Ga naar inhoud

Technisch gezwets

The Shrike

Aanbevolen berichten

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:rolleyes:<_< Ja dan heb je wel wat.................................... verbrande kleppen na een tijdje :schater::schater:

Je moet er iets voor over hebben om op te vallen. Jammergenoeg kost dat meestal geld.

Link naar reactie
<_<  :muur:  Ja dan heb je wel wat.................................... verbrande kleppen na een tijdje  :schater:  :schater:

Je moet er iets voor over hebben om op te vallen. Jammergenoeg kost dat meestal geld.

<zucht> ..................... true :rolleyes:

Link naar reactie
:rolleyes:  <_<  Ja dan heb je wel wat.................................... verbrande kleppen na een tijdje  :schater:  :schater:

Wacht maar af als je strax open rondtoerd wat je allemaal naar je hoofd geslingerd krijgt,patser,kapper,opschepper,opvaller,snob,wat een lelijk ding,vind de SLK mooier enz.,schieten ze peuken naar je toe.Leuk opvallen :huh: ,daarom heb ik een QPe gekocht met arco hoor je dit allemaal niet :muur:

Link naar reactie
Zo gaat dat bij de VW Golf volgens mij ook. Je kan 'm laten herpogrammeren en dan krijg je er een rooie I bij of een Groen. Ik heb nu een TDI 1.9 met een rode D en I.. Er rijden ook 1.9 TDI rond zonder rode D bv. of zonder rode I. Allemaal dezelfde motor, maar met andere vermogens.

niet helemaal waar,

je hebt ook de 2.0 TDI nu, verder heb je 1.9 met PD inspuiting en oude met "normale" inspuiting.

Vroeger had je dus 90 en 110 pk. Nu 105, 130 en 150 pk ... en allerlei smaken ertussen :rolleyes:

Link naar reactie
:rolleyes:  <_<  Ja dan heb je wel wat.................................... verbrande kleppen na een tijdje  :schater:  :schater:

Wacht maar af als je strax open rondtoerd wat je allemaal naar je hoofd geslingerd krijgt,patser,kapper,opschepper,opvaller,snob,wat een lelijk ding,vind de SLK mooier enz.,schieten ze peuken naar je toe.Leuk opvallen :huh: ,daarom heb ik een QPe gekocht met arco hoor je dit allemaal niet :muur:

Ik bemerkte tijdens de testritten al enige vorm van jalouzie/aggresiviteit onder de medeweggebruikers. Gelukkig zit er vaak een mooie vrouw naast me, dus het kappersgedoe zal wel niet zo'n probleem zijn.

Link naar reactie
daarom heb ik een QPe gekocht met arco hoor je dit allemaal niet :muur:

:schater: wéér een reden .... :huh:

Eigenlijk nooit last van gehad.............. maarja ik heb dan ook een gigantisch bord voor mijn kop <_<

En ik ben niet zo'n teer typje als de QPers :rolleyes:

Link naar reactie
Zo gaat dat bij de VW Golf volgens mij ook. Je kan 'm laten herpogrammeren en dan krijg je er een rooie I bij of een Groen. Ik heb nu een TDI 1.9 met een rode D en I.. Er rijden ook 1.9 TDI rond zonder rode D bv. of zonder rode I. Allemaal dezelfde motor, maar met andere vermogens.

niet helemaal waar,

je hebt ook de 2.0 TDI nu, verder heb je 1.9 met PD inspuiting en oude met "normale" inspuiting.

Vroeger had je dus 90 en 110 pk. Nu 105, 130 en 150 pk ... en allerlei smaken ertussen :rolleyes:

Ik bedoelde de 1.9TDI motoren (Pumpe Duse) vorige generatie met verschillende kleurtjes in de letters.

De "nieuwe" 2.0 TDI heeft (nu nog) 2 varianten voor zover ik weet. Beide zijn Pump Duse, maar de 1 heeft 2 kleppen per cilinder en de ander 4. Leuk is dat de variant met roetfilter de oude 2 klepper is omdat het niet paste op de 4 klepper. Dit weten de meeste verkopers gewoon niet (hebben vorige maand toen we dachten dat mijn vrouw nog een nieuwe passat moest uitzoeken voor haar werk, een beetje geshopt) en is natuurlijk ook een beetje een engineering F.U.

Wat de 1.9TDI is weet ik niet precies, maar zal gewoon de vorige generatie PD zijn, met nieuwe uitstootwaardes. Straks komt de 170pk 2.0TDI en dat zal wel de laatset PD versie zijn, want ze gaan nu toch naar de commonrail.

Link naar reactie

Keb deze dus

Merk VOLKSWAGEN

Handelsbenaming GOLF; VARIANT TDI 74 KW

Kleur(en) Zwart

Brandstof Diesel

Aantal cilinders 4

Cilinderinhoud 1896 cm3

Aantal zitplaatsen 5

Ikehb ff op intenet gespeurd, maar ik geloof dat al die rode D's en I'aan inflatie zijn onderhevigd. Als ik het uitreken kom ik dus op 100 Pk (vroegah was dat 130 Pk). Maar rijdt best wel lekker pittig. Maar rode D en I zegt dus niets meer omdat alle vesies daar nu weer van zijn voorzien. Wat een warboel...

Link naar reactie
daarom heb ik een QPe gekocht met arco hoor je dit allemaal niet :muur:

:schater: wéér een reden .... :huh:

Eigenlijk nooit last van gehad.............. maarja ik heb dan ook een gigantisch bord voor mijn kop <_<

hardtop

Link naar reactie
daarom heb ik een QPe gekocht met arco hoor je dit allemaal niet :lol:

:schater: wéér een reden .... :D

Eigenlijk nooit last van gehad.............. maarja ik heb dan ook een gigantisch bord voor mijn kop :blush:

hardtop

Just for the looks en als ik het weer zat ben gaat ie er af :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in