Ga naar inhoud

Avondje dragracen in Dubai

Aanbevolen berichten

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

AUUUUUUW, wat een verzameling. :D Alleen heeft de Porsche Carrera GT een hele foute kleur. Vind ik tenminste. Liever een gele..... :lmao:

Enne, nou weet ik ook waarom de olieprijs zo aan het stijgen was. De jongens daar hebben nieuwe speeltjes gekocht. En wij arme stakkers maar dokken aan de pomp. :) :lmao:

Link naar reactie

De laatste tijd slaat Ferrari behoorlijk de plank mis wat styling betreft;de Enzo vind ik een afschuwelijk ding[wel imposant,maar zeker niet mooi en subtiel],appelleert meer aan de smaak van overbetaalde voetballertjes en rijkeluiszoontjes.

En de Z3 zou hier niks tegen beginnen?er staan diverse modellen tussen die een M echt niet zullen bijhouden:sunny gtr,rangerover sport,S2000[wel één van mijn favorieten];het meisje vind ik wel bijzonder aantrekkelijk,ik denk dat dat toeristen zijn die daarbij waren en dan kijk je je ogen uit:waar zie je zoveel exotic cars bij elkaar?!

Link naar reactie

ja,DAAR had ik geen rekening mee gehouden... :blush:[ik dacht:ik verdedig onze ZZZtjes]

En opvallend:géén Aston Martins-zeker te chique voor de heren straatracers... :D

Link naar reactie
eerlijk gezegd denk ik dat die Nissan Sunny de snelste van allemaal is  :blush:

Ik neem aan dat daar vast wel een turbootje enzo op zit...  :D

is een nissan sunny gti-r, denk niet dat wij die bijhouden. ik ben in de zomer naar chimes geweest naar echte drag races gaan kijken. de winnaar in de klasse 4*4 was zo een jongen, is sneller als subaru's te maken.

zie filmpjes king of europ deel 5 en 6=> ftp://z3forum.superdupernet.nl/BmwM-optic/

let wel niet op de kwaliteit, is gefilmd met een simpel toestelleke.

Link naar reactie

IDD mooie verzameling auto's en ook het feit dat ze op zo'n mooi vrachtwagentje worden gebracht :blush:

Alleen mag de fotograaf zijn digitale camera wel wat beter afstellen of beter stilhouden en even vragen of dat mokkel met die pet even naar d'r vriendje kan gaan als de foto genomen wordt :D

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in