Ga naar inhoud

verzekeringskosten


mastex

Aanbevolen berichten

Tja, zou ik hier nog wat aan moeten toevoegen?? Vooruit, omdat hij me toch vanaf mijn bureau ligt aan te staren....

Mijn 3.0 uit 2001 is all-risk verzekerd voor € 886,- /jaar (€ 74 /maand). Veel opties mee verzekerd, maar wel 75% no -claim korting, en 30% colectiviteitskorting. Ben nu net 33 en of ik in een risico gebied woon... neeuh, denk het niet ;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:foto: Ik heb vanmiddag geinformeerd en zou voor m'n 2.0i € 558 voor de all-risk verzekering bij Unive moeten betalen !!! ;)

Zonder voorwaarden vwb alarm beveiliging !

Ik heb echter wel een collectief via m'n werk voor autoverzekeringen . :foto:

gr.

Link naar reactie

De extra's zijn voor zo'n €8000 mee verzekerd.

Een hardtop heb ik nog niet , maar die zal de prijs niet heel veel hoger maken denk ik ?! Misschien wel lager omdat het inbraakveiliger is ? :foto:

Link naar reactie

Ik had veel moeite om mijn 2.8 te verzekeren. Overstappen naar een andere maatschappij was al helemaal geen optie omdat ik een keer een deukje in een portier heb gereden en dus -1 schade vrije jaren heb. :blush:

Het was erg opvallend hoe groot de verschillen zijn dus verschillende maatschappijen. Ik heb offertes gehad tot 2200 euro per jaar (all risk). Nu betaal zo'n 1200 per jaar all risk. Ook ik kreeg te horen dat ik in een risico gebied woon (Delft).

Ook was het verplicht dat ik een klasse III alarm liet inbouwen. Zonder dat systeem kreeg ik hem nergens verzekerd... -_-

Link naar reactie
Ook was het verplicht dat ik een klasse III alarm liet inbouwen. Zonder dat systeem kreeg ik hem nergens verzekerd... :blush:

Jawel, bij Centraal Beheer, alleen klasse 1 vereist (startonderbreker) ook voor diefstal

Daarnaast kreeg ik 30% collectiviteitskorting via het werk van m'n vrouw

+ korting 12 schadevrije jaren.

En nog een groene korting als ze bij schade 2e hands onderdelen gebruiken.

All Risk + Juridisch + Inzittenden ongevallen

Geen eigen risico

Totaal net iets boven de 700 euri's,

100 euro's meer dan de A3 die ik daarvoor had (bij een andere verzekeraar).

Er zijn dus aanmerkelijke prijsverschillen tussen de verzekeraars en ik heb geen aandelen bij CB

Link naar reactie
risico gebied woon (Delft).

Ook was het verplicht dat ik een klasse III alarm liet inbouwen. Zonder dat systeem kreeg ik hem nergens verzekerd... :blush:

Nou ik woon ook in dat risicogebied ik betaal voor mijn -_- met 75% noclaim bij centraal beheer € 650 per jaar. (wa + beperkt casco)

Geen eigen risico maar wel met een klasse 3 alarm, maar dat zat er uit de fabriek al op.

Dus blijf nog maar even rondkijken of er ergens nog wat te verdienen is misschien.

Link naar reactie
Ook uit Delft???? Dat zijn er 4. Aad, jullie 2 en ik. Grappig, ik zie bijna nooit een z3 in de stad.

Er rijden er minstens nog twee in delft rond een leverkleurige in tanthof en een rode in de voorhof.

Nooit geweten dat Delft een risico gebied was, ik betaal allrisk 495 euro bij stad rotterdam.

75% korting en collectief.

Leeftijd 50+ en cascodekking 33000 euro zijn natuurlijk ook mede bepalend voor de hoogte van de te betalen premie.

Link naar reactie
Ook uit Delft???? Dat zijn er 4. Aad, jullie 2 en ik. Grappig, ik zie bijna nooit een z3 in de stad.

Er rijden er minstens nog twee in delft rond een leverkleurige in tanthof en een rode in de voorhof.

Wooo, we kunnen zo afsplitsen zeg.

ff www.z3forumdelft.nl laten registreren :muur::blink:

Link naar reactie

Ik zie bij ons de parkeergarage (Zuidpoort) wel altijd een zwarte z3 staan, maar geen idee van wie die is eigenlijk... Misschien van iemand hiero?? :muur:

Verder zie ik inderdaad ook niet zo veel Z3's rijden in Delft... maar ik ben s'ochtend al om 6 uur op pad dus dat schiet ook niet veel op... :blink:

Maar leuk zeg dat er nog meer mensen uit Delft komen! :o

Link naar reactie
ik ga in ieder geval extra mijn best doen om Z3's  te spotten hier in Delft !! :o

Nou ja kom niet uit Delft zelf wel uit de regio, "het Westland" zit echter vanavond wel in Delft ff op visite.

Ga wel zonder ZZZ want die heeft nog voorlopig een winterslaap, met dit weer stuur ik hem niet naar buiten.

Dus om hem te spotten moet je nog ff wachten. :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.