Ga naar inhoud

volgend jaar verkoop

The Shrike

Aanbevolen berichten

LS,

ik vind het heel jammer (zeker daar ik nog nooit een tourrit heb kunnen doen Chris), maar gisteren besloten dat de mijne volgend jaar ingeruild/verkocht gaat worden.

Door kind plus ons besluit om broedkip thuis bij kind te laten zijn de eerste tijd, gaat de lease-passat weg. Dus ga ik over naar een 525/530/540 touring en zal de mijne gaan inruilen tzt of eventueel als hier iemand belangstelling heeft, hem zelf verkopen. Ben nu niet van plan hem te ebay-en, maar zoals gezegd, mocht hier iemand interesse hebben en een fatsoenlijke prijs willen geven, dan kunnen we praten.

omschrijving:

z3 coupe zilver 2.8 uit 04/'00

alle fabrieksopties (HK hifi soundsystem, speciale LM wielen, etc.) maar wel orginalo!

rood leren sportstoelen

63000 km

nog 1 jaar BMW nederland garantie (huisselectie)

alle boekjes/stempels aanwezig

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tja, dat zat er aan te komen. De druk van de vrouwen kan soms groot zijn. Ik hoop dat de mijne terzijndertijd niet weg hoeft... maar als je het rekensommetje gaat maken.... ik weet niet.

Jammer dat ie weggaat. Soms had ik wel eens gewild dat de Z3 een achterbankje had zoals de 911.... <_<

Link naar reactie
Tja, dat zat er aan te komen. De druk van de vrouwen kan soms groot zijn. Ik hoop dat de mijne terzijndertijd niet weg hoeft... maar als je het rekensommetje gaat maken.... ik weet niet.

Mijn vrouw heeft liever dat ik er een oude 4p auto bij koop. <_<

Link naar reactie

Jammer Shrike. Ik geloof graag dat het een moeilijke beslissing is geweest.

Het ontbreken van de achterbank blijft een probleem. Ik heb zelf een dochtertje van 18 maanden. Voorlopig heb ik het op een andere manier opgelost. Vrouwlief rijd in een recente 106 (geen omkijken na en goedkoop in verzekering en wegenbelasting). Zelf rij ik in de Z3 coupe welke in de echte wintermaanden geschorst wordt i.v.m. de pekel en rotzooi en dan rijd ik in mijn 12 jaar oude Audi Avant. Op deze manier blijf je wel de fun van de Z3 houden. Ik heb ook al overwogen zowel de Audi als de 106 in te ruilen voor een Golf IV ofzo maar dan blijf ik met het probleem van de wintermaanden zitten. Autorijden blijft duur.

Misschien helpt meespelen in de loterij.

Link naar reactie
@DJ,

heb overigens nog ff naar Olie B bommel gekeken, maar heb nu toch sterk het idee dat het echt een kindermusical is, met kinderteksten. Daar wilde ik nog ff mee wachten. Speelt je vriendin niet ook toevallig ergens anders?

Het is ZEKER GEEN kindermusical! Dat zat Eva laatst te verzuchten, dat aanbieders het daar steeds op doen lijken. Maar het verhaal is bijna letterlijk hetzelfde als het boek, dus ook de teksten. Nou ik weet niet of jij 1 kind kent dat de teksten van Marten Toonder leest? Die zijn echt voor volwassenen (ja niet de film "als je begrijpt wat ik bedoel)

Dus ik zou me geen zorgen maken. Sterker nog. Als je d'r met je kinderen heen gaat zou ik me JUIST zorgen maken want zelfs de cast begrijpt het af en toe niet eens :blush: (maar da's vaak in het begin, daar zijn try-outs voor)

Op zich kan ik je ook de musical "ANNIE" aanraden. Ik hou zelf helemaal niet zo van Musical, maar die vond ik toch wel erg leuk. (met Edwin Rutten a.k.a. Ome Willem)

Overigens... wanneer is de Karin eigenlijk uitgerekend?

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Zoals beloofd, een recensie.

Het was erg leuk. We hebben genoten, al waren er wel een beetje veel kinderen. De tekst was duidelijk voor volwassenen, dus grappig. Vooral de decor en kostuums waren erg goed. Niet alle mensen waren goed. Ik vond tom poes minder en Olie B Bommel vond ik weer erg goed. Ik weet niet zeker of Eva wel de trullenhoedster speelde, want de 2 dames die haar speelden waren blond en ik had toch het idee dat Eva rood haar had??

Speelde Eva misschien de secretaresse die ging tapdansen?? Was erg knap iig (dat dansen ;) ).

Tip voor allen die ook willen gaan is om niet de duurste kaartjes te kopen, zoals wij deden, maar net zoals velen, de goedkoopste kaartjes kopen en wachten welke plaatjes voorin vrij blijven.

DVG The Shrike

Link naar reactie
Tip voor allen die ook willen gaan is om niet de duurste kaartjes te kopen, zoals wij deden, maar net zoals velen, de goedkoopste kaartjes kopen en wachten welke plaatjes voorin vrij blijven.

ZEEUWS_MEISJE.gif

B)

Link naar reactie

ZEEUWS_MEISJE.gif

B)

B) Ze gleeën zeker door naar de voorste rijen :schater::schater::schater:

Link naar reactie
pruiken Shrike B)

Mooi dat jullie het leuk vonden ;)

img7179s7cm.jpg

Nice Pic, en Zo te Zien is Ze niet vlug op haar teentjes getrapt :blush:

Link naar reactie
Weet je wel hoe groot die voeten worden als ze normaal staan in die schoenen????? :D

:m: En hoe hard ze kan trappen met die geharde tenen, nu snap ik dat DJL zo :schater::schater::schater::schater:

Precies............ elke keer dat Mercedes weer langs komt....... blauwe schenen :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in