijt de spits af.

André

Nee schatje echte niet.....ik rijd noooooooooooooit meer dan 50 km te hard,

want dan ben ik mijn rijbewijs kwijt!!!!

Dit hoor ik dus altijd als we blik op de weg kijken en 1 of andere eikel weer zijn rijbewijs kwijt raakt.

Bij deze dus Andre:

BETRAPT!!!!!!! :rolleyes:

Ja af en toe heb je het wel eens dan wil je je fustratie's kwijt vandaar.

Ik vind het gewoon af en toe even lekker daar is die wagen toch voor.

Die winterbanden gaan volgens mij ook tot 190 (85 T)

Dan is 200 op de teller geen probleem.

André

Link naar reactie

afgelopen woensdag voor de 2e keer voor de rechter geweest EUR 505,- of 10 dagen zitten :D

137 (na corr.) waar je 80 mocht, beweren ze :rolleyes:

Verder gelukkig alleen maar Muldertjes :o

@ Super: mijn winterbanden mogen tot 240 :D

Link naar reactie
afgelopen woensdag voor de 2e keer voor de rechter geweest EUR 505,- of 10 dagen zitten :D

Verder gelukkig alleen maar Muldertjes :o

Tja dat schiet ook niet op he, die van jou gaat natuurlijk ook echt hard!!

Zonde geld, vroeger had ik de stinger en heb ik zo'n 10 jaar lang geen snelheidsovrtredingen waarvoor ik werd aangehouden dan.

Die Lasergun is een beetje rottig, maar goed ik rijdt voor mijn werk al zo'n 60.000km p/jr en dan maar gewoon een beetje aan de snelheid houden en dan wil je in het weekend wel eens een uitschietertje hebben.

André

Link naar reactie

Verder gelukkig alleen maar Muldertjes :D

Oei. Nog meer sponsoring nodig dus...? :o

Als ik jou was zou ik winterbanden monteren die tot 120 gaan... :schater: Is veel goedkoper.

Link naar reactie

Vandaag een CJIB brief in de bus.... :lol:

Rijksweg A1 t.h.v. Voorthuizen.

132 minus meetcorrectie is 127.

7 km te hard = 23,-

Ik weet het dit valt mee.

Maar sjonge jonge, hebben ze echt niks beters te doen....... B)

Had ook eens een keer in Utrecht 54 km waar je 50 mocht......

Link naar reactie

@ Andre

Ik rijd ook stevig door zakelijk, ruim 70.000 km per jaar. Dus daarom hou ik me netjes aan de snelheid. Kan mijn rijbewijs niet missen :lol:

Vlak voor kerst EUR 95,- voor door rood rijden in Rotterdam. Zat te suffen met een stevige griep in de kladden, maar ook met een Politiebusje achter me :lol: Kost vanaf dit jaar 130 geloof ik :foto:

Begin december EUR 30,- op de N3 bij Dordt, je weet wel, 100,5 waar je 100 mag of zo iets B)

Link naar reactie

André

B) 200 op de N11 en gisteren, tja andre de bekeuring heeft een verwerkingstijd nodig, ik hoop het niet voor je maar misschien lach je te vroeg :huh:

N11 alphen - bodegraven 1 vaste flitspaal, en o zo vaak van die mannetjes met blauwe pakjes in cognito (moeilijk woord) met onopvallende auto vaak bij benzinestation, kortom ik hou me aan de snelheid daar B) :D :lol:

Link naar reactie
@ Andre

Ik rijd ook stevig door zakelijk, ruim 70.000 km per jaar. Dus daarom hou ik me netjes aan de snelheid. Kan mijn rijbewijs niet missen :D

Vlak voor kerst EUR 95,- voor door rood rijden in Rotterdam. Zat te suffen met een stevige griep in de kladden, maar ook met een Politiebusje achter me :huh: Kost vanaf dit jaar 130 geloof ik :lol:

Begin december EUR 30,- op de N3 bij Dordt, je weet wel, 100,5 waar je 100 mag of zo iets B)

Ja dat ken ik, ik mis mijn stinger voor dat soort dingen, je merkt als je veel rijdt dat je niet meer de hele dag in de berm tuurt of ze er staan dat werkt gewoon niet.

Daaro heb ik mezelf voorgenomen in de baas z'n tijd zoveel mogelijk op de cruise control de snelheid die is toegestaan te rijden anders moet je nog geld meebrengen om te werken.

Okay me de Z af en toe een uitspatting..... B)

Link naar reactie
@ Andre

Ik rijd ook stevig door zakelijk, ruim 70.000 km per jaar. Dus daarom hou ik me netjes aan de snelheid. Kan mijn rijbewijs niet missen  :D

Vlak voor kerst EUR 95,- voor door rood rijden in Rotterdam. Zat te suffen met een stevige griep in de kladden, maar ook met een Politiebusje achter me  :huh: Kost vanaf dit jaar 130 geloof ik  :lol:

Begin december EUR 30,- op de N3 bij Dordt, je weet wel, 100,5 waar je 100 mag of zo iets  B)

Ja dat ken ik, ik mis mijn stinger voor dat soort dingen, je merkt als je veel rijdt dat je niet meer de hele dag in de berm tuurt of ze er staan dat werkt gewoon niet.

Daarom heb ik mezelf voorgenomen in de baas z'n tijd zoveel mogelijk op de cruise control de snelheid die is toegestaan te rijden anders moet je nog geld meebrengen om te werken.

Okay me de Z af en toe een uitspatting..... B)

André

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Bekeuring voor te snel rijden...., hoe kom ik van die onzin af?

(bron: ANDOS Dansnieuws, nr. 2, april 2002)

Een alternatief om bekeuringen uit te stellen of ongeldig te laten maken.

Beste automobilist/berijder, zo langzamerhand wordt de mensheid een beetje moe en flauw van al die onzin boetes! Voor 4 km te snel op een totaal verlaten weg, € 27,00. Ook bij zogenaamde wegwerkzaamheden, waar geen wegwerker te zien is, zeker niet op zondag, wordt er lustig op los geflitst. Vind u ook niet dat de politie eens meer moet doen aan echte criminaliteit i.p.v. alleen maar te 'collecteren' voor de kerstgratificatie of de schatkist? Er is een mogelijkheid om hier actie tegen te voeren, maar die werkt alleen als we er allemaal aan mee doen. Dus geef deze informatie door aan iedereen die je kent! Ook als je nu even geen bekeuring hebt gekregen, want zeer waarschijnlijk ben je binnenkort toch weer de klos.

Er worden meer dan 7 miljoen bekeuringen per jaar uitgedeeld en dat worden er elk jaar meer. Wat te doen om deze "melkkoe" een halt toe te roepen? Als je een bekeuring krijgt, tegenwoordig heet dat een "beschikking", dan kun je hiertegen in beroep gaan bij de officier van justitie. Het adres staat op de beschikking. Maak een kopie van de beschikking en doe er een simpel briefje bij.

Aan de Officier van Justitie te ..............

Bijgaand een kopie van uw beschikking. Ik bestrijd de snelheid en/of overtreding die op de beschikking is vermeld en vermoed dat de meetapparatuur niet in orde was. Daarom kom ik tegen deze beschikking in beroep. Ik verwacht dat u mij een foto van de overtreding stuurt en een kopie van het ijkrappoort van de betrokken meetapparatuur zoals dat op de dag van de overtreding geldig was.

Met vriendelijke groet,

..............

De officier is verplicht te bewijzen dat de apparatuur geijkt en goed is en moet dus een kopie van het ijkrapport toesturen. Als uit het ijkrapport blijkt dat de apparatuur over de ijkdatum heen is, en dat gebeurt regelmatig, dan heb je geluk en is de boete niet geldig en onterecht uitgereikt. Maar wat belangrijker is, is dat als iedereen op deze manier protesteert, ongeacht de geldigheid van de boete, het openbaar ministerie compleet vastloopt in de administratie hiervan. Men kan dan de miljoenen bezwaarschriften niet meer tijdig verwerken. Misschien dat men dan eindelijk eens besluit om deze onzinnige jacht op de gewone man te staken en de politie weer in te zetten voor echt belangrijk werk. Kunnen we misschien eindelijk weer eens 's avonds veilig over straat lopen of aangifte doen van echt strafbare feiten met het idee dat er een kans bestaat dat een zaak ook wordt opgelost.

P.S. Als je op deze manier in beroep gaat, dan hoef je de bekeuring voorlopig niet te betalen. Dat wordt in de brief van de Officier van Justitie ook nog eens bevestigd.

Zegt het voort, zegt het voort .....

Link naar reactie

Wat is trouwens de gemiddelde wachttijd van iedereen?

3 weken geleden op A15 geflitst en nog niet binnen ........

Oh ja verwacht nog een dikke uit Frankrijk van 2 weken terug. Had eindelijk een lege weg onderweg terug van wintersport ..... reed 170 geloof ik.

Link naar reactie
Bekeuring voor te snel rijden...., hoe kom ik van die onzin af?

(bron: ANDOS Dansnieuws, nr. 2, april 2002)

Een alternatief om bekeuringen uit te stellen of ongeldig te laten maken.

Beste automobilist/berijder, zo langzamerhand wordt de mensheid een beetje moe en flauw van al die onzin boetes! Voor 4 km te snel op een totaal verlaten weg, € 27,00. Ook bij zogenaamde wegwerkzaamheden, waar geen wegwerker te zien is, zeker niet op zondag, wordt er lustig op los geflitst. Vind u ook niet dat de politie eens meer moet doen aan echte criminaliteit i.p.v. alleen maar te 'collecteren' voor de kerstgratificatie of de schatkist? Er is een mogelijkheid om hier actie tegen te voeren, maar die werkt alleen als we er allemaal aan mee doen. Dus geef deze informatie door aan iedereen die je kent! Ook als je nu even geen bekeuring hebt gekregen, want zeer waarschijnlijk ben je binnenkort toch weer de klos.

Er worden meer dan 7 miljoen bekeuringen per jaar uitgedeeld en dat worden er elk jaar meer. Wat te doen om deze "melkkoe" een halt toe te roepen? Als je een bekeuring krijgt, tegenwoordig heet dat een "beschikking", dan kun je hiertegen in beroep gaan bij de officier van justitie. Het adres staat op de beschikking. Maak een kopie van de beschikking en doe er een simpel briefje bij.

Aan de Officier van Justitie te ..............

Bijgaand een kopie van uw beschikking. Ik bestrijd de snelheid en/of overtreding die op de beschikking is vermeld en vermoed dat de meetapparatuur niet in orde was. Daarom kom ik tegen deze beschikking in beroep. Ik verwacht dat u mij een foto van de overtreding stuurt en een kopie van het ijkrappoort van de betrokken meetapparatuur zoals dat op de dag van de overtreding geldig was.

Met vriendelijke groet,

..............

De officier is verplicht te bewijzen dat de apparatuur geijkt en goed is en moet dus een kopie van het ijkrapport toesturen. Als uit het ijkrapport blijkt dat de apparatuur over de ijkdatum heen is, en dat gebeurt regelmatig, dan heb je geluk en is de boete niet geldig en onterecht uitgereikt. Maar wat belangrijker is, is dat als iedereen op deze manier protesteert, ongeacht de geldigheid van de boete, het openbaar ministerie compleet vastloopt in de administratie hiervan. Men kan dan de miljoenen bezwaarschriften niet meer tijdig verwerken. Misschien dat men dan eindelijk eens besluit om deze onzinnige jacht op de gewone man te staken en de politie weer in te zetten voor echt belangrijk werk. Kunnen we misschien eindelijk weer eens 's avonds veilig over straat lopen of aangifte doen van echt strafbare feiten met het idee dat er een kans bestaat dat een zaak ook wordt opgelost.

P.S. Als je op deze manier in beroep gaat, dan hoef je de bekeuring voorlopig niet te betalen. Dat wordt in de brief van de Officier van Justitie ook nog eens bevestigd.

Zegt het voort, zegt het voort .....

Dit is al niet meer van toepassing hoor; daar stinken ze niet meer in. Was al een tijd geleden op internet te lezen..

Link naar reactie

Dit is een "leuke" ! ? :blush:

Me vrouw ff de kids naar een dorp 3 km verderop brengen.

100 km weg met een stukje zgn wegwerkzaamheden. :blush:

Heen gereden. Heee stond daar nou een bord ??? En wat flitste daar ??? :D

5 min. later terug gereden. Dat bord staat er weer (50), verd@##@$%##$mme, lijk ik wel weer iets te zien flitsen ?! :banaan:

4 weken later € 330 lichter ! :drank:

Gelukkig reed ze niet met de ZZZ ! Dan had ze waarschijnlijk d'r rijbewijs in moeten leveren ! ;)

Link naar reactie
Rij met een buitenlands nummerbord rond wanneer ik in NL ben dus stoor me nergens aan eigenlijk  :D

ze vinden je toch wel hoor ;)

en anders wijst Chris je wel aan denk ik <_<

oh nee hoor............ als ik ook maar iets kan doen om onder een bekeuring uit te komen doe ik het hoor :D (ook voor anderen hoor)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in