Ga naar inhoud

sleutels langs je auto

DJLeonardo

Aanbevolen berichten

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als je goed las zag je dat het geen echte gun was maar een balletjesschieter. Om aan een echte FN P90 te komen? Dat word heel moeilijk tenzij je joegoslavische "vrinden" hebt.

The gun on the turret is a cheap automatic Airsoft replica of an FN P90 that shoots .2 gram 6mm BB's.

kope

note: deze dingen zijn streng verboden in NL want als ik er een bank mee binnenloop denken ze niet dat ik voor een spelletje paintball kom.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Deze berichten zijn beetje oud maar toch een reactie.

Zowel de auto van mijn vrouw als die van mij (beide BMW) waren 3 a 4 keer per jaar het slachtoffer van zo'n k@t eikel die waarschijnlijk erg jalours was.

Heb nu sinds een jaar een camera op de straat gericht staan (€50,= Praxis) en een timelaps recorder van 24 uur (marktplaats c.a. €100,=) en heb de hele buurt laten weten dat dat ding er hangt. Sindsdien heb ik geen krasje meer.

Ik zou niet weten wat ik zou doen als ik zo'n gast tegen kom. Tegen de muur is een optie. Beter is hem een rolstoel in helpen. Dan kan hij zijn zonden nog eens rustig overdenken. :D ;) :skull: :blush:

Sorry. dit moest mij even van het hart.

Link naar reactie
Beter is hem een rolstoel in helpen. Dan kan hij zijn zonden nog eens rustig overdenken. :D ;) :skull: :blush:

Dan kan hij inelkgeval niet meer van een ZZZ genieten :schater::schater: :banaan:

Link naar reactie
Beter is hem een rolstoel in helpen. Dan kan hij zijn zonden nog eens rustig overdenken.  :D  ;)  :skull:  :blush:

Dan kan hij inelkgeval niet meer van een ZZZ genieten :schater::schater: :banaan:

Niet van een R althans. :drank::blush:

Link naar reactie
Heb nu sinds een jaar een camera op de straat gericht staan (€50,= Praxis) en een timelaps recorder van 24 uur (marktplaats c.a. €100,=) en heb de hele buurt laten weten dat dat ding er hangt. Sindsdien heb ik geen krasje meer.

Ik zou niet weten wat ik zou doen als ik zo'n gast tegen kom.

Grappig, jij hebt precies gedaan waar ik al een tijdje aan zit te denken. Nou, misschien dat ik het dan ook maar moet gaan doen. ;)

Overigens stel ik als straf voor om de dader "op cursus" te sturen naar het "foltermuseum"

en hem te laten ervaren hoe het is om het wetboek van strafrecht in je rug gekerft te krijgen met een roestige tuinschaar. <_<

Link naar reactie

vergeet niet dat "officieel" je een bord moet hebben met "cctv recording" vanwege de privacy troep.

Kennelijk, als je het bord niet hebt zijn de CCTV beelden niet toelaatbaar voor een rechtzaak. Bezopen, ik weet het, maar het recht is nu eenmaal altijd met de crimineel ...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in