Ga naar inhoud

Quiz voor de musicheads onder ons.

ChrisXL

Aanbevolen berichten

En weer door met de quiz:

wat is "krumping" en in welke videoclip zie je hier een mooi voorbeeld van? ;)

he, we gaan toch niet persoonlijk worden he, zo loop ik nu eenmaal :angry:

Link naar reactie
  • Reacties 368
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

wat is "krumping" en in welke videoclip zie je hier een mooi voorbeeld van?  ;)

he, we gaan toch niet persoonlijk worden he, zo loop ik nu eenmaal :angry:

Dat zou ik heel knap vinden Ivo, als je zo kon lopen :muur: Zoek het eerst maar eens even op ;)

Hoewel dat eigenlijk niet de bedoeling is van deze quiz ;)

Link naar reactie

wat is "krumping" en in welke videoclip zie je hier een mooi voorbeeld van?  ;)

Een soort wilde hiphopdans ontstaan in LA door Tommy the Clown als "clowning" Werd door andere geevolueerd tot Krump. La Chapelle maakte het bekend met zijn film "rize"

Genoeg info?

Link naar reactie

wat is "krumping" en in welke videoclip zie je hier een mooi voorbeeld van?  :smart:

Een soort wilde hiphopdans ontstaan in LA door Tommy the Clown als "clowning" Werd door andere geevolueerd tot Krump. La Chapelle maakte het bekend met zijn film "rize"

Genoeg info?

Ja, dat heb je mooi gegoegeld want dan kom je idd meteen bij die film "rize" uit.

Maareh dat vroeg ik niet:

n welke videoclip zie je hier een mooi voorbeeld van?

en dat staat er niet bij.... :D

Ik zal je helpen:

tjawelkezouhetnouzijn7ry.jpg

Link naar reactie

dat heb ik niet gegoegeld arie.... dat heeft in ongeveer elk muziekblad wel 12x gestaan en die leest ik weleens ja. :smart: En het antwoord weet ik niet want ik kijk zelden teevee en al helemaal geen MTV of TMF.

Link naar reactie
dat heb ik niet gegoegeld arie.... dat heeft in ongeveer elk muziekblad wel 12x gestaan en die leest ik weleens ja. :smart: En het antwoord weet ik niet want ik kijk zelden teevee en al helemaal geen MTV of TMF.

Oh nou , ik geloof je :D (moest je ff uit de tent lokken om het te checken hehe :D )

Link naar reactie

de vraag is wel mooi half goed.... en das het belangrijkste. het ging over muziek... niet over videoclips. :smart: :D

Link naar reactie

... o Galvanize dos Chemical Brothers

wel gegoogled :D google images -> zoekwoord <clowning krumping> Bingo!

oh ik zie al dat je sneller was :smart:

voor wie het intresseerd: Trailer "Rize"

Link naar reactie

mmm... noem jij eens belgische band die je met wat fantasie als missing link tussen kraftwerk en house kan beschouwen.

(PS: leuk er een plaatje van op te zetten als je zo'n feesie hebt waar ze allemaal van die tec-punk al tiefschwarz en T.Raumschmiere draaien en dan vertellen dat die plaat 20 jaar oud is)

vraag 2: welke keizer maakt(e) de grootste electronische teringherrie met zijn bandje (en hoe heet dat)

Link naar reactie
mmm... noem jij eens belgische band die je met wat fantasie als missing link tussen kraftwerk en house kan beschouwen.

(PS: leuk er een plaatje van op te zetten als je zo'n feesie hebt waar ze allemaal van die tec-punk al tiefschwarz en T.Raumschmiere draaien en dan vertellen dat die plaat 20 jaar oud is)

vraag 2: welke keizer maakt(e) de grootste electronische teringherrie met zijn bandje (en hoe heet dat)

vraag1:

Ik zou zeggen die broertjes van Soulwax: 2 many DJ's (of hoe je dat ook schrijft)

vraag2:

pfiew daar gaat geen belletje rinkelen

:huh:

(maar ik speel dan ook niet vals..... <_< )

Link naar reactie
(maar ik speel dan ook niet vals..... :huh: )

wordt hier iets gesuggereerd? Ik geef graag toe dat jullie in de vorige paginas over dingen aan het lullen waren, waar ik nog nooit van gehoord had. Dus ik benniet van dezelfde planeet als jullie, maar mijn antwoord op de vraag komt gewoon ouderwets uit mijn nucleus retroambiguus. (zoek dat maar op).

@ Napoje: F242 is wel van ouder, maar ik ging pas in 1989 (toen ik ging studeren) naar Studio brussel luisteren. Dat hadden we in Drenthe niet. Nu luister ik alleen nog maar naar KinkFM in de morgen (JDK) en KINKFM classix in de middag. Dus blijft mijn kennis erg beperkt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in