Ga naar inhoud

RSS feed z3 forum?

Superduper

Aanbevolen berichten

Ivo, ik vroeg me af hoe de mogelijkheden zijn om van het forum een RSS feed te laten genereren? Je hebt nu een mooie mogelijkheid om je google startpagina uit te breiden met RSS feeds en het staat wel leuk om alle nieuwe posts van de diverse fora in te laten zien.

Ik heb alleen geen idee hoe je dat zou moeten doen :mellow:

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

als ik eens tijd heb  :huh:

try me.... ^_^ ;)

Je kan daarmee of via een bepaalde reader of op je desktop of nu ook op je google pagina (zie voorbeeld) dan bv de eerste 10 nieuwe post laten weergeven zonder het forum in te gaan.

Dodelijk voor je werk output, maar wel erg makkelijk :D

voorbeeld:

rss.jpg

Link naar reactie

RSS feed kan met dit forum, maar dan moet ik wel upgraden naar v2.0 (we hebben nu v1.2). ;)

Verder zitten daar nog wel een paar leuke dingen in (Gallery voor US$ 65,00), maar nix schokkends.

Kost me US$ 185,00. :(

Als ik dit voor 80% kan vangen via sponsering, wil ik het wel doen (rest betaal ik zelf wel).

;)

http://www.invisionboard.com/ip.dynamic/pr...oard/index.html

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in