Ga naar inhoud

Z3: het hele jaar door?

pieter78

Tot welke categorie Z3-rijder behoor jij?  

49 leden hebben gestemd

1. 1. Tot welke categorie Z3-rijder behoor jij?

• Hele jaar door, hardtop in de winter
      15
    • Hele jaar door, softtop is voldoende
      17
    • Alleen met mooi weer
      8
    • Heb geen Z3, kom hier uit interesse
      2
    • Heb wel een Z3, alleen vriendin "leent" hem steeds
      1

Aanbevolen berichten

hmm,

ik behoorde tot de categorie........

maar nu is het: heb geen Z3 en kom hier alleen uit interesse  ^_^

Hé, Felix! Een groet uit het Oosten! ;)

Eén categorie is niet vermeld.

* Ik rijd een BMercedesW met een HT het hele jaar door ;)

Link naar reactie
  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

en zo zijn d'r meer.. of niet Shrike? ;)

Ik heb hem nog, maar hij gaat wel weg binnenkort ja ^_^ . Voor een echte vette kont moet je overigens de QP hebben IMHO, dus Pieter, mocht je interesse hebben dan moet je ff aankloppen. Ik ga de mijne binnenkort verkopen/inruilen.

link

Link naar reactie
Voor een echte vette kont moet je overigens de QP hebben IMHO

Niet mee eens :) ................. IMHO

ik denk dat Huub het ook niet met je eens is... :D

He Pieter Vriend :)

Link naar reactie
Pieter, stoelverwarming?  is toch een dameskapper auto, geen homo auto  :schater:

rob

Verwarmt jouw stoel dan alleen heel lokaal, Rob?

Ik had er liever eentje die tevens "rugdekking" levert!

(waarom moet ik nu denken aan die uitspraak Het niveau daalt, de stemming stijgt :schater: )

Dat heet aanpassen of integreren in een nieuwe situatie of geinfecteerd of zelfde niveau of thuis voelen.

Link naar reactie
Pieter, stoelverwarming?  is toch een dameskapper auto, geen homo auto  :schater:

rob

(waarom moet ik nu denken aan die uitspraak Het niveau daalt, de stemming stijgt :schater: )

Dat heet aanpassen of integreren in een nieuwe situatie of geinfecteerd of zelfde niveau of thuis voelen.

Wat een moeilijke woorden, zo achter elkaar! B) Ik kan 't nauwelijks volgen. :D

Link naar reactie

rob

Wat een moeilijke woorden, zo achter elkaar! :D Ik kan 't nauwelijks volgen. B)

Was tijdens een espresso met een scheutje cognac :D

Link naar reactie
Goed bezig, Huub. Werken om te leven en dat doe je. Geniet er maar mooi van! En Pieter komt er nog wel achter. Met z'n SLK en z'n poll's. :schater:

Haha... word ik uitgelachen? (een beetje maar, toch :D )

Zeker niet door mij en Rob kennende heeft die er ook geen raar gevoel bij moet je in elk geval niet over sterren beginnen. :schater:

Link naar reactie
Goed bezig, Huub. Werken om te leven en dat doe je. Geniet er maar mooi van! En Pieter komt er nog wel achter. Met z'n SLK en z'n poll's. :schater:

Toegelachen, Pieter. Toegelachen. B)

Maar serieus: neem ons niet altijd te serieus. We houden hier ook wel van een grapje. En uit het feit dat ik ernstig meedoe met je poll's en je van antwoorden op je vragen voorzie mag je gerust afleiden dat het met het uitlachen wel meevalt. :D

Link naar reactie
Maar serieus: neem ons niet altijd te serieus.

Gelukkig, ik kan weer slapen vannacht! :santa:

Wees gerust, ik kan wel wat hebben... En mocht zich iemand op welke wijze dan ook sereneus gehinderd voelen door mijn aanwezigheid, dat 'm dat dan vooral gewoon zegt, nietwaar?

Btw: terwijl jij druk bezig was mij gerust te stellen, was ik in mijn laatste topic druk bezig met je daar alsnog onder de zoden te schoffelen... In het kader van de kerstgedachte, natuurlijk! :D B)

Link naar reactie

Zeker niet door mij en Rob kennende heeft die er ook geen raar gevoel bij moet je in elk geval niet over sterren beginnen. :schater:

En butt verwarming niet te vergeten natuurlijk B)

Link naar reactie

Alleen met mooi weer, het is soms heel moeilijk em te laten staan, maar als je dan ziet hoe vuil de auto's voor het dagelijks gebruik worden ben ik toch opgelucht dat ik nog een oud kiebbelke heb om mee rond te crossen in het slechte weer ;)

greetz bmw ;) -optic

Link naar reactie
Alleen met mooi weer, het is soms heel moeilijk em te laten staan, maar als je dan ziet hoe vuil de auto's voor het dagelijks gebruik worden ben ik toch opgelucht dat ik nog een oud kiebbelke heb om mee rond te crossen in het slechte weer :D

greetz bmw :m: -optic

Hmm... misschien moet ik dan eens uitrekenen wat het kost om mijn huidige auto aan te houden, mn qua belasting en verzekering.... (Mazda 323 uit 1988).

Ik neem aan dat je er dan ook tussendoor nog even in rijdt om de accu goed te houden, of is dat in jouw geval niet nodig?

Link naar reactie
Alleen met mooi weer, het is soms heel moeilijk em te laten staan, maar als je dan ziet hoe vuil de auto's voor het dagelijks gebruik worden ben ik toch opgelucht dat ik nog een oud kiebbelke heb om mee rond te crossen in het slechte weer  B)

greetz bmw -_- -optic

Hmm... misschien moet ik dan eens uitrekenen wat het kost om mijn huidige auto aan te houden, mn qua belasting en verzekering.... (Mazda 323 uit 1988).

Ik neem aan dat je er dan ook tussendoor nog even in rijdt om de accu goed te houden, of is dat in jouw geval niet nodig?

De accu doe ik even bijladen als ik in de buurt ben om de maand, zou normaal geen probleem mogen geven, en even een stukje vooruit duwen voor de banden, ik heb geen ervaring met het stallen van wagens dus kom ik er wel achter wat het beste is enzovoorts.

greetz bmw :D -optic

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in