Ga naar inhoud

Een nieuwe Porker??

ChrisXL

Aanbevolen berichten

• Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@DJL: Nee, ben nog geen lid van dat forum, maar kijk af en toe wel eens... Denk ik dat ik er eerst maar eens 1 koop voordat ik me daar registreer.

@Chris: RUF is ook mooi, maar een GT3 is ook niet te versmaden, deze heeft trouwens mooie middenuitlaat (Eisenmann??).

@Remmuz, ook heel mooi. Mijn voorkeur blijft toch echter Porsche, heeft vooral met motorgeluid te maken (boxer).

Oh ja, bijna vergeten. Toen ik dinsdag rond Rosmalen/Vught richting Den Bosch reed, werd ik ingehaald door een schitterende donkderrode M5, is ook een schitterende wagen :muur:

Link naar reactie

@Chris: bedankt voor het filpmje! Echt prachtig dat geluid en die omgeving. Nu weet ik zeker dat ik eind juni volgend jaar naar de Eifel op vakantie ga. Kan ik ook wat filmpjes en plaatjes schieten op de Ring.

@Pierre: bedankt voor de mentale steun, maar een zwarte <_< blijft ook een mooie droomauto!

Link naar reactie
@Chris: bedankt voor het filpmje! Echt prachtig dat geluid en die omgeving. Nu weet ik zeker dat ik eind juni volgend jaar naar de Eifel op vakantie ga. Kan ik ook wat filmpjes en plaatjes schieten op de Ring.

@Pierre: bedankt voor de mentale steun, maar een zwarte :angry: blijft ook een mooie droomauto!

Als jij die Porsche (wel een 997 graag) hebt wil ik graag ruilen :schater::schater:

Link naar reactie

@Pierre: bedankt voor de mentale steun, maar een zwarte  ;)  blijft ook een mooie droomauto!

Als jij die Porsche (wel een 997 graag) hebt wil ik graag ruilen :schater::schater:

Dat hoor je dan vanzelf na de 31e december!! :huh:

Het volgende lijstje staat bij ons thuis in de boeken:

Renault Grande Espace 3.0 24V. (voor de hondenuitstappen)

Hummer H2 of H3 voor de vrouw (boodschappenkar).

Porsche 911 GT3 (geel of die zwarte van boven).

BMW Z3 :D QP (voor de heb en als ogenuitsteker).

Zo zie je Pierre, we houden contact tegen die tijd... ;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in