Ga naar inhoud

Hobby, passie


turtle

Aanbevolen berichten

  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

tja, ik ben hier jaren mee bezig geweest, zelf luidsprekers bouwen, dromen van electrostaten en buizen. B)

Nu gewoon toch maar een Harman kardon versterkertje met oude Driade speakers: ik luister toch gewoon te weinig :huh:

Maar als elektroboer mag ik graag zien dat mensen hier hun hart in vinden ;)

Zelf ben ik te druk met werken voor 2 bazen. Enige vrije tijd is het weekend en dan spring ik het liefste uit een vliegtuig :lol:

Link naar reactie

Heb al een tijdje een idee om in een auto Tivoli speakers in te bouwen, die klinken geweldig voor zo'n klein kastje. Maar ja, in de Z wel HEEL erg weinig ruimte voor (moet eigenlijk op een hoedenplank)

Verder ben ik erg van het zeilen. Vroeger in zwaardboten, valken en binnevaardschepen (bruine vloot) Toen begonnen met wedstrijden in de X99. Laatste paar jaar op zee (vakantie)

Onlangs m'n PADI openwater duikbrevet gehaald. Dat is ook een potentiele hobby aan het worden.

Hifi was het vroeger voor mij maar ik heb daar geen geld meer voor over. Zeker ook omdat ik de hele dag op m'n werk al met geluid bezig ben en in het weekend DJ.....(en omdat m'n vriendin onmogelijke interieur opstellingen bedenkt waar geen surround set in te passen valt :angry: )

Dus wil ik thuis eigenlijk wel rust aan me hoofd. Voor films (vooral scifi) moet ik eigenlijk nog wel steeds een goede surround set hebben. Ik wil eigenlijk graag

PSI speakers in m'n huis, maar nog iets te duur voorlopig ;)

Link naar reactie
Hallo,

Ik ben benieuwd waar onze interesse (naast de Z3) verder naar uit gaat !! B)

Ikzelf ben behoorlijk maf van de betere audio:

mijn setje

Groeten,

Turtle

Ik hou er zelf ook wel van.

Ben in het bezit van

Classé versterker

Michel Gyro SE met Rega arm en Benz micro ACE element

Nog een simpel radiootje

en een getjoebte CD speler

M'n speakers (hobby en passie) zijn zelf gebouwd (Görlich en scanspeak)

Daarnaast heb ik nog wel andere interresses, maar dat lijken meer bevliegingen.

Link naar reactie
De Z3 steeds minder, vind het wel goed zo...sowieso groeien de auto en ik een beetje uit elkaar, misschien wordt het tijd dat onze wegen maar een keer gaan scheiden B)

't Is net sex Ivo, hou het spannend: koop een 2.8... ;)

Zolang er "misschien" in je bericht staat maak ik me nog geen zorgen. :muur:

Link naar reactie
't Is net sex Ivo, hou het spannend: koop een 2.8... ;) 

oh mijn god... :D

Hoe moet dat nou met Pierre en Ivo dan? ;)

nou, vandaag ff de afgesloten A58 staan bekijken en op de terugweg een Z8 bij de pomp zien staan. De man zelf (Belg) begreep niet dat we die auto stonden te bewonderen ("allé, zo'n oude wagen").

In het ecth zijn ze echt 10x zo mooi/indrukwekkend als op een plaatje. Zeker bij het starten B)

Wie weet B)

26/11/2005

Hoogspanningskabels blokkeren A58

--------------------------------------------------------------------------------

De A58 is in beide richtingen tussen

Kruiningen en knooppunt Markiezaat

afgesloten voor al het verkeer. Ook de

Oude Rijksweg tussen Krabbendijke en

Bergen op Zoom is afgesloten. Op last

van de politie rijden er geen treinen

tussen Bergen op Zoom en Kruiningen.

Tussen Kruiningen en Vlissingen rijdt

één keer per uur een trein.

Op twee plaatsen in de buurt van

Rilland zijn er kabels van

hoogspanningsmasten gebroken. Omdat de

masten nog onstabiel zijn, kan de weg

en het spoor niet worden vrijgegeven.

gaf wel een mooie flits gisterenavond :muur:

Link naar reactie

Heb me jaren bezig gehouden met Mountainbiken, zowel in Belgie als in buitenland. (Bij voorkeur in de bergen...) Laatste jaren niet meer zo fanatiek, als het regent blijven we binnen, de leeftijd zeker ?

Daarnaast altijd al interesse gehad in autosport, meer bepaald rally en circuitraces met toerwagens. Geen F1, vind ik oersaai.

Met het circuit van Zolder in de buurt, kwam ik genoeg aan mij trekken. Vooral de Belcar-races (mix van GT's en toerwagens) hebben mij jarenlang geboeid.

Vanaf 2002 kreeg ik de kans om samen met een vriend te gaan rallyrijden op regionaal niveau, met een 325i. Hebben we gedaan tot einde 2004, toen waren de centen op. Meer hierover vind je op www.hrst.be Als ik er zo op terugkijk was dat een toptijd in mijn leven. Mss beginnen we er nog wel eens terug aan...

Momenteel enkel nog tijd voor de Z en af en toe een toertje met de MTB.

Stelt sportief wel niks voor B)

Link naar reactie

In ieder geval is de Z wel zo'n beetje hobby te noemen bij mij.

Verder hou ik ervan regelmatig in het weekend een goed feest te bezoeken om even lekker de werkweek van me af te zetten.

En zomers lekker te gaan varen met de boot, na je werk effe een paar uurtjes het water op heerlijk ontspannend, alleen jammer dat de politie(vriend) te water ook zo geinteresseerd is in speedboten maar ja dan wordt het varen gewoon iets duurder.

André

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.