Roodkapje Geplaatst: 2 januari 2006 Delen Geplaatst: 2 januari 2006 Red Crusader, welkom op het forum. :D plaats eens wat foto's van je 3.0 steptronic ( een rode ? ) Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2006 Grapje zeker??? Red Crusader = "old" Crusader Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 4 januari 2006 Delen Geplaatst: 4 januari 2006 Hansde, welkom op het forum Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2006 schreef Roodkapje: Hansde, welkom op het forum Welkom, welkom.................... Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 4 januari 2006 Delen Geplaatst: 4 januari 2006 Rikvoerman, welkom op het forum, en plaats wat foto's van je ZZZ ;) Quote Link naar reactie
sledgehammer Geplaatst: 4 januari 2006 Delen Geplaatst: 4 januari 2006 Ik dan nog maar een keertje:Ace, welkom op het forum, en veel succes met het zoeken naar een geschikte Z. Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2006 Ace, welkom en succes met de Luxemburgse ZzZ Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 4 januari 2006 Delen Geplaatst: 4 januari 2006 Ace, welkom op het forum, en plaats wat foto's al heb je je ZZZ Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 5 januari 2006 Delen Geplaatst: 5 januari 2006 Mossevoort, wekom op het forum ;) Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 5 januari 2006 Delen Geplaatst: 5 januari 2006 R@zzle, welkom op het forum ;) Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 5 januari 2006 Delen Geplaatst: 5 januari 2006 Billy, welkom op het forum ;) Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 7 januari 2006 Delen Geplaatst: 7 januari 2006 ironeagle, welkom op het forum. Quote Link naar reactie
RobC Geplaatst: 8 januari 2006 Delen Geplaatst: 8 januari 2006 Mag ook wel eens een apart topic voor gemaakt worden, net als verjaardagen. Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2006 ??? Al aan de borrel Rob???Lees eens de titel van dit topic Ben er even niet bij geweest meer, aan alle nieuwe leeden welkom en veel leesplezier............... Quote Link naar reactie
RobC Geplaatst: 8 januari 2006 Delen Geplaatst: 8 januari 2006 schreef ChrisXL: ??? Al aan de borrel Rob???Lees eens de titel van dit topic :lmao: :D Ben er even niet bij geweest meer, aan alle nieuwe leeden welkom en veel leesplezier...............Correct, in alle opzichten. Het was gezellie. Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2006 mooi mooi, altijd lekker op de vrije zaterdag avonden....... :lmao: Quote Link naar reactie
RobC Geplaatst: 8 januari 2006 Delen Geplaatst: 8 januari 2006 En maar welkom heten. Van sommigen hoor je nooit meer iets. Wel lief hoor. :lmao: Quote Link naar reactie
ChrisXL Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2006 schreef Rob: En maar welkom heten. Van sommigen hoor je nooit meer iets. Wel lief hoor. :D Ach, dan weet je tenminste dat je er zelf alles aan gedaan hebt om die nieuwe leden thuis te laten voelen :lmao: Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 8 januari 2006 Delen Geplaatst: 8 januari 2006 schreef ChrisXL: schreef Rob: En maar welkom heten. Van sommigen hoor je nooit meer iets. Wel lief hoor. Ach, dan weet je tenminste dat je er zelf alles aan gedaan hebt om die nieuwe leden thuis te laten voelen :lmao: ;) Ja idd, je hoort niemand hierop reageren :D Heb wel van mensen gehoord die wel eens het forum bekeken, dat het lastig werkt, kan me wel iets bij voorstellen had ik nl. ook in het begin. ben er nu ook achter dat alle forums z'n beetje op deze manier werken.en oefening baat kunst :D Quote Link naar reactie
DJLeonardo Geplaatst: 8 januari 2006 Delen Geplaatst: 8 januari 2006 autorijden is in het begin ook moeilijk voor een hoop mensen....Als je maar wil ;) Quote Link naar reactie
R@zzle Geplaatst: 8 januari 2006 Delen Geplaatst: 8 januari 2006 schreef Roodkapje: R@zzle, welkom op het forum Zo spontaan ben ik nog nooit op een forum ontvangen, dankjewel! Hoop dat dit hier veel toegevoegde waarde voor mij kan betekenen ;) Quote Link naar reactie
Peet Geplaatst: 8 januari 2006 Delen Geplaatst: 8 januari 2006 Hallo mensen en liefhebbers van de Z3,Ik kijk al een tijdje rond op deze geweldige en vooral informatieve site maar vond het, zeker gezien de discussie over gasten, nu toch wel tijd worden om me even officieel aan te melden.Mijn naam is Peter en ik heb inmiddels de nodige cabrio's gehad. Begonnen met een Golf 1 cabrio, toen een perfect gerestaurerde Kever 1303 cabrio (die had ik nooit moeten verkopen!) een Golf 3 cabrio, Fiat bootjes, New Beetle Cabriolet en nu een 1 maand geleden een mooie arktissilber Z3 1.8 gekocht met 63.000 km en een volledige onderhoudshistorie.Natuurlijk meteen wat dingetjes aangepast waaronder nieuwe 17'' velgen/banden.Verder wil ik de Z toch zoveel mogelijk origineel houden met eventueel nog een hardtop in kleur.Ik zal snel wat foto's van de Z posten! Quote Link naar reactie
Huub Geplaatst: 8 januari 2006 Delen Geplaatst: 8 januari 2006 schreef Peet: Hallo mensen en liefhebbers van de Z3,Ik kijk al een tijdje rond op deze geweldige en vooral informatieve site maar vond het, zeker gezien de discussie over gasten, nu toch wel tijd worden om me even officieel aan te melden.Mijn naam is Peter en ik heb inmiddels de nodige cabrio's gehad. Begonnen met een Golf 1 cabrio, toen een perfect gerestaurerde Kever 1303 cabrio (die had ik nooit moeten verkopen!) een Golf 3 cabrio, Fiat bootjes, New Beetle Cabriolet en nu een 1 maand geleden een mooie arktissilber Z3 1.8 gekocht met 63.000 km en een volledige onderhoudshistorie.Natuurlijk meteen wat dingetjes aangepast waaronder nieuwe 17'' velgen/banden.Verder wil ik de Z toch zoveel mogelijk origineel houden met eventueel nog een hardtop in kleur.Ik zal snel wat foto's van de Z posten! Vind het erg leuk dat die discussie je heeft aangemoedigd om je aan te melden en je enthousiasme te delen op dit forum,was in het begin ook een anonieme meelezer maar heb me toen ook maar aangemeld,wat dus nu een hoop tijd en verslaving kost.hoop dat je een fanatiek member word en welkom dusGroet Huub Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 8 januari 2006 Delen Geplaatst: 8 januari 2006 JOHAN EN MAASJE VAN RHEENEN, welkom op het forum ! eindelijk aangemeld :D leuk jullie weer gezien te hebben in driebergen bij de nieuwjaarsborrel van de z3club Quote Link naar reactie
Roodkapje Geplaatst: 8 januari 2006 Delen Geplaatst: 8 januari 2006 MARVINPEETWelkom op het forum, en veel plezier hier Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.