Ga naar inhoud

binnen spiegel

RudiDan

Aanbevolen berichten

hi de spiegel is aangekomen ;-)

nu vraagje als ik die aansluit hoe kan ik alles regelen of zien dat het werkt?

grz rudi

Als je de bedrading goed hebt aangesloten en je sleutels hebt geïnitialiseerd werkt je alarm, deurvergrendeling en binnenverlichting over je sleutel.

Het schijnt goed te zijn om je accu af te koppelen voordat je gaat de/monteren.

Link naar reactie
  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voordat de vragen komen (en waar ik waarschijnlijk ook geen antwoord op heb), post ik dit maar alvast:

Waarom het bij mij in eerste instantie niet goed ging vind je hier.

Een handige link die alles duidelijk maakt staat hier.

Link naar reactie

hoi jongens probleem opgelost hoor dacht zo vannacht zijn de pilekes nog ok van de sleutels?

ik deze morgen om nieuwe gegaan en de aanwijzing van het handleiding boekje gevolgd, en ja de cv werkt ook de verlichting werkt met de sleutel.heb nod extra optie ook de spiegel vedonkerd van zichzelf.ook het alarm werkt denk ik want nu als ik sluit pnkt er een rood lichtje

weet iemand wat de betekenis is van het pinken en hoe ik kan testen of het alarm werkt als dit nog is gedaan is de wagen terug zoals hij uit de fabriek is gekomen

toffff.

nogmaals bedankt voor de vele hulp

grz een trotse z3 rijder rudi

Link naar reactie

Fijn dat het allemaal werkt!

Tja, hoe test je een alarm als je deuren ook op de afstandsbediening werken en je daarmee dus ook het alarm afzet? Ik denk door achter het stuur plaats te nemen en 'm op alarm te zetten. Hij zal dan toch een keer moeten werken lijkt me.

De betekenis van het knipperende rode lampje zal je toch duidelijk zijn lijkt me.

Link naar reactie

De knipperende led van het alarm geeft de huidige status aan dmv de frequentie waar het lampje mee knippert.

Vlak na aanzetten is het alarm nog niet gevoelig omdat er bij het uitstappen allerlei luchtwervelingen zijn die het alarm kunnen triggeren. Na 1-2 minuten veranderd de knipperfreq. en is het alarm 'hot'. Op het moment dat het is afgegaan, geeft het ledje weer door een knippercode, welke sensor het alarm deed afgaan (intern, deur, motorkap, helling etc).

Ik test het altijd door een raampje open te zetten, en de deuren dicht. Alarm erop en na een minuutje door het raam van binnenuit de deur openen. Al testte ik het laatst ook per ongeluk door met het alarm erop de auto te gaan opkrikken omdat ik mijn banden wilde gaan wisselen. Nog geen 3 cm omhoog en het gaat al af!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in