Ga naar inhoud

Foto gejat?


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

spammen maar! :huh:

sales@bavarian-motorwerks.com sales@bavarian-motorwerks.com sales@bavarian-motorwerks.com sales@bavarian-motorwerks.com sales@bavarian-motorwerks.com

(zou die searchbot het oppikken?) :schater:

Link naar reactie

ik snap die lui niet. als mij iemand een vriendelijk mailtje zou sturen of ie mijn foto mocht gebruiken zo ik het prima vinden. Maar op deze manier... Zie je toch vaak op marktplaats/ebay. Wel lekker handelen maar te bedonderd zijn om zelf wat foto's te schieten. IMHO: ondernemen is ook investreren.

Link naar reactie
Als ik de maker van de foto, danwel de betreffende Z was had ik er ZEKER werk van gemaakt. Een HELE DIKKE brief van een HELE BOZE advocaat die een HELE GROTE schadevergoeding eist. :angry:

Ik zou tevens een wizkid in de arm nemen om een bepaalde site te laten hacken <_<

geen site... alleen ebay helaas

Link naar reactie
let wel: ik weet niet zeker of hij geen toestemming heeft gegeven, dus ... ;)

Hallo allemaal, wat een verrassing dit allemaal te lezen, Het gaat hier dus over MIJNE Z3 en nee, ik heb niemand de toestemming gegeven deze foto te gebruiken!!!!

Wat een leuke voorstellen allemaal om erop te reageren ^_^

wat gedaan?????

Werk van maken, dat ga je geld opleveren :D

Link naar reactie

dees kreeg ik als reactie

hi,

we got these pictures from our supplier. if it's really your car shown in the picture, do you mind if we use it? we can offer you some of our items at discounted price. for the z3, we have chrome grills, black out grills, hamann style brake handle available. not sure if you're interested. thank you!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.