Ga naar inhoud

Stahl grau 2.8

ChrisXL

Aanbevolen berichten

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik heb geen idee, ik heb hem nu ongeveer 3 maandjes. Hij komt vanuit Duitsland van de eerste eigenaar af (via een occasiondealer in Valkenswaard dan weer naar mij).

Ik rijd iedere dag ruim 100 km met hem maar iedere ochtend heb ik een grijns van oor tot oor als ik hem weer zie...

Is dat heel ernstig?

Link naar reactie
Ik heb geen idee, ik heb hem nu ongeveer 3 maandjes. Hij komt vanuit Duitsland van de eerste eigenaar af (via een occasiondealer in Valkenswaard dan weer naar mij).

Ik rijd iedere dag ruim 100 km met hem maar iedere ochtend heb ik een grijns van oor tot oor als ik hem weer zie...

Is dat heel ernstig?

Nope :blink:

Doe hetzelfde en hoewel ik straks voor mijn vriendin een auto erbij koop zal iedere ochtend een moeilijke keuze gemaakt moeten worden :huh:

Link naar reactie

Is dat heel ernstig?

Nope ;)

Doe hetzelfde en hoewel ik straks voor mijn vriendin een auto erbij koop zal iedere ochtend een moeilijke keuze gemaakt moeten worden :D

Er bij koop :huh::lol::m: ???

Ik weet nog een mooie 1.8 8V voor haar :blink:

Link naar reactie

Is dat heel ernstig?

Nope ;)

Doe hetzelfde en hoewel ik straks voor mijn vriendin een auto erbij koop zal iedere ochtend een moeilijke keuze gemaakt moeten worden :D

Er bij koop :huh::lol::m: ???

Ik weet nog een mooie 1.8 8V voor haar :blink:

Moet ze eerst haar rijbewijs halen :D Maar dat gaat ze dit jaar wel doen...

Link naar reactie
Welkom Nicole  :blink:

Mooie kleur, alleen de oranje pinker politie gaat hier bonnen uitschrijven  :lol:

sssst.............. niks zeggen totdat Rob straks weer online is :schater::schater:

Welkom, Nicole. Héél fraaie ZZZ! Tja, de pinkers. Ik heb overleg gepleegd met de witte-pinker-commissie, maar het mag, we schrijven géén bon uit. :huh:

De CEO van de L&B club is off-line op dit moment, maar ik denk dat ook hij in dit geval nergens over begint. Gewoon lekker doorgaan en genieten dus. Veel plezier met je ZZZ! :m:

Link naar reactie

de derde staal grijze ZZZ :huh: welkom hier op het forum.

@Nicole het valt mij op als een vrouwlijke ZZZ rijdster hier zich aan meld zijn de verhalen langer dan bij nieuwe mannelijke ZZZ rijders. :blink:

Veel leesplezier hier.(en denk om je geld)

Link naar reactie
ja dat is inderdaad Asmussen en Kroom in Valkenswaard waar deze vandaan komt.

He ben ik de derde met een staalgrijze? Das ook niet leuk... denk je een beetje origineel kleurtje te hebben......

tja, het zal nooit een Estoril worden :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in