Ga naar inhoud

Centrale portievergrendeling

Gast Gast_Bob

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Heb een vraag.

Op mijn Z3 heb ik een afstandbediening waarmee ik de portieren kan openen.

Echter, deze is van slag. Wanneer ik op het knopje unlock druk gaat alles open behalve het portier aan de bestuurderskant. Als dezelde kant open is gaat ook enkel deze kant op slot als ik op lock druk.

Weet iemand hoe ik dit ook alweer goed krijg geprogrammeerd??

Hoor graag van jullie??

dank je wel..

Bob

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

bij mij precies hetzelfde probleem,heb toen deur bekleding verwijderd en het elec slot los gehaald. deze een aantal keer met de hand getest en alles werkte weer. is allemaal goed te doen alleen het slot kom je erg slecht bij

Is dus een slecht kontact geweest.

Door met bv. wd40 in het slot te spuiten en met de sleutel diverse keren heen en weer te draaien komt uiteindelijk de wd 40 ook in het electr. slot, kan ook geprobeerd worden, scheelt weer werk om de portierbekleding te de- en monteren :huh:

Link naar reactie

bedankt voor jullie reactie en ik zal WD40 kopen en proberen.

Ook zal ik eens kijken wat er gebeurt als ik de sleutel gebruik in de deur aan de passagierskant.

Zelf het binnenwerk weghalen ben ik niet zo handig in dus dan wil ik wachten op een technische dag zodat iemand mij misschien kan assisteren.

Ik houd jullie op de hoogte.

Bob

Link naar reactie
  • 1 maand later...

De auto staat voor een beurt bij Detcar. Detmar belde mij en vertelde me dat het elektrische slot gewoon stuk was. Komt dus een nieuw slot in. (51 eur ex).

Verder gaf de grote beurt geen bijzonderheden.

Groet en bedankt voor de ideeen

Groet

Bob

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in