Ga naar inhoud

Overstap naar 18"

sledgehammer

Aanbevolen berichten

Ik wil even jullie mening weten omdat ik zelf nog sterk twijfel. De overstap naar 18" hartge classic, of de soorgelijke RH phoenix. Zullen de velgen niet te klein uitvallen? Mijn huidige velgen vind ik eigenlijk een slag te groot. De verhouding auto <--> velg komt niet mooi tot zijn recht.

Achter dan wel een 9.5J velg, en voren 8 of 8.5J.

Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vind niet dat je terug zou moeten omdat de verhouding niet zou kloppen,vind je ZZZ er mooi bij staan aan 19 inch is nix mis mee.

Ben je uitgekeken op je huidige velg of uitgekeken op de maat of beide?? :lmao:

56yk.jpg

Link naar reactie
Het was dat ik toendertijd deze velgen aangboden kreeg, maar ik vind de looks eigenlijk te modern. Ook mis ik het randje wel, dat de velgen een mooie diepte geeft.

Kijk hier kan ik inkomen ;) ben het met je eens dat de velg niet 100 procent bij de ZZZ past IMHO maar het bijt zeker niet.Wel 95 procent :lmao:

Link naar reactie

19 inch is mooi maar met rand is mooier, IMHO is de 19 inch e46 velg te modern voor de ZZZ, ouderwets met rand is mooier hoort gewoon bij de tijd waarin deze auto is ontworpen en geproduceerd ;)

Daarom houd ik ook niet van al die replica en ander modernig gedoe op deze auto.

Is trouwens in de taxatiewereld een bekend gegeven, een auto getuned met spullen uit de tijd waarop hij daadwerkelijk gemaakt is wordt hoger ingeschaald dan een auto met nieuwe spullen die er toen nog niet waren ;) En eerlijk is eerlijk in originele staat wordt ie het hoogst gewaardeerd in taxatiekringen :D

Maar ja smaken verschillen en Sledge je was al voor deze velg op zoek naar de hartge Classic. :lmao: 18 inch is een goede verhouding bij de ZZZ zeker bij de smallere versies en qua prestatielevel.

Link naar reactie
Ik wil even jullie mening weten omdat ik zelf nog sterk twijfel. De overstap naar 18" hartge classic, of de soorgelijke RH phoenix. Zullen de velgen niet te klein uitvallen? Mijn huidige velgen vind ik eigenlijk een slag te groot. De verhouding auto <--> velg komt niet mooi tot zijn recht.

:mellow: ik vind zoals hij nu is best wel af, ik zou er niets aan doen. maar dat moet je toch zelf beslissen :)

Link naar reactie

hartge2ad.jpg

Voor en achter 8,5 x 18" ET 40 met 225 / 40 ZR 18.

Ik heb nog wel andere plaatjes van dichterbij, maar zonder 30 mm verlaging.

Ik vind ze niet te klein t.o.v. de auto

Link naar reactie
Dat is een genereus aanbod, waardeer ik zeer.  ^_^ Uit welk deel van het land kom je ook alweer?

Bedankt voor de pic, heeft dus een mooie glimmende rand. Denk dat ik verkocht ben.  :huh:

Het deel van het land is 147 km bij jouw vandaan (regio Nijmegen). Moet je maar even kijken of er dat voor over hebt. ;)

Link naar reactie

een tijdje geleden had ik ook interesse in deze velgen en toen heb ik contact gehad met de importeur. Die had ze op dat moment niet. Ik kreeg alleen een tijdje terug wel een mailtje dat hij nu wel een set had voor een Z3. Misschien heeft hij ze nog steeds??

Ik heb alleen de mail gewist, dus dat zou je dan even op moeten zoeken op de site www.hartge.nl

Succes

Link naar reactie
Is absoluut de allermooiste velg voor een Bmw uberhaupt.

Ben eigenlijk benieuwd wat die velgen (zonder banden) nieuw kosten??

Tweedehands is er zowiezo niet of nauwelijks aan te komen!

Groeten Maarten :rolleyes:

Ik heb de prijs eens nagvraagd, bij Henny v. Doorn (Hartge dealer Nederland)

Met banden Pirelli of Conti's 225/40/18 rondom +\- 4330,- (excl BTW)

Gelukkig heb ik ze wel tweedehands op de kop kunnen tikken met nieuwe pirelli's.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in