Ga naar inhoud

Buitenlands nummerbord

Aanbevolen berichten

• Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja , ik heb al die sites al gehad.... :lmao: Ik zoek iets speciefiekere informatie over de eigenaar.

Aangezien de sterke arm alleen in nederlandse databases kan kijken en dus de buitenlandse aan de Mares..... overlaat. En als het over zoveel lagen gaat hoor ik dus nooit meer wat.

Maandag een akevietje gehad, (gaat wel lekker zo) met een vloeiend nederlands sprekende meneer in een Merc met Spaans nummerbord die vond dat ik hem afsnee toen hij z'n auto met veel extra gas vlak voor een wegopbreking nog ff voor m'n neus smeet, waardoor ik bovenop mijn remmen moest gaan staan. Aangezien ik had getoeterd en een bepaalde vinger had gebruikt was meneer zo woest geworden dat hij het nodig vond om op zijn remmen te gaan hangen, uit te stappen tegen mijn raam te gaan meppen. Waarna hij mij achtervolgde en aangekomen op mijn bestemming, waar ik was uitgestapt op de parkeerplaats, hij het nog even nodig vond om flink hard op mij af te komen rijden. Die zag ik al kilometers vantevoren aankomen dus kon ik ruim op tijd op het dichtsbijzijnde stoepje springen. Aangezien ik haast had ben ik naar binnen gegaan. Bij terugkomst ogenschijnlijk niks aan de hand, maar toen ik reed kreeg ik van een medeweggebruiker te horen dat mijn band lek was. "jahoor" zegt Detmar bij controle in de garage" die is lek gestoken. Kijkmaar, precies een driehoekje van een mes..."

Poging tot doodslag, noemden ze het bij de "sterke arm" maar kreeg niet de indruk dat de dienstdoende diender er veel hoop op had het nummerbord te achterhalen. Mijn vriendin was notabene getuige :m:

Link naar reactie

mmmm.... was die bestuurder kaal en die taxi lichtmetallic?

Een jaar geleden ook zoiets gehad met een spaanse auto, die mij sneed waarop ik toeterde. mocht ook niet, man moeilijk doen. Ik denke.. daaag. Rij benzinestation in, man erachteraan, hij stap uit en gaat een potje staan te janken en tieren. Toen ben ik maar even uigestapt en werd het een stuk rustiger. Lang zijn heeft bepaalde voordelen.

Link naar reactie
mmmm.... was die bestuurder kaal en die taxi lichtmetallic?

Een jaar geleden ook zoiets gehad met een spaanse auto, die mij sneed waarop ik toeterde. mocht ook niet, man moeilijk doen. Ik denke.. daaag. Rij benzinestation in, man erachteraan, hij stap uit en gaat een potje staan te janken en tieren. Toen ben ik maar even uigestapt en werd het een stuk rustiger. Lang zijn heeft bepaalde voordelen.

HE????????? :D :m: :lmao: :D

JA! een lichte metallic Merc station. Met een blond kalend mannetje?

Dat zal toch niet?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in