Ga naar inhoud

Gaat nergens over

The Shrike

Aanbevolen berichten

Gorilla flirt er lustig op los

De uit Artis afkomstige gorilla Ivo is de nieuwe ster in de dierentuin van Berlijn. De imposante zilverrug moet in de Duitse hoofdstad voor het broodnodige nageslacht zorgen.

Maandag betrad het mannetje voor het eerst zijn nieuwe verblijf, dat Ivo met zes vrouwelijke gorilla's deelt. De 186 kg wegende nieuwkomer begon direct met de dames te flirten.

Galant

Volgens oppasser Reimon Opitz lijkt het er op dat Ivo in zijn missie zal slagen. "Ivo is een vriendelijke, galante gorilla die goed met ons communiceert. We verwachten dat dat ook met de dames het geval is."

De eerste indruk is positief. "Alles gaat goed. Hij flirt met de dames, die op hun beurt Ivo proberen te imponeren. Ivo heeft het vrouwtjes Effi als eerste uitgekozen."

Daar bleef het niet bij. De voormalige bewoner van Artis heeft na de 12-jarige Effi inmiddels ook met de 19-jarigige Mpenzi gepaard.

hele bericht

De vraag blijft. Welke Ivo is het??

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

hij heeft een harem > Ivodl

hij heeft echter (nog) geen sex > Ivo

:schater::schater:

edit: hij heeft blijkbaar wel sex, dus ik ben het niet :D

aangepast door Ivo
Link naar reactie
  schreef The Shrike:
De 186 kg wegende nieuwkomer begon direct met de dames te flirten.

jullie moeten toch wat gezonder eten hoor!

Link naar reactie
  schreef Malle Pietje:
meer blabla

ik weet natuurlijk niet wie van jullie 2 dit is, ja Chris, want ik ben nog nooit op een forumtourit geweest.

p.s. toch vind ik het wel leuk om onze grote centurion als een big cahuna silverback gorilla te zien zitten :schater:  :schater:

:D malle pietje! :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in