Ga naar inhoud

de Z4 M is er

Ivo

Aanbevolen berichten

Tja, 325 of 343pk......., erg snel of een heel klein beetje sneller......., een niet erg interessant verschil lijkt me.

Je kunt je afvragen waarom iemand straks nog een Z4M koopt....., de 3.0 gaat ook al in 5,7 naar 100 en de topsnelheid is hetzelfde. Behalve dat je waarschijnlijk nog een 1 serie er bij kan kopen en dan net zoveel geld kwijt bent........ .

Het is meer een race tussen BMW/Audi/Mercedes aan het worden wie de meeste pk's in een auto stopt. Maar zolang je het spul begrenst op 250, blijft het verschil tussen een M en een 3.0 marginaal, wordt een beetje een zinloze competitie. Zie je trouwens ook bij de Audi RS4, dat ding moet bijna 110000 euro kosten, de huidige M dacht ik 77000, weet je direct waar de nieuwe heen gaat....

De 3.0 is niet te vergelijken met de B) motoren, is gemaakt voor bijna alle modellen lees meer op rust, luxe en soepelheid gebouwd. Gewoon niet zo agressief, sportief en bijterig als de :D met zijn zes gaskleppen.

Alles een kwestie van smaak :D

Ik spreek uit ervaring heb ze nm. beide rijden ;)

Link naar reactie
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

wel wat off topic, maar de motoren voor de Z8 werden "handpicked" en getest op effectief vermogen vooraleer ze in de Z8 gingen... viel wel eens zeer veel voor dat opgegeven vermogen niet gehaald werd :lol:

Link naar reactie
wel wat off topic, maar de motoren voor de Z8 werden "handpicked" en getest op effectief vermogen vooraleer ze in de Z8 gingen... viel wel eens zeer veel voor dat opgegeven vermogen niet gehaald werd :lol:

Net zoals bij de //M bedoel je :D ??

Link naar reactie

mmm,da's maar 65Nm meer dan mijn 2.8...ergo:op toeren houden die nwe M.

Vind 't wel een schitterende auto;alleen interieur beetje donker maar daar valt vast wel wat aan te doen. :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in