Ga naar inhoud

Gaat dit passen!!!!

Hendrik

Aanbevolen berichten

Stiekem ben ik weer aan t kijken voor nieuwe velgen. Maar gaat dit passen :

VA= 8 1/2j ET 30 met 225/40/ZR 18

HA= 10j ET 30 met 255/35/ZR 18

En dan met 25mm spacers, ik twijfel, hoop dat t past maar ik denk het niet....

Hendrik

Ps. als er nog mensen geïntereseerd zijn voor mijn velgen breyton avalanche 19'', mijn wintervelgen liggen er nu toch onder.....dus als er een mooi bod op komt mogen ze weg....

Link naar reactie
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Normaal gezien zouden de velgen op hun eigen geen probleem mogen geven. Met de spacers daarentegen daar heb twijfel ik over.

Wil je echt zekerheid wacht dan op reactie van Pierre. Die gaat je zeker en vast kunnen helpen.

PS: Mag ik vragen wat je in gedachte heb que velgen, ben nogal nieuwsgierig :(

Link naar reactie

Pierre,

ja dat dacht ik al. Dat het niet zou gaan passen. Ik had alleen interesse in deze velgen http://cgi.ebay.de/BBS-LE-MANS-POLIERT-MIT...1QQcmdZViewItem Alleen deze zijn voor een VW dus 5 x 112. Nu hebben ze bij H&R wel een tab hiervoor, hierbij komt alleen een spacing van 25, vandaar die verbreding van 25 mm...

Ik moet en zal toch een keer die bbs le mans velgen moeten bezitten :(

bedankt hendrik

Link naar reactie
Alleen deze zijn voor een VW dus 5 x 112.

Am 15.12.05 hat der Verkäufer die folgenden Angaben hinzugefügt:

Hallo nochmals. Also jetzt die genauen Daten.

Lochkreis 5x120 und 2teilig. Felgen werden mit TEILEGUTACHTEN für VA&HA verkauft. Bei genauen fragen zwecks Teilegutachten einfach mailen.

je hebt geluk :(

Link naar reactie

;) B) :D :D

Mocht ik winnen dan denk ik er wel over om ze te verzegelen....

Zijn er nog meer mensen die ze willen hebben. Ik wil ervoor gaan, mits de prijs niet te hoog oploopt(er staat nu ook een set voor vw, alvoor 1900 :( )...

Maar ik zou het zonde vinden als ik tegen iemand van hier zit op te bieden!!?

Hendrik

mocht ik winnen dan gaan mijn velgen er uiteraard uit...iemand interesse??

post-12-1119364661.jpg

Link naar reactie
:D :D :D :D

Mocht ik winnen dan denk ik er wel over om ze te verzegelen....

Zijn er nog meer mensen die ze willen hebben. Ik wil ervoor gaan, mits de prijs niet te hoog oploopt(er staat nu ook een set voor vw, alvoor 1900 :blink: )...

Maar ik zou het zonde vinden als ik tegen iemand van hier zit op te bieden!!?

Hendrik

mocht ik winnen dan gaan mijn velgen er uiteraard uit...iemand interesse??

post-12-1119364661.jpg

MEER :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: ! :blush::muur::lol: :banaan:

Link naar reactie

de 18 of 19 inch maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit. Als ik kijk naar Pierre zie ik bijna geen verschil in de 18 of 19 inch le mans.

Dit zijn avalanche velgen. Dit merk brengt volgens mij alleen deze velgen uit, nu had ik deze velgen nooit gekocht als hun een bedrijf waren met maar 1 product, maar hun velg wordt geproduceerd door breyton en dat is wel vertrouwt(dit staat ook in de binnen kant van de velg)

maten zijn

HA 10x19 ET 42 met 265/30-19

VA 9x19 ET44 met 235/35-19

Link naar reactie

Nou ik trek me terug wat betrefd de bbs le mans velgen. Vind het geen eerlijke biedingen met de vermoedens die ik heb. Ze zijn nu echt onnodig de prijs aan het opdrijven. Wat is dat toch, al die biedingen zo vroeg voordat de bieding eindigd.

Heel misschien als de prijs nu stagneerd breng ik nog een laatste bod uit 1 min voor dat de bieding eindigd.

Hendrik

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in