Ga naar inhoud

Quiz voor de musicheads onder ons.

ChrisXL

Aanbevolen berichten

• Reacties 368
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

(maar ik speel dan ook niet vals..... :huh: )

wordt hier iets gesuggereerd? Ik geef graag toe dat jullie in de vorige paginas over dingen aan het lullen waren, waar ik nog nooit van gehoord had. Dus ik benniet van dezelfde planeet als jullie, maar mijn antwoord op de vraag komt gewoon ouderwets uit mijn nucleus retroambiguus. (zoek dat maar op).

@ Napoje: F242 is wel van ouder, maar ik ging pas in 1989 (toen ik ging studeren) naar Studio brussel luisteren. Dat hadden we in Drenthe niet. Nu luister ik alleen nog maar naar KinkFM in de morgen (JDK) en KINKFM classix in de middag.

idem: internetradio rules!

Link naar reactie
Eva is de trullenhoedster trouwens....

Is dat Ivy op de foto?

ik zou best vrijdag 30 Dec mijn vriendin (sorry vrouw) (sorry Karin) willen verrassen met een theateravond, maarre meestal moet je die dingen 1 jaar van te voren boeken. Dat vind ik stront, dus dan ga ik meestal niet. Als je iets kan regelen :huh: ? Ik wil wel gewoon betalen hoor, het is meer het kaartje bemachtigen.

ChrisXL zou het een "miet en griet" noemen.

Link naar reactie
fotocrop.07-20-2005.0051.jpg

?

Neen, dat is allemaal oud materiaal van een de vorige keer ('98)

De show is nog niet begonnen. Met Kerst is de Premiere.

Ik heb het net gevraagd maar ze kan helaas niks met kaartjes regelen <_<

Maar gelukkig krijg je nu 5 euro korting als je online boekt voor de Theaterfabriek.

D'r is dan ook een tentoonstelling van Marten Toonder en d'r is een pannekoekenbuffet. ;)

En d'r staan een paar T-Fordjes van het Fordmuseum. (daar reed Olie altijd in he)

Je moet wel meteen bestellen als je d'r heen wil, want ik hoor net dat het heel hard gaat met de kaarten. :huh:

Link naar reactie
En de volgende vraag:

Naar welke componist, en welk stuk van zijn hand, heeft John Williams heel goed geluisterd toen hij de muziek schreef voor "STAR WARS"

Richard Strauss

Also Sprach Zaratustra (of hoe spel je dat?)

:huh:

Ook titelsong van 2001, A space oddysee?

Link naar reactie
De band van IVO moet Faith no MOre zijn. Waar de zanger nog meer in zingt??

"We care a lot"

Correct (Lionel Richie gaf het weg zeker?), Mike Patton zingt bijv. in Mr. Bungle, maar heeft nog veel meer obscure projecten :huh:

Link naar reactie

Vraag aan ieder ouder dan 34. Wie uit de jaren 80 is dit hieronder ook alweer en hoe heet zijn bandje ook alweer. Hij/Ze hadden twee of drie hits toen.

17zq.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in