Ga naar inhoud

Moet het weer ff kwijt

pierrez101

Aanbevolen berichten

Het is weer zover, om de zoveel tijd moet ik jullie er weer mee lastig vallen ;)

Wat is die :D toch een genot, wat een reactie op het gas, wat een sound, wat een klimmen in de touren met die extra push bij 5000 naar 7000+ revs.

In het bijzonder in die mooie cosy werkruimte van de ZZZ, met je behind op de achteras laag bij de grond zittend. Omringd door sfeervolle oranje lampies, zelfs vanuit je schakelpook, surrounded by welriekend soepel leder.

Heb net weer zitten smilen na een lange dag op het werk. :unsure: ^_^

Tip van mij voor iedereen: als je het ff kunt moet je een keer in je leven een :m: meemaken, you just keep on smiling :)

Enige nadeel is die stijve nek van het continu op die politiecontroles letten ;)

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo Pierre,

Moet ik dan toch gaan zoeken naar een M-coupe?!

Ben al zo tevreden met m'n 2.8!! Klinkt toch ook wel lekker.

Voor politiecontroles heb je toch hulpmiddelen, ook al zijn die verboden!!

Maar ik denk dat je wel gelijk hebt, er gaat niks boven een M.

Groeten uit het brabantse land

Maarten :unsure:

Link naar reactie

Wat je zegt, het is inderdaad ook het gemis wat het genot teweegbrengt. Een weekje er niet in rijden (wat bij mij alleen voorkomt als ie naar de garage moet) kan je weer enorm doen genieten als ie terug is. En natuurlijk is het nog leuker in een :m:

Maar dat komt vast nog wel want ik heb een optie op Pierre z'n :m: als ie 'm wegdoet over 10 jaar :lol:

Link naar reactie
Niet als je de kosten voor onderhoud mede in rekening gaat brengen :rolleyes:

Ok

onderhoud van de M is duur. Was voor mij ook de reden om een 2.8 coupe te kopen, in twee jaar en 30.000 km slechts 500 euro's aan onderhoud uitgegeven. Verder nog 600 euro voor vier banden. Valt erg mee dacht ik zo.

Zelfs mijn Clio Williams was aanmerkelijk duurder in het onderhoud!

Groeten Maarten :D

Link naar reactie
Niet als je de kosten voor onderhoud mede in rekening gaat brengen :D

Ok

onderhoud van de M is duur. Was voor mij ook de reden om een 2.8 coupe te kopen, in twee jaar en 30.000 km slechts 500 euro's aan onderhoud uitgegeven. Verder nog 600 euro voor vier banden. Valt erg mee dacht ik zo.

Zelfs mijn Clio Williams was aanmerkelijk duurder in het onderhoud!

Groeten Maarten :D

Laat het bij een :D 1000 euro ipv 500 zijn en de banden zijn net zo duur, dan gaat dat ook nog wel dacht ik, maar als ik er meer dan 15000 per jaar mee zou gaan rijden had ik ook een andere auto gekozen denk ik, maar met 5000 spasskm per jaar valt dit wel mee :rolleyes:

En DJ als je genoeg gespaard hebt meld je je maar :schater::schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in