Ga naar inhoud

sleutels langs je auto

DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Het is al een tijdje rage bij ons in de buurt om met scherpe voorwerpen langs auto's te krassen. Van de zomer was de porsche van de overbuurman de klos.

Vandaag m'n auto gewassen. En wat kwam er onder een dikke laag vuil te voorschijn??

:wub: een paar flinke krassen in lengte richting van de auto. Onmiskenbaar vandalisme ;)

Ik zat er al op te wachten en inderdaad ben ik nu de sigaar. Gelukkig is de lak van een BMW blijkbaar best sterk want het is net niet helemaal door. 1 kras is iets wit, de andere zijn gewoon nog in het zwart. Uiteraard zijn de krassen in de delen die ik NIET wilde laten spuiten :)

Dus misschien weet iemand een goede tip? Ik heb een lak stift en dat is goed voor kleine pitjes (met een tandenstoker) maar dit is iets te veel van het "goede"

Overigens heeft niemand hier in de buurt enig idee wie het doen. Ik vrees echter wel voor hun leven want ALS ze ooit gesnapt worden gaat de hele buurt op lynchpartij ben ik bang....

Link naar reactie
  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tjongejonge, wat een ellendelingen, wat flink zijn de jongens weer. Wees jij maar zuinig op je auto, een ander helpt 'm wel om zeep. Sterkte, DJ. Tips heb ik helaas niet voor je, maar ik voel met je mee, al schiet je daar niets mee op. :)

Link naar reactie

Ik was toch al van plan om eerst wat delen te laten spuiten, zelf wat steenslag op te vullen met m'n lakstift en dan de hele auto te laten polijsten. Echter, de krassen zijn helaas wel erg diep dus ik ben bang dat polijsten het niet HELMAAL zal verhelpen (tenzij je de laklaag flink uitdunt)

Ergste is nog dat ik al panisch was bij iedere keer dat m'n alarm afging. Dat zal nu niet beter zijn geworden vrees ik :wub:

Maar bedankt voor de steun jongens, het verzacht de pijn iets :)

Link naar reactie

Erg balen DJ. Hopelijk krijg je het weer strak.

Afgelopen weekend na Sinterklaas bij mijn zus de spiegel er vanaf getrapt door 3 medelanders. Daders gepakt, politie erbij, tot 3:30 op het bureau gezeten, maar voor confrontatie moet de OvJ erbij zijn. Die wilde niet komen op zondag, dus dader laten gaan en er wordt geen werk van gemaakt. Mijn zus kan fluiten naar een vergoeding en heeft voor piet snot uren op het bureau gezeten. De volgende keer wordt de schade direct 'verhaald' op de dader dmv een stevige tandarts- of EHBO rekening :skull: :wub::)

Link naar reactie
Erg balen DJ. Hopelijk krijg je het weer strak.

Afgelopen weekend na Sinterklaas bij mijn zus de spiegel er vanaf getrapt door 3 medelanders. Daders gepakt, politie erbij, tot 3:30 op het bureau gezeten, maar voor confrontatie moet de OvJ erbij zijn. Die wilde niet komen op zondag, dus dader laten gaan en er wordt geen werk van gemaakt. Mijn zus kan fluiten naar een vergoeding en heeft voor piet snot uren op het bureau gezeten. De volgende keer wordt de schade direct 'verhaald' op de dader dmv een stevige tandarts- of EHBO rekening  :skull:  :wub:  :)

sint is nog niet het land uit dus zwarte piet kan natuurlijk nog even de roe hanteren. Anders even dit of dit

Link naar reactie
voor confrontatie moet de OvJ erbij zijn. Die wilde niet komen op zondag,

Wat is dat voor K*T mentaliteit????? :)

Het moet toch niet gekker worden in dit land!!!!

Ik zou op z'n minst een flinke rekening sturen naar de politie en verhaal halen!

En dan vinden ze het in Den Haag gek dat mensen het heft in eigen hand nemen en eigen rechter gaan spelen?

Link naar reactie

Tsja het is belachelijk. komen nergens voor. Tijdje terug auto met verf bespoten, gelukkig de leasebak. Kwamen inderdaad niet.

Opknopen aan hun ballen en laten hangen! Meteen een mooie kerstversiering.

Stelletje farters.

Succes DJ, ik hoop dat het goed komt.

Link naar reactie
Daders gepakt, politie erbij, tot 3:30 op het bureau gezeten, maar voor confrontatie moet de OvJ erbij zijn. Die wilde niet komen op zondag, dus dader laten gaan en er wordt geen werk van gemaakt.

Dit is natuurlijk helemaal "the limit"!!!!

Dit soort zakken worden uit onze zak betaald notabene :huh:

Link naar reactie

Helaas ook ik ben tot twee maal toe slachtoffer geweest. 1x toen thuis kwam van 2 weken vakantie 3 grote deuken op het dak en motorkap van mijn alfa 156. Kosten 1500 euro. Politie....... doet niets. 1 jaar later diepe krassen aan de zijkant. KOsten 600 euro. Politie doet wederom, ja u raad het al.........niets. Heb een brief gemaakt en uin de buurt verspreid. Hierin stond dat er kennlijk iemand ernstig ziek is en dringend hulp nodig heeft en dat ik graag bereid ben met deze persoon te praten en te helpen voordat het te laat is en er mogelijk nog in ernstiger zaken zouden vervallen. Daarnaast 500 euro beloning. Natuurlijk geen reacties......... Wel 2 jaar geen last. Hopelijk blijft dat zo!!!

Maar je het went of keert het blijft K (sorry dames)

Link naar reactie

Ik krijg dus echt het sch*t van dit soort acties é :D :huh:

Hopelijk is alles snel weer zoals het was, DJL. Want ik spreek uit ervaring, telkens als je er naar kijkt begin je jezelf weer op te jutten.

Ikzelf ga na de winter uitkijken om men motorkap te laten spuiten na het ei-accident deze voorbije zomer :lol:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
CCTV is geen slecht idee anders. Ik heb de camera's rondom mijn huis hangen met een HD recorder eraan. Werkt perfect, en heb er ook een internet verbinding aan vast dus kan overal de camera's bekijken.

hmmm :unsure: klinkt interessant. Kan je me daar een een keer wat meer over vertellen?

Wat het kost, wat voor merk enzo. Ik ben toch redelijk serieus aan het overwegen om zoiets te doen (met 1 of 2 camera's)

Link naar reactie

Ok, dit is wat ik gedaan heb. Allemaal gekocht bij http://www.iviewcameras.co.uk/

maar als je gevonden hebt wat je wilt, zal het ook wel in NL te krijgen zijn.

Je begint met de DVR. Deze had ik dan met 4 ingangen.

http://www.iviewcameras.co.uk/4ChannelDVRs.htm

Ik heb een combinatie gekocht van zwart/wit en infra rode camera's zodat ook 's nachts kan worden opgenomen.

De recorder neemt alleen op bij beweging. Per camera, kun je het bewegings veld instellen. Dus alle waaiende takken in beeld kun je uit de bewegings segmenten laten.

De DVR heeft zijn eigen IP adres, dus je kunt het via je router en firewall openzetten naar het internet. Ik heb zelf een oude sony 14" tv in de gardarobe kast gezet bij deze installatie zodat ik daar ook alle camera's kan zien. Via de IP connectie kun je ook via een pc alle camera's bekijken (split screen / full screen).

Ga NIET voor de wireless camera's aangezien die op de gebruikelijke 2.4 Ghz frequentie werken, en dus flink zullen storen op je wireless pc network of video repeaters die allemaal op die frequentie zitten. Gewoon dus een kabeltje trekken werkt het best.

Link naar reactie
Hee, cool! -_- Ik ga d'r eens op studeren -_-

thanks <_<

Bestel dan meteen deze handige accesoire! Dat scheelt weer een aangifte. Belangrijkste onderdeel gewoon verkrijgbaar in Luik.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in