Ga naar inhoud

verzekeringskosten


mastex

Aanbevolen berichten

Vroeg me eigenlijk af wat iedereen zo ongeveer aan verzekering betaald.

Bij mij is het namelijk aan de hoge kant omdat ik pas 22 jaar ben met 0 schadevrije jaren :m: ,

ik heb nu enkel een WA erop zitten voor 86 euro per maand. Maar ik denk dat de meeste wel WA+beperkt casco of zelfs all risk hebben lopen?

Hoe zit het trouwens met de leeftijden hiero? Ik kom wel eens een keer een meeting bijwonen ben benieuwd :D

Link naar reactie
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik (58, jonge god dus) betaal voor mijn 2.8 WA + gedeelt. casco € 558 per jaar, omgerekend € 46,50 per maand. Daarin is 80% korting over de basispremie verwerkt (> 10 jaar schadevrij) plus leeftijds- en regiokorting.

Met je 22 jaar en 0% schadevrij vind ik € 86,00 per maand (€ 1032,00 per jaar, weliswaar voor WA alléén), niet eens tegenvallen. :m:

Link naar reactie

2.8 roadster(=duurder) EN ( < dan 7.5 sec op de 100 dus snelle catagorie)

33 jaar, 3 schadevrije jaren (laat m'n rijbewijs gehaald)

WA plus (beperkt casco)

1200 euro p/jaar in Amsterdam (hoogste risicogebied)

als je jong bent en geen schadevrije jaren hebt, ben je helemaal de sigaar idd. Alsof je dan alleen in een Datsun mag rijden ofzo... :m:

Link naar reactie

34 jaar, met een 2.8 uit 97. WA+beperkt casco 38,00 per maand (Bij de ANWB)

Dit is inclusief 75% no claim korting.

Het eigen risico op schade aan de softtop is wel 500 euro.

En die "< 7.5 sec op de 100 dus snelle catagorie" moet je nog eens uitleggen.

Ik heb daar nog nooit van gehoord.

Link naar reactie

Hoe zit het met jullie alarmsystemen? ik heb nog steeds alleen de standaard startonderbreker (klasse 1 is dat geloof ik) Heb na veel gezoek mijn auto daarmee WA+diefstal kunnen verzekeren bij Orion Direct, deze stelden namelijk helemaal geen alarmeis :lmao: . Veel andere maatschappijen (weet meer niet precies welke) wilden persé klasse 3, Tja en zo'n systeempje kost wel zo'n 1000 Euro.

Betaal overigens iets van 950,- jaar 26jaar 3jr schadevrij (nooit eerder op mijn naam iets verzekerd)

Link naar reactie
Hoe zit het met jullie alarmsystemen? ik heb nog steeds alleen de standaard startonderbreker (klasse 1 is dat geloof ik) Heb na veel gezoek mijn auto daarmee WA+diefstal kunnen verzekeren bij Orion Direct, deze stelden namelijk helemaal geen alarmeis :lmao: . Veel andere maatschappijen (weet meer niet precies welke) wilden persé klasse 3, Tja en zo'n systeempje kost wel zo'n 1000 Euro.

Betaal overigens iets van 950,- jaar 26jaar 3jr schadevrij (nooit eerder op mijn naam iets verzekerd)

Bij mij klasse 2 vereist.

Link naar reactie

Ik ben 35 en heb 75% no claim en collectiviteitskorting bij Centraal beheer, ik betaal voor mijn :lmao: plusminus 80 euro per maand voor een all-risk verzekering

Bij Centraal beheer heb je overigens geen eigen risico, ook niet voor de kap, klasse 3 is wel een vereiste

Link naar reactie

Ben 32 jaar. Voor de Z3 reed ik altijd lease, dus helaas weinig schadevrije jaren. Qua verzekering ligt het voor mij gemiddeld gunstiger omdat mijn werkgever o.a. ook iets in verzekeringen doet :rolleyes:.

Auto moest wel voorzien zijn van gekeurd klasse 3 alarm. De softtop heeft een vrij hoge eigen risico van €500,- per gebeurtenis.

Link naar reactie

Ben 33 en rij een 2.8R

Omdat ik al 7 jaar Lease rijd heb ik flink moeten lullen om aan schadevrije jaren te komen. Veel verzekeringsmaatschappijen nemen geen genoegen met een leaseverklaring.

Betaal zo'n 90 per maand voor WA casco.

Woon bij Rotterdam dus ook mooie regiotoeslag :rolleyes:

Overigens was een Klasse III wel een vereiste.

Link naar reactie

33 jaar

M Coupe

+/- EUR 105 per maand bij 2 jaar schadevrij (staat op naam g/f :rolleyes: )

all risk, max 12.000 km / jaar

Interpolis

Klasse 3 vereist (kostte me 700 euro voor een echt goed systeem, echt geen 1.000), maar vind ik wel veilige gedachte B)

goedkoopste postcode van NL :D

Link naar reactie

-geboren in '71, maar al een tijdje 28 jaar

-7 schadevrije jaren

-WAPlus Achmea Centraal beheer E745/jaar (ik ben 1 van die miljonairs hier die in 1 keer betaald B) ) (~E62/m)

-Dan nog belasting E44/m

-ongeveer 300 km/m (30 liter*1.35=E40)

-Dus totaal (zonder afschrijving) kost de hobby ~E150/m

Met afschrijving wordt het ~ E650/m (maar dat komt omdat ik het al na 1 jaar weer moet verkopen) :rolleyes:

aangepast door The Shrike
Link naar reactie

ik ben 32 jaar

ik heb 19 schade vrije jaren met een maximale no-claim korting van 75% en 19 bm-treede

ik ben verzekerd bij Nationale Nederlande ik heb een eigen risico van 1000E!!!!

en verplicht een klasse 3 alarm met een max van 12000km.

ik betaal 111euro p/m

Heeft er niemand van de MILJIONAIRS onders ons een assurantie kantoor,zodat hier een prachtige aanbieding tevoorschijn kan komen.

Ik denk dat we met voldoende mensen zijn om iemand wakker kunnen krijgen.

Link naar reactie
ik ben 32 jaar

ik heb 19 schade vrije jaren met een maximale no-claim korting van 75% en      19 bm-treede

ik ben verzekerd bij Nationale Nederlande ik heb een eigen risico van 1000E!!!!

en verplicht een klasse 3 alarm met een max van 12000km.

ik betaal 111euro p/m

Bel Interpolis, ik heb min of meer dezelfde regeling (maar dan zonder eigen risico :D ) en betall met 2 schadevrije jaren al minder dan jij nu :rolleyes:

verder is mijn nieuwwaarde een pietsje meer, denk ik .... B)

Link naar reactie
Heeft er niemand van de MILJIONAIRS onders ons een assurantie kantoor,zodat hier een prachtige aanbieding tevoorschijn kan komen.

Ik denk dat we met voldoende mensen zijn om iemand wakker kunnen krijgen.

Heb ik al eens geprobeerd. De Z3club wilde niet meewerken :rolleyes:

edit:

ik wilde het zelfde zeggen als Ivo, hij was weer eens sneller

aangepast door DJLeonardo
Link naar reactie
overigens moet je volgens mij eens naar een andere maatschappij gaan kijken want volgens mij betaal je teveel met je 19 schadevrije jaren.

zeker weten, daar kan zeker 30% vanaf -_-

Als je eenmalig het bedrag sponsort wat je per maand kunt besparen, hebben we verder geen discussie .... :schater:

Link naar reactie
ik ben 23 jaar en mijn 2.8 is all-risk verzekerd. Wat ik precies betaal weet ik niet. maar dat zien we wel weer in januarie.

-_- eh... dat kan best wel duur worden. Ik heb niet all-risk gedaan omdat het heel duur werd. Jij bent een stuk jonger dan ik....

Heb je echt niet gekeken wat je gaat betalen? Je hebt 'm toch al een tijdje?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.