Ga naar inhoud

Spelen tegen BMW z3 2.8 ofzo..

RobC

Aanbevolen berichten

hoe rap de auto is.. tja.. ehhm 0-100 in 6,5 of 6 sec ? top 240km/h+

zoiets ?? is leuk spelen tegen een BMW z3 2.8 ofzo ..

Te vinden op http://www.r2racing.nl/index.html?url=/r2r...tail.php?id=272 :party: :lmao: :schater:

Misschien maar eens naar toe met de 2.8 van Chris of een ///M? ;)

By the way, waar halen die (jonge?) jongens het geld vandaan om die auto's zo snel te krijgen??? :banaan:

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja ik vraag het me altijd af....

Die auto kost inmiddels meer (zo niet VEEL meer) dan een Z3. Waarom dan nog? Je gaat me toch niet vertellen dat ie 't doet omdat ie een Ford Fiesta ZO"N MOOIE AUTO VIND? ;)

Omdat niet iedereen de ZzZ zo mooi vind als wij.......... ^_^

Link naar reactie

Die jongens kiezen ervoor om burgerbakkies te tunen vanwege hun sociale milieu;een Z3 past daar niet in.

Ik hoor ook verhalen van mensen die een BMW willen kopen dat ze bij bijv. een 3serie coupé heel andere [asocialere] types treffen dan bij een Z3:gelukkig maar-voor je 't weet heb je een foutCamaro imago;bepaalde type auto's trekken bepaalde type mensen,dat valt niet te ontkennen.

Er zijn zelfs onderzoeken naar gedaan want het gaat echt vaak op:vertel me je autokeuze en ik vertel je wie je bent...

Introverte,bescheiden types zullen niet snel voor een Z3/4 kiezen;[wannabe]drugdealers kopen liever een geblindeerde pimpmobiel,etc.

Link naar reactie

Hoe dan ook, het blijft altijd moeilijk om niet te generaliseren. Dat een bepaalde type auto nu eenmaal een bepaalde type persoon aantrekt is een feit, maar er zijn veel (heel veel zelfs) uitzonderingen.... Ik ken toevallig hier ook iemand met een BMW 3-serie coupe...... De zg "hothatch" is populair onder de tunertjes, zul je nooit aan ontkomen.........is btw ook helemaal geen probleem. Zo heeft zelfs elk merk ook zijn stereotype berijders, wat zeggen ze ook alweer over BMW rijders??? :lol:

Link naar reactie
Wat ze zeggen over BMW rijders klopt in de meeste gevallen ben ik bang... :lol:

Maar is de laatste jaren veeeel minder geworden. Of eigenlijk meer verschoven. Ik heb het er al vaker over gehad hier, maar wat ze vroeger zeiden over de BMW rijders zie je tegenwoordig eerder bij Volvo, Audi, Seat en nog wat van die Lease-merken. Ik denk dat de BMW's en Mercedessen tegenwoordig veel te exclusief zijn geworden....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in