Ga naar inhoud

Welkom op het Forum


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 602
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

mijn eerste computer B) Programmeerde ik "vol", met de C64 nooit meer gelukt :blink:

Ik heb ze allebei nog op zolder :D

Poeh, nostalgie. Die C64 heb ik ook nog op zolder staan. Met tapedrive en floppy.

Als het weer weer slecht wordt weer eens tevoorschijn halen :D

Enne, Kristof, welkom op het forum (toch nog een beetje On Topic)

Link naar reactie

zou Kristof het lezen denk je? :blink: zouden newbies dit topic zowiezo lezen? bij mij duurde het zeker een week voor ik alle functies een beetje doorhad... evengoed welkom iedereen.

Link naar reactie
zou Kristof het lezen denk je? :blink: zouden newbies dit topic zowiezo lezen? bij mij duurde het zeker een week voor ik alle functies een beetje doorhad... evengoed welkom iedereen.

ik sluit me bij je aan, maar ach, post boosts zijn ook leuk :D

Link naar reactie

Ik had dit topic dus ook nog niet gezien :blink:

Ben zelf nog geen z3 bezitter, maar wil er binnenkort een gaan kopen. Dat zal dan meteen mijn eerste auto worden. Op dit moment ben ik mij nog een beetje aan het oriënteren, twijfel tussen een 1.8 en een 1.9, budget is niet heel ruim, ongeveer 10-11 duizend euro. Binnenkort dus eerst maar eens wat proefritjes gaan maken.

Link naar reactie
Ik had dit topic dus ook nog niet gezien :blink:

Ben zelf nog geen z3 bezitter, maar wil er binnenkort een gaan kopen. Dat zal dan meteen mijn eerste auto worden. Op dit moment ben ik mij nog een beetje aan het oriënteren, twijfel tussen een 1.8 en een 1.9, budget is niet heel ruim, ongeveer 10-11 duizend euro. Binnenkort dus eerst maar eens wat proefritjes gaan maken.

Vergeet de 1.8... Goed zoeken en voor rond de 11k heb je echt wel een 1.9 tegenwoordig.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Even dit topic updaten vanuit zuid-frankrijk :party:

Max

IvoZ3

lukas&philippe

Z3 Roberto

ArjanR1

(S)toploss

Barry en Caro

Welkom op het forum :mellow:

En de hartelijke groeten aan Rob, ook van Marijke!

is het slecht weer???

Link naar reactie

Moet natuurlijk tijdens de vakantie niet teveel "postwhoring" verlies opdoen............ :party:

Aan alle nieuw aangemelde Forummers tot nu toe:

Happy ZzZafe ZzZ kilometers toegewenst en welkom op het forum

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Dank voor het welkom. Ben sinds drie weken Z3 bezitter en ik begon te denken dat het mooie weer meegeleverd was.... Ik ben nog niet een ervaren Forumgebruiker dus ik moet nog even mijn weg zoeken om de foto'tjes op de juiste plek te krijgen.

Dat gaat je allemaal lukken :offtopic: :unsure:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.