Ga naar inhoud

spacers

Gast Gast_sander

Aanbevolen berichten

• Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Jouw BBS CH zijn 10J ET20, mijn BBS Le Mans zijn 10J ET25, ik heb idd 20mm dus omgerekend ET5, jij kunt dus naar 15mm per kant, is heeel mooi zo, twijfel af en toe om 25mm te monteren, loopt ook nog niet aan maar dan staat ie echt buiten de wielkast, ET5 past precies :(

Link naar reactie
Jouw BBS CH zijn 10J ET20, mijn BBS Le Mans zijn 10J ET25, ik heb idd 20mm dus omgerekend ET5, jij kunt dus naar 15mm per kant, is heeel mooi zo, twijfel af en toe om 25mm te monteren, loopt ook nog niet aan maar dan staat ie echt buiten de wielkast, ET5 past precies :D

Er is mij door een Zuid-Limburger geleerd: Gij zult niet buiten den wielkast komen met uwen velghen. :( B)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Wie oh wie heeft een paar in de aanbieding?? :ok:

Als je met 15 mm tevreden bent kan ik je helpen. Ik heb er nu 30 mm opzitten.

Ik heb deze van Rob cadeau gekregen, ze hadden hem geen goede toegestuurd. Nadat ik er opnieuw schroefdraad in gemaakt heb, zitten ze nu onder mijn auto.

Wat een optische verbetering, een fantastisch gezicht.

Link naar reactie
Wie oh wie heeft een paar in de aanbieding?? ^_^

Als je met 15 mm tevreden bent kan ik je helpen. Ik heb er nu 30 mm opzitten.

Ik heb deze van Rob cadeau gekregen, ze hadden hem geen goede toegestuurd. Nadat ik er opnieuw schroefdraad in gemaakt heb, zitten ze nu onder mijn auto.

Wat een optische verbetering, een fantastisch gezicht.

Jammer...................... zijn net 10 mm te klein Aad :ok:

Willem de 15 mm worden met langere bouten bevestigd ;)

Link naar reactie
Goed om te horen Aad, toch nog iemand blij mee gemaakt Rob.  :ok:

Aad maakte mij eerder blij door mijn raam in orde te maken en verchroomde ruitensproeiers en de M-spiegels voor me te monteren. Kon ik toch nog iets terugdoen. Zo helpen we elkaar en dat wordt over en weer gewaardeerd. Geweldig toch, zulke members op ons Forum? ^_^

Link naar reactie
Goed om te horen Aad, toch nog iemand blij mee gemaakt Rob. :ok:

Chris, zou het mij lukken om ergens een setje Hartge te vinden, en de spacers zijn niet meer nodig ben jij de eerste. ^_^

Top Sledge....... ik houd me aanbevolen..............Zal ik maar mee helpen zoeken naar die Hartges ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in