Ga naar inhoud

Lotus Europa 2006

Ivo

Aanbevolen berichten

Hoor jij mensen nooit zeggen: "hij lijkt op een Porsche" ?

Ik wel.

Nope...... nooit gehad, ligt misschien meer aan mij dan waarschijnlijk. Beetje onwaarschijnlijk dat mensen de ZzZ met een Porker verwarren, maar hey... alles kan tegenwoordig :D

Mensen hebben het dan over bepaalde aspecten he ;)

Zoals de eerder genoemde achterwielkasten. Kijk, ik zeg niet dat ie d'r op lijkt. Maar ja, ik zie b.v. ook het verschil tussen een small-body, wide-body, facelift of :D . Vraag dat maar eens aan de gemiddelde voorbijganger :D die zien gewoon een bmw met een stuur en 4 wielen :smart:

Link naar reactie
  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Om eerlijk te zijn heb ik zo'n ding nog nooit in het echt gezien, ik vond hem tijdens het zoeken naar foto's van die nieuwe.

Maar het modelletje kan ik wel hebben, lekker "apart" :schater:

Link naar reactie
Hele knappe sleutelaars daar bij Lotus hoor. Meen me nog een item bij Top Gear van een paar jaar geleden te herinneren waar ze een Lada opgevoerd hadden ;) ^_^ :)

ik heb laatst gelezen dat ze het zelfs voor elkaar kregen van een opel een sportwagen te maken! ;)

Link naar reactie
Tja........... de Speedster blijf ik nog altijd een geweldig speleding vinden hoor, heb er een keertje in mogen crossen -_- ;) , Geweldig!! :lmao:

dan moet je wel de Vauxhall nemen, dan heb je niet dat stomme Opel logo. Bovendien kent bijna niemand dat hier. Als je dan een rooie neemt, denkt iedereen dat het een Ferrari is (niet dat je dat WIL.. ^_^ )

Een klant van ons heeft dat gedaan, ziet er wel spiffy uit. (en maf)

Link naar reactie
Om eerlijk te zijn heb ik zo'n ding nog nooit in het echt gezien, ik vond hem tijdens het zoeken naar foto's van die nieuwe.

Maar het modelletje kan ik wel hebben, lekker "apart"  :schater:

Heb ze in België nog weten racen met zo'n ding. Stond toen in de Bang & Olufsen kleuren en reed heftig mee tussen onder andere Alpine's A110, Porsche 911 en zelfs een paar Camaro's...

Dacht dat ze voorzien waren van de Ford Kent motor, een 1600 -tje met indertijd de geroemde double-Camshaft. Maar héél zeker ben ik daar niet van...

Het ding ging in elk geval prima en blies een aardig stukje mee tussen die dikke bakken.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in