Ga naar inhoud

Manchet versnellingspook

bridders

Aanbevolen berichten

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Dacht altijd dat dit aftermarket was. :rolleyes: Wordt de ring in het console geschroefd? (=alumium)

Schroeven zijn puur show, je maakt hooguit het leer er aan vast. Alles valt binnen het gat. Chromen rand overlapt net, dus de knoppen van de raambediening blijven helemaal in orde.

Link naar reactie

Ik heb gezocht, er is een topic van. Kan 't niet meer vinden. Van Ivodl, toen hij die chromen rand monteerde. Geloof me, zo werkte het bij hem en bij mij. Er hoefde niets geschroefd te worden.

EDIT: Was niet Ivodl; was robbertbmwz3

aangepast door Rob
Link naar reactie
Bij mij (aftermarket spul) heb ik het erin geschroefd.

In de originele van BMW zitten alleen schroefkoppen (dus fake), de balg van een M is in de omtrek kleiner rond het chrome rooster dan de standaard . Heb het ooit passend gemaakt, later toch maar een nieuwe balg gekocht.

Link naar reactie
Niet de Z3 van Rob iig, misschien wel een Amerikaans model met handbediening?

Waar had je die van jou gekocht Rob? Want vast schroeven is uitgesloten.  ;)

Klopt, dit is geen foto van mij. Maar waar gaat het om: de chromen rand mag de raamopeners uiteraard niet overlappen of zelfs maar raken. De chromen rand moet dus vrijwel geheel binnen het gat vallen en maar een heel klein stukje over de rand komen. Vandaar dat de schroeven fake zijn, die kun je nooit in de console krijgen. Behalve Chris dan. B) De schroeven schroef je in de manchet, die je vooraf hebt afgeknipt van zijn plastic raam. Ik heb dit ooit gekocht via bij uwf-interieur.

Link naar reactie

Hij zit erin:

dsc003199mh.jpg

Deze is gekocht bij ChromDesign en netjes binnen drie dagen aangeboden door de pakketdienst.

Wat betreft het mysterie der schroeven... Ja en nee, ik heb 'm wel/niet vast hoeven schroeven. De imbusschroeven zijn niet fake, maar schoeven langs het plastic en in de (bijgeleverde) balg. De pookknop doet de rest. Dit betekent dat bij eventuele verkoop van de auto er geen montagegaten achterblijven en de rand in de volgende Z3 kan worden geplaatst!

Het is (als je ervan houdt natuurlijk) een enorme aanrader. De rand is van deugdelijk verchroomd metaal (zwaar!) en de extra balg is altijd meegenomen. En dat voor maar een 55 euri ex. verzendkosten. Geeft het interieur toch net even wat meer cachet.

Link naar reactie
Hij zit erin:

dsc003199mh.jpg

Deze is gekocht bij ChromDesign en netjes binnen drie dagen aangeboden door de pakketdienst.

Wat betreft het mysterie der schroeven... Ja en nee, ik heb 'm wel/niet vast hoeven schroeven. De imbusschroeven zijn niet fake, maar schoeven langs het plastic en in de (bijgeleverde) balg. De pookknop doet de rest. Dit betekent dat bij eventuele verkoop van de auto er geen montagegaten achterblijven en de rand in de volgende Z3 kan worden geplaatst!

Het is (als je ervan houdt natuurlijk) een enorme aanrader. De rand is van deugdelijk verchroomd metaal (zwaar!) en de extra balg is altijd meegenomen. En dat voor maar een 55 euri ex. verzendkosten. Geeft het interieur toch net even wat meer cachet.

Da's dus iets anders! Ik had alléén de chromen rand, jij kocht 'm "kant en klaar".

Link naar reactie

Klopt Sledgehammer. Ik heb hetzelfde "probleem" als Marc. Als je 'm rustig in de achteruit zet is er niks aan de hand. Bij lomp hard sjorren wil de pook de rand net raken. Is verder geen probleem hoor.

Tsja, wie mooi wil zijn moet soms een beetje pijn lijden.... ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in