Ga naar inhoud

Poll: financiering Z3

pieter78

Hoe heb jij je Z3 betaald?  

45 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe heb jij je Z3 betaald?

• Volledig van eigen budget (met evt. inruilwaarde)
      27
    • Samen met partner van gezamenlijk budget (met evt. inruilwaarde)
      5
    • Eigen budget met aanvullende lening < 5.000 euro
      2
    • Eigen budget met aanvullende lening 5.000 - 10.000 euro
      1
    • Eigen budget met aanvullende lening > 10.000 euro
      3
    • Hoezo betalen? Cadeautje! :)
      1

Aanbevolen berichten

• Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Pieter werk je misschien bij de belasting :) ;) ;) :D :schater::schater:

Wel... werken, werken.... "informant", heet dat ook werken?

Eigenlijk ben ik JP en even ontsnapt uit Den Haag om aan mijn imago te werken... een Z3 zou volgens mijn imago-adviseur (Chriet Titulaer) een serieuze verbetering zijn, vandaar dat ik mij graag inleef... En zo kan ik tevens bepalen of de belasting volgend jaar omhoog kan. -_-

Link naar reactie
Pietje Bel. ;)

;) :D :D

My pleasure!

Ha... word jij de vervanger van the shrike? -_-

Laten we eerst maar eens zien of er een Z3 komt! :)

Zin van waarheid, twijfelaars blijven twijfelen B)

Korte metten, als je ergens je zinnen op heb gezet ga je ervoor :D

Voorbeeld rob, ik wil en wil en wil een 2.8 en voila ineens is ie er tjakkkkaaaaa,

GEEN WOOOOOORDEN MAAR DAAAAAADEN

worshipbmw.gif

Link naar reactie
Pietje Bel. ;)

:D :D B)

My pleasure!

Ha... word jij de vervanger van the shrike? -_-

Laten we eerst maar eens zien of er een Z3 komt! ;)

Zin van waarheid, twijfelaars blijven twijfelen B)

Korte metten, als je ergens je zinnen op heb gezet ga je ervoor :D

Voorbeeld rob, ik wil en wil en wil een 2.8 en voila ineens is ie er tjakkkkaaaaa,

GEEN WOOOOOORDEN MAAR DAAAAAADEN

worshipbmw.gif

hm................ :) En weet je hoe lang dat geduurd heeft???? :D

Link naar reactie
De ZZZ is echt niet duurder dan welke andere gemiddelde auto dan ook, durf ik te stellen!

;)

Nou dat is nou ook weer niet waar. Mijn goede vriend Q had zijn VW Golf 4 TDi (die op zich ook al niet de goedkoopste zijn) voor zo'n 12.000 euro gekocht en die is nog recenter ook! Dan ben ik met 17.000 wel iets meer kwijt geweest. BMW's zijn gewoon dure auto's.

Overigens is een hypotheek ook gewoon geld lenen.... de investering is alleen wel wat waardevaster ;)

Je wilt toch een Golf (moet er niet aan denken) toch niet met een ZZZ vergelijken ?

rob

Link naar reactie

Dus, wat is de meerwaarde van de ZZZ ??? :D

Exclusiever is altijd duurder, vergelijk hem dan met een golf cabrio ( :m: ), als je perse met een volkswagen wil vergelijken

gr rob

Link naar reactie
Dus, wat is de meerwaarde van de ZZZ ??? :D

Exclusiever is altijd duurder, vergelijk hem dan met een golf cabrio ( :D ), als je perse met een volkswagen wil vergelijken

gr rob

hou toch op! Wat is er nou zo verschrikkelijk exclusief aan een Z3? en het ding heeft niet eens een 6e versnelling :m:

Zelfs een e46 is nog duurder! Een peugeot 106 en een Z3: da's een groot verschil maar kom op zeg. Ga nou niet doen alsof een Golf een onding is want niet voor niets rijden d'r hele kuddes mensen mee.

Het blijven wel gewoon auto's hoor ;)

Link naar reactie

Leuke discussie :D

Maar exclusief, ik bedoelde alleen dat niet ieder petje in een z3 rijdt, wel veel in een in een golfje.

En (dit is mijn persoonlijke mening) ben nu eenmaal geen kuddedier, dus ook geen golf/astra/peugeotje/focus of hoe die krengen ook heten.

Persoonlijk mijd ik ook Centerparcs en dat soort inrichtingen. Misschien heb ik wel een afwijking (maar ik ben ongevaarlijk :m: )

Zoals ik al eens eerder zei, ik wil er niet dood in gevonden worden.

We leven in een vrij land, dus wanneer jij een golf leuk vindt, prima. die moeten toch ook verkocht worden ? :fez:

Ieder zijn meug zei de boer en .............

gr rob

Link naar reactie

Tuurlijk ik ben dat ook helemaal met je eens.

Ik rij ook niet alleen in een Z omdat ik 'm mooi vind. Ik vind iets aparts ook leuk. (vandaar dat ik ooit b.v. een Maserati reed, of eigenlijk NIET reed :D )

Ik hou ook van kwaliteit en ben ook bereid meer geld daarvoor uit te geven, dus er harder voor te werken. Maar ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn (en die zijn er) die gewoon van A naar B moeten en hele andere dingen belangrijk/leuk vinden. Die denken:" het moet gewoon rijden, altijd" dus die kopen een Golf (hoewel die net zo hard stuk gaan)

Prima, en laat ze a.u.b. Dan hebben, en houden, wij iets speciaals :m:

enne CenterParcs B) het publiek alleen al.... ;)

en zo heb je nog wat van die dingen waar je niet op moet besparen, maar van moet houden

Hifi, wijn, whisky, slow-food enz. enz. :D

Link naar reactie

Leuke discussie?? Helemaal niet mee eens. Ik vind dit een open deuren discussie, vol met voor-oordelen en cliché's. Hier kom je nooit uit, er zijn zo veel verschillende meningen mogelijk, maar tegelijkertijd ook zoveel overeenkomsten. Wat is dat nou voor een discussie, ZZZ of Golf, exclusief of niet-exclusief. Het gaat nergens over en is zo relatief als 't maar zijn kan. Wat voor de een geldt, geldt niet voor de ander. Of juist wel.

En met dat Center Parcs vooroordeel zou ik me wat gematigder opstellen: er zijn hier leden die naar Center Parcs gaan bijvoorbeeld omwille van de kinderen, niet omdat ze dat zelf zo leuk vinden.

Kom op zeg, leef en laat leven, weg met die voor-oordelen en cliché's graag. :m: :D

Link naar reactie

Rob, jij vredestichter! :D

discussieren vind ik leuk, daarom zit ik op een forum. Gelukkig kan je kiezen of je je in een discussie mengt, dat is nou weer het leuke van zo'n forum. ;)

Maar je hebt gelijk dat je daar niet uit komt. Dat hoeft ook niet. Ik vind het gewoon leuk om te zien hoe anderen d'r over denken. Soms kan ik daar wat stevig mee uit de hoek komen. 't is niet kwaad bedoelt hoor :m:

Link naar reactie
Rob, jij vredestichter! :D

discussieren vind ik leuk, daarom zit ik op een forum. Gelukkig kan je kiezen of je je in een discussie mengt, dat is nou weer het leuke van zo'n forum. ;)

Maar je hebt gelijk dat je daar niet uit komt. Dat hoeft ook niet. Ik vind het gewoon leuk om te zien hoe anderen d'r over denken. Soms kan ik daar wat stevig mee uit de hoek komen. 't is niet kwaad bedoelt hoor :m:

Ik zei in het topic Nieuwjaarsborrel al dat je een goed jong bent. :D

Link naar reactie

Rob, DJ, ik zat alleen maar een beetje te stangen, krijg je wanneer je moet werken als It'er en 90% van van je "Helpdesk klanten" zit thuis ;)

Natuurlijk is dit een eindeloze discussie, iedereen heeft een andere smaak, anders zouden er ook niet zo veel auto modellen, whisk(e)y merken, hifi installaties en zelfs vakantieparken :fez: zijn.

Mijn opmerking "leuke discussie" was ook ironisch bedoeld.

Ik rijdt zelf woonwerk in een Prius, dus deze kun je beter met een golf vergelijken.

Heb hem een jaar men ben er niet meer zo tevreden over (kijk al met een half oog naar naar 1 serie). dus ....

gr rob

Link naar reactie

Lijkt mij een foute locatie voor bmw ;)

alhoewel de locatie, met museum, net aan de snelweg ideaal is.

Prius is inderdaad zuinig , technisch 100% in orde maar stuurt als een natte krant. Valt helemaal op wanneer je er een zzz naast hebt.

Ik vergelijk het rijden in de Prius altijd met het spelen van een computer spelletje. Je voelt niets in het stuur, alles gaat automatisch.

rob

Link naar reactie

Goede foto, beter dan de mijne. Wij hadden 30 graden en een enorme smog. Dus over alle fotoo's zit een blauwe waas.

btw dit soort discussie's tikt wel lekker aan met het aantal postings, ik zie dat ik in rang ben gestegen :schater:

mijn zz heeft een harttransplantatie gekregen, 100 cc er bij

rob

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in