ChrisXL Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2006 schreef Roodkapje: JOHAN EN MAASJE VAN RHEENEN, welkom op het forum ! :D eindelijk aangemeld :D leuk jullie weer gezien te hebben in driebergen bij de nieuwjaarsborrel van de z3club Johan, voor de derde keer aangemeld Tip Ivo....... het schijnt dat Johan een beetje hulp moet hebben, hij kan steeds niet inloggen, kun jij hem een aantal tips sturen voor dit forum? Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2006 MRoadster, welkom op het forum :D :D Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2006 Welkom op het forum Coconut......... is de reis naar Duitsland en terug voorspoedig gegaan????De ZzZ mee en vandaag met een grijns op je gezicht naar huis gereden??? We verwachten wel spoedig wat te zien hoor. Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 9 januari 2006 Delen Geplaatst: 9 januari 2006 Welkom op het forum Cocunot, Ko en Marianne we zullen zeker meer van jullie horen hier op het forum Quote Link naar reactie
Z3tje Geplaatst: 9 januari 2006 Delen Geplaatst: 9 januari 2006 schreef Peet: Hallo mensen en liefhebbers van de Z3,Ik kijk al een tijdje rond op deze geweldige en vooral informatieve site maar vond het, zeker gezien de discussie over gasten, nu toch wel tijd worden om me even officieel aan te melden.Mijn naam is Peter en ik heb inmiddels de nodige cabrio's gehad. Begonnen met een Golf 1 cabrio, toen een perfect gerestaurerde Kever 1303 cabrio (die had ik nooit moeten verkopen!) een Golf 3 cabrio, Fiat bootjes, New Beetle Cabriolet en nu een 1 maand geleden een mooie arktissilber Z3 1.8 gekocht met 63.000 km en een volledige onderhoudshistorie.Natuurlijk meteen wat dingetjes aangepast waaronder nieuwe 17'' velgen/banden.Verder wil ik de Z toch zoveel mogelijk origineel houden met eventueel nog een hardtop in kleur.Ik zal snel wat foto's van de Z posten! Hallo Peter,Welkom op het forum Toch maar aangemeld???Veel lees plezier gewenst Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2006 schreef Huub: schreef Peet: Hallo mensen en liefhebbers van de Z3,Ik kijk al een tijdje rond op deze geweldige en vooral informatieve site maar vond het, zeker gezien de discussie over gasten, nu toch wel tijd worden om me even officieel aan te melden.Mijn naam is Peter en ik heb inmiddels de nodige cabrio's gehad. Begonnen met een Golf 1 cabrio, toen een perfect gerestaurerde Kever 1303 cabrio (die had ik nooit moeten verkopen!) een Golf 3 cabrio, Fiat bootjes, New Beetle Cabriolet en nu een 1 maand geleden een mooie arktissilber Z3 1.8 gekocht met 63.000 km en een volledige onderhoudshistorie.Natuurlijk meteen wat dingetjes aangepast waaronder nieuwe 17'' velgen/banden.Verder wil ik de Z toch zoveel mogelijk origineel houden met eventueel nog een hardtop in kleur.Ik zal snel wat foto's van de Z posten!Vind het erg leuk dat die discussie je heeft aangemoedigd om je aan te melden en je enthousiasme te delen op dit forum,was in het begin ook een anonieme meelezer maar heb me toen ook maar aangemeld,wat dus nu een hoop tijd en verslaving kost.hoop dat je een fanatiek member word en welkom dusGroet Huub ;) Peet,Uiteraard een hartelijk welkom.... enne............ wie is hier niet als anonieme lezer begonnen? Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 10 januari 2006 Delen Geplaatst: 10 januari 2006 leo vullings, welkom op het forum Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 10 januari 2006 Delen Geplaatst: 10 januari 2006 JOHN, welkom op het forum Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 10 januari 2006 Delen Geplaatst: 10 januari 2006 Ozzie, welkom op het forum.Is de rit terug naar assen goed verlopen, zeker met minder windgeruis B) Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2006 Ozzie......... welkom op het forum, veel kijk en lees plezier pfff..... niet meer bij te houden alle die nieuwe aanmeldingen Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 11 januari 2006 Delen Geplaatst: 11 januari 2006 Het gaat idd. hardt de laatste tijd B) Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 11 januari 2006 Delen Geplaatst: 11 januari 2006 RUUD, (naamgenoot) welkom op het forum Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 11 januari 2006 Delen Geplaatst: 11 januari 2006 NICOLE, welkom op het forum, plaats eens wat foto,s van je 2.8 ^_^ Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2006 *Nicole* en Ruud....... welkom op het forum........ ^_^ Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Harry V en Cabrio, welkom op het forum. Stel je eens voor in de Members Gallery. Veel kijk en leesplezier toegewenst Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 12 januari 2006 Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Cabrio, wekom op het forum, en plaats wat foto's van je 1.9 Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 12 januari 2006 Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Harrie V welkom op het forum, en plaats eens wat foto's van je 2.8 Quote Link naar reactie
Ozzie Geplaatst: 12 januari 2006 Delen Geplaatst: 12 januari 2006 schreef Roodkapje: Ozzie, welkom op het forum.Is de rit terug naar assen goed verlopen, zeker met minder windgeruis ;) :D Dank je - rit terug was inderdaad stuk stiller ... ;) Ozzie Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 12 januari 2006 Delen Geplaatst: 12 januari 2006 schreef Ozzie: schreef Roodkapje: Ozzie, welkom op het forum.Is de rit terug naar assen goed verlopen, zeker met minder windgeruis ;) :DDank je - rit terug was inderdaad stuk stiller ... ;) Ozzie ok, fijn te horen. :D en krijg je al komentaar van : heb je een andere auto B) :D Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Je hebt nu 3 auto's in één ;) Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 19 januari 2006 Delen Geplaatst: 19 januari 2006 Jan vilijn welkom op het forum J.J ook welkom op het forum, plaats wat foto's van je 2.8 Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 19 januari 2006 Delen Geplaatst: 19 januari 2006 NEW, welkom op het forum ;) Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2006 NEW, welkom op het forum en laat eens wat van je zien ;) :D B) Quote Link naar reactie
RobC Geplaatst: 20 januari 2006 Delen Geplaatst: 20 januari 2006 Jullie blijven optimistisch... Heel fijn, maar ik zie de Members Gallery nog steeds niet vollopen met al die nieuwe members. ;) Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2006 Dus moet je het maar opgeven??? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.