Ga naar inhoud

Down Under

Gast Gast_sander

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

en weer een originalo minder (nu waren de wielen ook al minder origineel, maar toch)

:)

Maar ik denk wel dat het stoer zal staan  :)

Geen nood Ivo ik ben nog steeds een diehard originalo :blush:

Gr.

:schater:

dank je, Ted :D

Link naar reactie
en weer een originalo minder (nu waren de wielen ook al minder origineel, maar toch)

:blush:

Maar ik denk wel dat het stoer zal staan  :D

Audio enzo

- Blaupunkt TravelPilot Navigatie/Radio/CD/CD Wisselaar

- alle speakers vervangen door MacAudio's Compo setjes (16 cm voorzijde, 13 cm dak)

- Nokia carkit

Overig

- Een vet alarm systeem natuurlijk

- Eisenmann 4 x 76 mm Sound hardverchroomde (ESD)

Jaja....... echt originalo he? :)

Link naar reactie

:D

Maar ik denk wel dat het stoer zal staan  :(

Audio enzo

- Blaupunkt TravelPilot Navigatie/Radio/CD/CD Wisselaar

- alle speakers vervangen door MacAudio's Compo setjes (16 cm voorzijde, 13 cm dak)

- Nokia carkit

Overig

- Een vet alarm systeem natuurlijk

- Eisenmann 4 x 76 mm Sound hardverchroomde (ESD)

Jaja....... echt originalo he? :blink:

een 2,5 Chris, weet je nog. :blush:

Verder, het doet pijn hè :schater:

Link naar reactie

Neem aan dat het alleen veren zijn, Eibach heeft niet alleen veren, dan kom je bij H&R of hamann terecht.

Helaas heb ik bij vele ;) 's gezien dat hij met H&R achter gaan hangen (ook vanuit eigen ervaring), alsof je te zwaar beladen bent. Hamann heeft achter een winding meer en staat net goed echter weer niet zo'n goede veerwerking.

Ik kwam uiteindelijk op een gewinde terecht, kun je zelf perfekt draaien maar ja ik ben ook zo'n perfekto (lees zeurpiet :schater: )

Maar misschien heb je geluk bij de jouwe, ik duim voor je B)

Link naar reactie
Helaas heb ik bij vele  <_< 's gezien dat hij met H&R achter gaan hangen (ook vanuit eigen ervaring), alsof je te zwaar beladen bent.

Sledge, zie je 't staan: alsof je te zwaar beladen bent. Voor de tweede keer: Omlaag met die neus! :huh:

Link naar reactie
Ook al zou je dat nu niet meer zeggen.  :huh:

Sorry voor de verkapte "kijk eens hoe laag mijn Z is" post.

Oh, maar dat ziet er beter uit, nu is achter niet meer hoger dan voor! Die M-bumper., ik zag er eigenlijk niet zoveel in, maar eerlijk is eerlijk: toch wel mooi. <_<

Link naar reactie
Gast Gast_sander
Ook al zou je dat nu niet meer zeggen.  :D

Sorry voor de verkapte "kijk eens hoe laag mijn Z is" post.

Oh, maar dat ziet er beter uit, nu is achter niet meer hoger dan voor! Die M-bumper., ik zag er eigenlijk niet zoveel in, maar eerlijk is eerlijk: toch wel mooi. :rolleyes:

Ik heb net even gekeken bij de garage ze waren aan het uitlijnen en ik kan jullie vertellen : hij is fijn

ik kom zsm met foto's

sander

Link naar reactie

Dat zal vast lekker strak gaan rijden..

Ikzelf heb nu een paar dagen mijn hardtop gemonteerd, en merkte dat ik nu helemaal voorzichtig moet zijn: ik loop constant aan als ik mijn opritje op moet. Zou dit nu echt door het gewicht van de HT komen? :huh: Daarvoor was het alleen maar als ik wat bruusk aan kwam rijden, nu al met stapvoets..

Wordt het toch al tijd voor winterbanden; die zijn een tikkie hoger -_-

Link naar reactie

Ikzelf heb nu een paar dagen mijn hardtop gemonteerd, en merkte dat ik nu helemaal voorzichtig moet zijn: ik loop constant aan als ik mijn opritje op moet. Zou dit nu echt door het gewicht van de HT komen?  -_- Daarvoor was het alleen maar als ik wat bruusk aan kwam rijden, nu al met stapvoets..

Wordt het toch al tijd voor winterbanden; die zijn een tikkie hoger :D

Dit merk ik nu ook met de kap open ipv dicht, al het gewicht verplaatst zich naar de achterzijde. Maar wanneer de winterbanden hoger zijn, lopen ze toch ook sneller aan? :huh:

Ta rimbro.

Link naar reactie

Ikzelf heb nu een paar dagen mijn hardtop gemonteerd, en merkte dat ik nu helemaal voorzichtig moet zijn: ik loop constant aan als ik mijn opritje op moet. Zou dit nu echt door het gewicht van de HT komen? :huh: Daarvoor was het alleen maar als ik wat bruusk aan kwam rijden, nu al met stapvoets..

Wordt het toch al tijd voor winterbanden; die zijn een tikkie hoger -_-

Ja maar jij ligt ook wel HEEL erg laag!

Link naar reactie

Ikzelf heb nu een paar dagen mijn hardtop gemonteerd, en merkte dat ik nu helemaal voorzichtig moet zijn: ik loop constant aan als ik mijn opritje op moet. Zou dit nu echt door het gewicht van de HT komen?  :huh: Daarvoor was het alleen maar als ik wat bruusk aan kwam rijden, nu al met stapvoets..

Wordt het toch al tijd voor winterbanden; die zijn een tikkie hoger :D

Ja maar jij ligt ook wel HEEL erg laag!

Het zijn niet de wielen die aanlopen, maar ergens iets aan de bodemplaat. Met de winterbanden krijg ik iets meer grondspeling..

De verlaging zou hetzelfde zijn als Sander gaat krijgen. -_- onderstel - 30mm.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in