Ga naar inhoud

Weinig Z3 coupe's te koop?

Gast Dennuz

Aanbevolen berichten

• Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Doe mij maar onze Duitse vrienden dan mag je de hele Nederlandse bubs in je zak stoppen, hier al sinds mijn 20e geen auto meer gekocht, wel af en toe gekeken maar snel weer de grens over gevlucht. :rolleyes:

Altijd vele euro's goedkoper, betere documentatie en meer keuze met betere uitrusting.

Duitsers zijn nu eenmaal meer autoliefhebbers dan onze zuinige landgenoten :sleepy:

Link naar reactie

Zag laatst die goudkleurige S54, die staat al een tijdje te koop. Nu 41000 Euris

Daar heb je ook dit voor:

Lotus Esprit V8 GT 3.5 ltr. TWIN TURBO S.E.( 354 PK )

Bouwjaar : November 1996

Km. Stand : ± 36900

Gewicht : 1229 kilo

Kleur : Azure Blue (metallic)

0-100 km/uur : 4.9 sec.

Topspeed : 285 km/uur (begrensd)

Deze Lotus Esprit is voorzien van:

o Beige lederen interieur

o ABS

o Stuurbekrachtiging

o Centrale portiervergrendeling

o Elektrische ramen

o Elektrische spiegels

o Beige/Blauwe vloerbedekking

o Mistlampen voor en achter

o Uitneembaar dakpaneel

o Speciale Sport 300 velgen en banden

o Airconditioning

o Radio + CD wisselaar(Alpine +dvd navigatie)

o Dakantenne

o Airbags links en rechts

o V8 SE achterspoiler

o Alpine speakerset en tweeterset twv. €2000,=

Er kwamen per jaar ± 175 Esprit’s van de productielijn en de laatste in december 2003. Er is in Nederland maar 1 exemplaar van dit type in deze kleur.

Prijs: € 41.500,= (De prijs was in 1996: fl. 270.300,=)

Dennuz

Link naar reactie

Dan liever een Duitse S54 met de eerste motor en veel minder km en zo'n 8 mille in je zak houden of een mooie 993 met weinig km.

Zo'n Engelse Kitkar moet je niet willen als je eenmaal Duitse kwaliteit en grundlichkeit gewend bent. Ik zou van het gerammel en kapotte functies in ieder geval helemaal gek worden. En al helemaal als je een garage moet zoeken waar ze dit ding kunnen onderhouden

Link naar reactie

Die goudkleurge S54 is van iemand die hem niet kwijt wil, alleen als hij een leuke cent kan verdienen. Daar is hij overigens heel eerlijk in, maar het is geen goed voorbeeld.

QP's zijn natuurlijk hard to get :rolleyes:

Link naar reactie
Ik kijk nooit bij onze nederlandse zakkenvullers :D In D zijn er zat te koop ;) Tenzij een S54 wil hebben dan wordt het wat krapper B)

Ben nog maar 1 keer een S54 tegen gekomen, en dat was niet echt in het wild: nordschleife. Er zouden er maar 281 van gemaakt zijn voor de europeese markt met het stuur links. kan mij iemand officiele cijfers geven, is altijd mooi om te zeggen :D . in hasselt staat er nog een M-coupé te koop (S50). maar deze heeft hier en daar een tik gehad, gelast links voor :D . Is zelfs te slecht voor op circuit te gebruiken ;) . Maar zoals Pierre zegt: in duitsland zou je nog een mooie moeten kunnen vinden (2.8 of 3.0 of M).

groetten bmw B) -optic

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in