Ga naar inhoud

Raad eens van wie?

RobC

Aanbevolen berichten

• Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is het de moeite waard om die eissenman eronder vandaan te halen voor ik de mijne verkoop? Kijk, al die glim dingen ga ik niet vervangen (meeste heb ik van de platsice versie ook niet meer). Maar die uitlaat gooi ik zo om en het lijkt me dat ik die eisenman dan nog wel voor een 250 kwijt kan...

Of is het wel een meerwaarde bij de verkoop? bij Rob was dat niet zo namelijk.

Knoop is nu trouwens definitief. Ik wil voor (ongeveer) 5000 erbij de mijne kwijt (met of zonder hardtop) voor een 2.8. Moet kunnen toch?

Het liefste dezelfde kleur als Tobiastoeter, maar zwart of zilver zou ook kunnen (of estoril :D), maar ik ga de komende maanden wel rustig wat dealers af...

Heb me de laatste maanden bijna kapot gewerkt, tijd voor een traktatie!

Link naar reactie
Is het de moeite waard om die eissenman eronder vandaan te halen voor ik de mijne verkoop? Kijk, al die glim dingen ga ik niet vervangen (meeste heb ik van de platsice versie ook niet meer). Maar die uitlaat gooi ik zo om en het lijkt me dat ik die eisenman dan nog wel voor een 250 kwijt kan...

Knoop is nu trouwens definitief. Ik wil voor (ongeveer) 5000 erbij de mijne kwijt (met of zonder hardtop) voor een 2.8. Moet kunnen toch?

Het liefste dezelfde kleur als Tobiastoeter, maar zwart of zilver zou ook kunnen (of estoril :D), maar ik ga de komende maanden wel rustig wat dealers af...

Kijk, dat zijn de betere teksten!! Strakke plannen, Ivo. ;)

Eisenmann verwijderen, is mijn advies. Je krijgt er geen cent meer door.

En beloon jij jezelf maar met zo'n fraaie 2.8, is goed voor je! ;)

Link naar reactie
Ik heb er zin in :D

Maar deze keer niet zo overhaast een kopen als ik bij deze gedaan heb...

Dat gold voor mij ook. Heb me nu veel langer georiënteerd en vergeleken. Toen ik echter (de voor mij) juiste 2.8 zag was 't ook direct gebeurd, nu wél goed wetende wat ik kocht. ;)

Link naar reactie

Het liefste dezelfde kleur als Tobiastoeter, maar zwart of zilver zou ook kunnen (of estoril :unsure:), maar ik ga de komende maanden wel rustig wat dealers af...

Kijk, dat zijn de betere teksten!! Strakke plannen, Ivo. :D

En beloon jij jezelf maar met zo'n fraaie 2.8, is goed voor je! :)

Nou ivo, je kan de jouwe inruilen op de mijne, ik heb hem nl. te koop staan :D

zie hier

Link naar reactie

Het liefste dezelfde kleur als Tobiastoeter, maar zwart of zilver zou ook kunnen (of estoril :wub:), maar ik ga de komende maanden wel rustig wat dealers af...

Kijk, dat zijn de betere teksten!! Strakke plannen, Ivo. :D

En beloon jij jezelf maar met zo'n fraaie 2.8, is goed voor je! ;)

Nou ivo, je kan de jouwe inruilen op de mijne, ik heb hem nl. te koop staan :D

zie hier

Ga Ivo nou niet verleiden, hij wil geen impulsieve beslissingen nemen en eerst rustig rondkijken. :D

Ziet er wel verrekte fraai uit, overigens! :)

Link naar reactie
Dan had Rob toch iemand van dit forum hier een plezier mee kunnen doen door ze te verkopen... imho

Klopt. Ik had alleen geen reguliere spiegels meer om terug te zetten; heb die verkocht toen ik de M-spiegels had.

Ik vermoed dat met name Chris wel interesse had in de M-spiegels. :schater:

aaargh, wat zonde: ik heb nog mijn setje org spiegels in de juiste kleur liggen... Hadden er zo opgekund. :)

was helaas te laat en wist niet dat je ze er zo op zou laten zitten...

Link naar reactie

Ga Ivo nou niet verleiden, hij wil geen impulsieve beslissingen nemen en eerst rustig rondkijken. ;)

Ziet er wel verrekte fraai uit, overigens! :)

Verleiden ? dat is tie al :schater:

Alles geheel vrijblijvend (en interessante inruil ) :D

Het is een hele mooie aanbieding en in zekere zin ook wat ik zoek...maar ik ga niks overhaast doen deze keer.

Eerst een weekje vakantie :wub:

Link naar reactie

Ga Ivo nou niet verleiden, hij wil geen impulsieve beslissingen nemen en eerst rustig rondkijken. :D

Ziet er wel verrekte fraai uit, overigens! :huh:

Verleiden ? dat is tie al :schater:

Alles geheel vrijblijvend (en interessante inruil ) :D

Het is een hele mooie aanbieding en in zekere zin ook wat ik zoek...maar ik ga niks overhaast doen deze keer.

Eerst een weekje vakantie :lol:

Rusig aan ivo, fijne vakantie toegewenst :D

Link naar reactie
Gast Car Gallery de Adelaar, Apeldoor

Inderdaad slordig die draden, was mij nog niet opgevallen.

Ik heb de Z3 2.8 inderdaad aan Rob geleverd en de 1.9 is rechtstreeks naar een bevriende handelaar gegaan, omdat ik me nou eenmaal heb toegelegd op auto's met extreem lage km standen. De navigatie gaat er inderdaad uit of is er tegen meerprijs bij te kopen. Zeg Rob zat er nou eigenlijk ook tv op??

Ik heb overigens ook een sterk vermoeden dat de 2.8 met rode kap ook een ex-Adelaar auto is. Jeroen is met kleine winstjes tevreden dus als iemand de spiegels en/of uitlaat wil ruilen zou ik zeker contact met hem opnemen. Het Scnitzer versnellingspookje gaat er overigens ook uit!

Met vr. gr. Levinus Makkinje

Car Gallery de Adelaar, Apeldoorn

Link naar reactie
Inderdaad slordig die draden, was mij nog niet opgevallen.

Ik heb de Z3 2.8 inderdaad aan Rob geleverd en de 1.9 is rechtstreeks naar een bevriende handelaar gegaan, omdat ik me nou eenmaal heb toegelegd op auto's met extreem lage km standen. De navigatie gaat er inderdaad uit of is er tegen meerprijs bij te kopen. Zeg Rob zat er nou eigenlijk ook tv op??

Ik heb overigens ook een sterk vermoeden dat de 2.8 met rode kap ook een ex-Adelaar auto is. Jeroen is met kleine winstjes tevreden dus als iemand de spiegels en/of uitlaat wil ruilen zou ik zeker contact met hem opnemen. Het Scnitzer versnellingspookje gaat er overigens ook uit!

Met vr. gr. Levinus Makkinje

Car Gallery de Adelaar, Apeldoorn

Dag Levinus!

Nee, geen TV, puur navigatie en radio.

O jé, M-spiegels en Eisenmann uitlaat ruilen, daar zal nog wel reactie op komen, denk ik. Tamelijk gewild hier!

Nog even dit: super auto, de 2.8! Zéér tevreden! En nog mijn complimenten voor je goede service. Dat mag best gezegd worden.

Groet,

Rob.

PS Registreer je hier even, ben je af van dat unregistered.

Link naar reactie
Gast Levinus Makkinje

Hoi Rob,

Ik heb me al eens geregistreerd maar ik weet m'n wachtwoord niet meer.

Ik moet eigenlijk 1 wachtwoord nemen die ik overal voor ga gebruiken.

Bedankt voor je lof en heel veel plezier van je 2.8

Vr. gr. Levinus

Link naar reactie

Dus als ik het goed heb dan moet die persoon nog redelijk wat hebben voor die spiegels + een set originele spiegels in de juiste kleur ?

Als dat zo is dan zet ik een stap opzij, uit de rij.

En waarschijnlijk zal dit juist hetzelfde zijn bij die uitlaat zeker ? Daar soms iets over gevraagd Sledgehammer ?

In ieder geval al bedankt Sledgehammer voor de gedane moeite :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in