Ga naar inhoud

TIS ETK

DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Dus nou heb ik een .img van de TIS (op cd gebrand) maar daar zit geen executable op en het is ook geen installer)

en 2 met winrar ingepakte cd's van de ETK. Maar als ik die ga installeren vraagt ie om allerlei dingen die ik niet weet en bovendien moet ik er een cd2 instoppen. Moet ik die ingepakte cd's dan weer branden ofzo?

hoe krijg ik dat spul nou aan de praat? :o

ff hulp gevraagd van een PC koning, Sledge? :muur:

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Waarom cd's gaan verspillen als je ook een virtueel station met Deamon tools kan aanmaken. Maar goed.

Op de ETK-disc 1 staat een map win95-->BMW-->ETK-->SETUP.exe

Halverwege vraagt hij je dan om cd2 in de cd-rom speler te stoppen.

Op de TIS-cd staat een zelfde map win95-->BMW-->TIS-->SETUP.exe

Ik vind persoonlijk de oude ETK versie veel handiger, de nieuwe is mij veel te omslachtig en werkt met JAVA waardoor het echt eeuwen duurt voordat hij het volgende scherm heeft geopend.

Link naar reactie
Waarom cd's gaan verspillen als je ook een virtueel station met Deamon tools kan aanmaken. Maar goed.

Op de ETK-disc 1 staat een map win95-->BMW-->ETK-->SETUP.exe

Halverwege vraagt hij je dan om cd2 in de cd-rom speler te stoppen.

Op de TIS-cd staat een zelfde map win95-->BMW-->TIS-->SETUP.exe

Ik vind persoonlijk de oude ETK versie veel handiger, de nieuwe is mij veel te omslachtig en werkt met JAVA waardoor het echt eeuwen duurt voordat hij het volgende scherm heeft geopend.

als die nieuwe ETK onder java draait moet ie dus ook op een mac kunnen draaien :muur:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.